anders ik wel.. Die artsen zouden er over 10 jaar nog over praten..quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:23 schreef Koopsie het volgende:
Ik zou echt geld betalen om het gezicht van de 1e hulp te zien nadat TS heeft uitgelegd wat hij heeft gedaan.
" en weetje nog dat ik die sigmoidoscopie bij hem heb gedaan, janken dat ie deed! als een speenvarken"quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef gupje86 het volgende:
[..]
anders ik wel.. Die artsen zouden er over 10 jaar nog over praten..
"weet je nog, die loser die wat vies water had gedronken en dacht dat hij dood ging"
"en die niertransplantatie omdat zijn oude nieren de afvoer van al die gifstoffen niet aan konden"quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef Koopsie het volgende:
[..]
" en weetje nog dat ik die sigmoidoscopie bij hem heb gedaan, janken dat ie deed! als een speenvarken"
Ik vind dezequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het spijt me, ik heb niets meer aan dit topic toe te voegen dan
Maar smaakt dat net zo goed?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Had je net zo goed iemand achter het station kunnen pijpen. Krijg je meer geld en hoef je minder te slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |