Er zullen wel mensen van houden denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:08 schreef AMDB het volgende:
Alleen Creed was grappig met z'n 800 dollars grap.
Wát een drama. Zouden ze dit zelf niet weten? Dat het zo slecht is?
Verschil is dat The Office nu door iedereen hier wel afgezeken wordt, mensen kijken alleen nog maar omdat ze het einde willen weten omdat ze de meeste andere seizoenen wel goed vonden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
zullen wel mensen van houden denk
Dat hij baas werd was prima, maar wat ze daarna met zijn karakter hebben gedaan slaat gewoon nergens op. En zo zijn er nog veel meer dingen. Degene die dacht dat het een goed idee zou zijn om Jim en Pam 10 afleveringen vol relatie issues te geven mogen ze ook een nekschot geven ontslaan.quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog maar 3 afleveringen en het is afgelopen (waarvan weliswaar 2 lange afleveringen). Wordt ook wel tijd, want ze slepen zich nu wel naar het einde.
Toch benieuwd of Michael Scott nog eens terugkeert, al was het maar door middel van een heel korte cameo (videochat of zoiets).
Andy de nieuwe baas maken is uiteindelijk toch de doodsteek gebleken. Er was wel meer mis en het niveau van de eerste 3 seizoenen werd later steeds minder vaak gehaald, maar bij manager Andy werd de matigheid toch wel heel dominant.
of iemand de baas laten worden door gewoon op de baaszijn stoel te gaan zitten....quote:Op zondag 28 april 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hij baas werd was prima, maar wat ze daarna met zijn karakter hebben gedaan slaat gewoon nergens op. En zo zijn er nog veel meer dingen. Degene die dacht dat het een goed idee zou zijn om Jim en Pam 10 afleveringen vol relatie issues te geven mogen ze ook een nekschot geven ontslaan.
Ik had afgelopen week voor het eerst geen zin om te kijken, toch blijft het jammer omdat er nog steeds wel geniale momentjes tussen zittenquote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef Beaudelaire het volgende:
En toch, ondanks dat het niveau van de eerdere seizoenen niet meer gehaald wordt, is het vrij verdrietig dat over ruim drie weken de serie voorbij is.
Ik heb een shirt met 'That's what she said.'quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef µ het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat maar genoeg in mijn dagelijks leven.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb een shirt met 'That's what she said.'
Ik bedoel niet alleen het personage Andy in een andere functie, maar eigenlijk ook dat Helms de hoofdrolspeler werd en de serie niet kon dragen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hij baas werd was prima, maar wat ze daarna met zijn karakter hebben gedaan slaat gewoon nergens op. En zo zijn er nog veel meer dingen. Degene die dacht dat het een goed idee zou zijn om Jim en Pam 10 afleveringen vol relatie issues te geven mogen ze ook een nekschot geven ontslaan.
In seizoen 1 probeerden ze nog teveel vast te houden aan het Engelse origineel, in seizoen 2 werd het pas echt goed.quote:Op zondag 28 april 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog maar 3 afleveringen en het is afgelopen (waarvan weliswaar 2 lange afleveringen). Wordt ook wel tijd, want ze slepen zich nu wel naar het einde.
Toch benieuwd of Michael Scott nog eens terugkeert, al was het maar door middel van een heel korte cameo (videochat of zoiets).
Andy de nieuwe baas maken is uiteindelijk toch de doodsteek gebleken. Er was wel meer mis en het niveau van de eerste 3 seizoenen seizoen 2 en 3 werd later steeds minder vaak gehaald, maar bij manager Andy werd de matigheid toch wel heel dominant.
Vooral ook omdat hij er een groot deel van dit seizoen niet eens in zat vanwege filmverplichtingen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen het personage Andy in een andere functie, maar eigenlijk ook dat Helms de hoofdrolspeler werd en de serie niet kon dragen.
Maar seizoen 1 heeft de basketbalafleveringquote:Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
In seizoen 1 probeerden ze nog teveel vast te houden aan het Engelse origineel, in seizoen 2 werd het pas echt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |