Ik vind die hele problematiek tussen Jim en Pam gewoon heel ongeloofwaardig. Ze moesten zich beiden al serieus out-of-character gaan gedragen om toch een conflict te forceren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:05 schreef Xurk het volgende:
Niet dat ik het gedoe met Jim & Pam nou leuk vind - ik vond ze leuker als lief en grappig stelletje zoals ze alle seizoenen tot deze geweest zijn. Maar het is wel grappig dat iedereen hier iedere keer weer post hoe kut ze het vinden, terwijl bij NYMag / Vulture de recensies en discussies eronder juist allemaal (bijv.) die slotscčne van de laatste aflevering prachtig vinden
En je kijkt omdat... ik snap niet dat mensen een serie blijven kijken, terwijl ze zich er al een tijdje aan ergeren. In het geval van The Office dus al 3, 4 seizoenen. Beetje jammer van je tijdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef AMDB het volgende:
Rest was net zo dieptriest als de rest van het seizoen. Andy mat van mij de allerlaatste overslaan, in een poging nog iets te redden
Wil hem nu gewoon afkijken. En vind vooral het laatste seizoen écht slecht. Daarvoor was het minder maar niet zo dramatisch als nu.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:01 schreef CoJackso het volgende:
[..]
En je kijkt omdat... ik snap niet dat mensen een serie blijven kijken, terwijl ze zich er al een tijdje aan ergeren. In het geval van The Office dus al 3, 4 seizoenen. Beetje jammer van je tijd![]()
http://www.dundermifflin.(...)cranton_050213.shtmlquote:Dwight Schrute did not only take over The Office, he has also taken over the Scranton Newsletter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:10 schreef BasvB het volgende:
Nieuws over de finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Haha het is echt briljant!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |