quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat heb ik gelukkig weldoe andere oefeningen voor mijn bilspieren en dat werkt wel goed
Nu laat hij zich overal heen rijden omdat hij een dwars lazy heeftquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, hij voelde het gelukkig niet meer.
Ik heb eens mijn enkelband verrekt met basketbal, ik voelde het 2 weken lang!!!!
Sporten, kus.
Ik had je willen troosten en een knuffel willen geven maar ik houd me maar afzijdig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me aan het huilen gemaakt
Wat voor mongolenklas heb jij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat iedereen van mijn klas dat doet.
ik kan er ook niks aan doen dat ik groen/grijze ogen hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had je willen troosten en een knuffel willen geven maar ik houd me maar afzijdig.
Die kleur ogen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat ik groen/grijze ogen heb
Blauwe ogen hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind blauw mooier, misschien ook maar kleurlenzen kopen
Ik heb zelf ook groen/grijs..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat ik groen/grijze ogen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |