abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2012 @ 11:07:16 #76
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_119337048
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Lees eerst is, voor je bijt. :D :P Het cadeautje kan me vrij weinig schelen. Meer het feit dat ze gewoon niet eens de moeite hebben genomen om het emailtje aan te passen. Return of a dragon, defend a shattered world. Ja, dat was cata...
aan de item heb je ook niks, tenzij je Black Prince rep gaat grinden
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 18 november 2012 @ 11:08:15 #77
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119337062
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 11:07 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

aan de item heb je ook niks, tenzij je Black Prince rep gaat grinden
Ja, maarrre .... daar mocht ik dan weer niet over zeuren van je :D :P (Enne, ben niet de enige die klaagt, so why pick me!)
pi_119337198
300 rep van revered met Golden Lotus.. }:| Hele dag Scritch campen dus voor die rep stick.

Wel revered met Klaxxi, maar daar heb je geen reet aan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 18 november 2012 @ 11:46:36 #79
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_119337706
quote:
13s.gif Op zondag 18 november 2012 11:17 schreef Blistering het volgende:
300 rep van revered met Golden Lotus.. }:| Hele dag Scritch campen dus voor die rep stick.

Wel revered met Klaxxi, maar daar heb je geen reet aan.
je mag die van mij kopen :P
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_119338058
Gisteren uiteindelijk nog mijn Ironbound proto gehaald. Was wel leuk.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 18 november 2012 @ 12:08:44 #81
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_119338160

wtf momentje van de dag
pi_119339088
Een wipe op Stone guards in lfr :<
pi_119339681
Kom er nu pas achter hoe dat werkt met die Black Prince en legendary gems enzo :') Fail, maar beter laat dan nooit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 18 november 2012 @ 13:23:09 #84
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_119340048
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:44 schreef Sjiznit het volgende:
Een wipe op Stone guards in lfr :<
wij op Wind lord Mel'Jarak LFR :( geen dispells allemaal druids
pi_119340884
Wat een bitterheid allemaal hier :o Het eerste wat ik dacht bij dat 'cadeautje' was: dit moet een foutje zijn... Wordt straks wel recht gezet. Dus ik ben benieuwd of mijn positieve blik klopt of jullie bijzonder negatieve :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 18 november 2012 @ 14:08:51 #86
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119341357
Mijn 8th anniversary item is stuk ofzo? :P Wow-embleem met als tooltip "retrieving information" :')?
pi_119341458
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 14:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Mijn 8th anniversary item is stuk ofzo? :P Wow-embleem met als tooltip "retrieving information" :')?
Dit
  zondag 18 november 2012 @ 14:13:23 #88
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_119341549
geduld
  zondag 18 november 2012 @ 14:23:05 #89
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_119341929
quote:
14s.gif Op zondag 18 november 2012 14:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Ja, duurde even voor er info kwam. Pas na een tijdje m'n bag dicht had gezeten...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_119342067
Zal wel een slaperige dev geweest zijn die vannacht het verkeerde knopje ingedrukt heeft :')
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119342115
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:26 schreef Maax het volgende:
Zal wel een slaperige dev geweest zijn die vannacht het verkeerde knopje ingedrukt heeft :')
Zoiets denk ik dus ook.
Het wil er bij mij namelijk niet in dat dit serieus zo gepland was :@ Ik bedoel, zelfs het schrijven van een klein nieuw berichtje duurt 10 minuten en als je het zo plant weet je dat er veel gezeik gaat komen. Dus het moet wel een foutje zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119342142
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 13:55 schreef Isabeau het volgende:
Wat een bitterheid allemaal hier :o Het eerste wat ik dacht bij dat 'cadeautje' was: dit moet een foutje zijn... Wordt straks wel recht gezet. Dus ik ben benieuwd of mijn positieve blik klopt of jullie bijzonder negatieve :D
Het item gaf vorig jaar 7%, nu 8%. :') Dus denk niet dat het een foutje is maar rommel blijft het wel!
pi_119342164
Ik kan me er niet druk over maken, maar verwacht niet dat ze er iets aan gaan veranderen. Hebben ze de afgelopen 2 jaar ook niet met die brewfest steins gedaan.
pi_119342224
Wat is dit nu weer :') Hetzelfde berichtje als vorig jaar, en een lame buff waar je op lvl 90 niets aan hebt? Ja, erg leuk cadeau, Blizzard :N

Lvl 90 nu trouwens, denk dat als mijn subscription afloopt weer wacht tot de volgende expansion. Het is ook allemaal zo saai en nutteloos, dat rep grinden en raids doen voor items die een patch later toch weer obsolete zijn...
pi_119342282
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 14:28 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Het item gaf vorig jaar 7%, nu 8%. :') Dus denk niet dat het een foutje is maar rommel blijft het wel!
Ja want vorig jaar was het de 7e verjaardag en nu de 8e :') . Elk jaar een % rep en xp erbij _O- .
pi_119342352
TT is incorrect. Het zou moeten zijn,

8 jaar WoW, tijd voor verslavingszorg.
It was a business doing pleasure with you.
pi_119342484
Bedankt voor je zinvolle bijdrage!
pi_119342520
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef MAHL het volgende:
Wat is dit nu weer :') Hetzelfde berichtje als vorig jaar, en een lame buff waar je op lvl 90 niets aan hebt? Ja, erg leuk cadeau, Blizzard :N

Lvl 90 nu trouwens, denk dat als mijn subscription afloopt weer wacht tot de volgende expansion. Het is ook allemaal zo saai en nutteloos, dat rep grinden en raids doen voor items die een patch later toch weer obsolete zijn...
Dan toch liever de Baby Blizzard Bear he? :7
pi_119342570
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:38 schreef STING het volgende:

In de afgelopen expansion is er echt een shitload aan pets bij gekomen in de wereld en ook in 5.1 komen er weer heel veel bij. Eén pet weggeven als cadeautje zou zo gebeurd moeten zijn :D Niet dat ik per se een pet verwacht of zo, maar het leek me geen enkel probleem.
pi_119342607
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:38 schreef STING het volgende:

[..]

Had stiekem een Baby Sha of Anger verwacht :@
pi_119342715
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef MAHL het volgende:

Jep, dat gevoel heb ik nou ook. Jammer is alleen dat er tot nu toe niets is wat even lang boeiend blijft als WoW. Ik hoop op een Harry Potter MMO :@
pi_119342886
Frustratie, we hadden een achterlijke hunter die zijn aspect aan had bij die boss met die whrilwinds in heart of fear.
pi_119343138
quote:
9s.gif Op zondag 18 november 2012 14:40 schreef MAHL het volgende:

[..]

Had stiekem een Baby Sha of Anger verwacht :@
T zal meer in de richting van Shaof Frustration liggen :')
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zondag 18 november 2012 @ 14:57:22 #104
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119343217
Moet zeggen dat ik dat item wel prettig vind voor m'n alt, maar toch _O-
pi_119343381
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 14:48 schreef Sjiznit het volgende:
Frustratie, we hadden een achterlijke hunter die zijn aspect aan had bij die boss met die whrilwinds in heart of fear.
:D
pi_119348760
voor degene die er in geinteresseerd zijn, het wow item geeft ook exp met mining/herblore
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  zondag 18 november 2012 @ 17:58:06 #107
318361 Bienelientjee
pi_119349636
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:31 schreef Olment het volgende:
voor degene die er in geinteresseerd zijn, het wow item geeft ook exp met mining/herblore
Extra exp bedoel je? Want je kreeg sowiesow al experience met mining en herbing. :P
pi_119350354
Ok, heb dus alle quests van Pandaria gedaan. Vol goede moed begonnen aan de 'extra' quests, voor de factions. Was benieuwd hoe ze het dit keer hadden aangepakt.

Maar what the hell, het is weer gewoon rep farmen met hersendodende dailies. Zelfs de 'legendary questline' is geen mooi verhaal zoals ik had verwacht maar honderden mobs doden net zolang tot je honored ben :') Leuk voor de liefhebbers van Koreaanse grind-MMO's, maar dit ruikt toch echt naar pure tijdverspilling, zeker wanneer het over een paar maanden toch weer nutteloos is geweest vanwege de nieuwe patch/expansion.

Ja, ik ben weer weg.
pi_119350403
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:58 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Extra exp bedoel je? Want je kreeg sowiesow al experience met mining en herbing. :P
extra ja.
normaal krijg ik 13.9k en met het item 15094
pi_119350432
quote:
15s.gif Op zondag 18 november 2012 18:18 schreef MAHL het volgende:
Ok, heb dus alle quests van Pandaria gedaan. Vol goede moed begonnen aan de 'extra' quests, voor de factions. Was benieuwd hoe ze het dit keer hadden aangepakt.

Maar what the hell, het is weer gewoon rep farmen met hersendodende dailies. Zelfs de 'legendary questline' is geen mooi verhaal zoals ik had verwacht maar honderden mobs doden net zolang tot je honored ben :') Leuk voor de liefhebbers van Koreaanse grind-MMO's, maar dit ruikt toch echt naar pure tijdverspilling, zeker wanneer het over een paar maanden toch weer nutteloos is geweest vanwege de nieuwe patch/expansion.

Ja, ik ben weer weg.
Maar... wat had je dan verwacht? In 't algemeen zeg maar.
  Moderator zondag 18 november 2012 @ 18:22:57 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_119350522
quote:

Ja, ik ben weer weg.
Vertel eens, hoe had je het graag gezien dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_119350573
quote:

Ja, ik ben weer weg.
Honderden mobs grinden voor legendary? whut? Ik ben al lange tijd honored en heb daar 0,0 voor gegrind.
pi_119350768
quote:
11s.gif Op zondag 18 november 2012 18:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Maar... wat had je dan verwacht? In 't algemeen zeg maar.
Epic questline ofzo, zoals in SWToR of LotRO. Maar misschien ben ik er ook te oud voor geworden idd.
pi_119350784
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Honderden mobs grinden voor legendary? whut? Ik ben al lange tijd honored en heb daar 0,0 voor gegrind.
Hoe dan? Ja ok, behalve tijdens het grinden van dailies.

Maar wat komt er dan nadat je honored bent? Wel echt een 'storyline', of nog meer dailies?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2012 18:30:48 ]
pi_119351534
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:29 schreef MAHL het volgende:
Epic questline ofzo, zoals in SWToR of LotRO. Maar misschien ben ik er ook te oud voor geworden idd.
De Klaxxi hebben best een geweldige questlijn _O_ Gaat heel ver terug en overlapt met Vanilla en Wrath of the Lich King lore.

En ik heb eerst meer coins nodig die droppen in LFR en gewone raids voor ik verder kan met de legendary questline.
pi_119351588
Ik vond overigens dailies doen helemaal niet erg. Er was heel veel variatie per faction, ondertussen ook wat gefocused op achievements en vanaf het begin besloten dat ik echt niet alle dailies elke dag hoef te doen. Beetje overkill als je dat denkt te 'moeten'.
pi_119352328
Ik vind die dailies ook gewoon 3x niks, en ik moet ze doen (van mezelf) op 4 chars.

Maar wat het spel weer heeel leuk maakt, is als je een gezellig goede raid guild hebt, die heb ik nu sinds 2 weken,en ik vind het spel weer een heel stuk leuker! Zonder zo'n guild had ik dit ook niet lang volgehouden.
pi_119352640
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Klaxxi hebben best een geweldige questlijn _O_ Gaat heel ver terug en overlapt met Vanilla en Wrath of the Lich King lore.
Hmm, hoe die link? Is toch gewoon de koningin die corrupted is geraakt, waarna jij de Paragons op mag halen om de Klaxxi weer op het juiste spoor te krijgen?
pi_119353617
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 19:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm, hoe die link? Is toch gewoon de koningin die corrupted is geraakt, waarna jij de Paragons op mag halen om de Klaxxi weer op het juiste spoor te krijgen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_119374483
Nou gister voor het eerst Galleon gedaan, cash drop. Muntje gebruikt, nog meer cash :S
Tot zo ver mijn loots met 1 cloak van LFR.
pi_119377361
Nu ik Revered ben met Golden Lotus komen er opeens wel heel veel dailies bij :o

Madre mia zeg, als je alles moet doen dan heb je echt Golden Lotus/Tillers/Shado'Pan/Anglers/Klaxxi/CloudSerpent & August Celestials :') Ik ga Isa haar advies maar opvolgen, want dit iedere dag volhouden is niet te doen.
pi_119377510
Ik heb het ook niet iedere dag gedaan. Golden Lotus tot Revered, toen heb ik wel elke dag Shado-Pan en August Celestials gedaan, maar nu doe ik eigenlijk alleen Klaxxi. Zolang ik de valor items kan kopen die ik nodig heb, geef ik niet zoveel om exalted. Dat komt wel een keer.
pi_119377795
quote:
13s.gif Op maandag 19 november 2012 11:14 schreef Blistering het volgende:
Nu ik Revered ben met Golden Lotus komen er opeens wel heel veel dailies bij :o

Madre mia zeg, als je alles moet doen dan heb je echt Golden Lotus/Tillers/Shado'Pan/Anglers/Klaxxi/CloudSerpent & August Celestials :') Ik ga Isa haar advies maar opvolgen, want dit iedere dag volhouden is niet te doen.
Ik doe alleen Shadopan en August Celestials vanwege enchanting/tailoring patterns. Als iemand weet of er elders nog tailoring patterns te halen vallen, gaarne.
Lambo of Rekt
pi_119377805
waar kun je eigenlijk de shado-pan dailies vinden? heb een questline gedaan op dat eilandje met dat kasteel in towlongsteppes, maar daar hield het een heel eind op
pi_119377832
quote:
3s.gif Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik doe alleen Shadopan en August Celestials vanwege enchanting/tailoring patterns. Als iemand weet of er elders nog tailoring patterns te halen vallen, gaarne.
golden lotus, ma ga dr vanuit dat je die al exalted hebt (of hoog genoeg iig)
pi_119377869
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Olment het volgende:

[..]

golden lotus, ma ga dr vanuit dat je die al exalted hebt (of hoog genoeg iig)
Ja, spelltwister op revered... op exalted heb je volgens mij niets verder.
Lambo of Rekt
pi_119377885
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef Olment het volgende:
waar kun je eigenlijk de shado-pan dailies vinden? heb een questline gedaan op dat eilandje met dat kasteel in towlongsteppes, maar daar hield het een heel eind op
Deze vind je bij dat flightpad, ongeveer in het midden van towning steppes. Bij die brug.
Lambo of Rekt
pi_119377979
Het is wel erg makkelijk voor je valor cap, al die dailies. Dat is de reden dat ik vaak toch nog ff Golden Lotus doe, ook al ben ik exalted. Toch weer 100 VP erbij.
pi_119378082
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
Het is wel erg makkelijk voor je valor cap, al die dailies. Dat is de reden dat ik vaak toch nog ff Golden Lotus doe, ook al ben ik exalted. Toch weer 100 VP erbij.
en stiekem krijg je +- 20g per daily, en krijg je nog een aardig zakcentje erbij
pi_119378161
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is waar! Het zijn wel irritante dailies, omdat 't zo druk is. Net was het schijnbaar weer een gankfest rond Whitepetal Lake, Horde domineerde de boel en iedere Ally werd on sight gekilled :')
pi_119378638
Wat ik trouwens echt dom en irritant vind zijn mensen die "dudu" zeggen tegen druid. Waarom? Het klinkt suf en het is echt niet veel korter om te typen.
pi_119378869
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik trouwens echt dom en irritant vind zijn mensen die "dudu" zeggen tegen druid. Waarom? Het klinkt suf en het is echt niet veel korter om te typen.
:@ maak ik me ook schuldig aan, voornamelijk in spreektaal, dudu rolt makkelijker van de tong dan druid (de R doet ut um)
Schrijven doe meestal wel druid
pi_119378923
quote:
En "rook" dan? :@
pi_119378967
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:08 schreef MAHL het volgende:

[..]

En "rook" dan? :@
meeste die ik ken zeggen(lees: Schrijven) Rouge :P
volgens mij doet 80% van wow dit fout :X
pi_119379179
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 11:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat is waar! Het zijn wel irritante dailies, omdat 't zo druk is. Net was het schijnbaar weer een gankfest rond Whitepetal Lake, Horde domineerde de boel en iedere Ally werd on sight gekilled :')
Tja, wie speelt er nou alliance. >:)

En valorpoints... Conquestpoints is what we desire.
Lambo of Rekt
pi_119380439
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef Olment het volgende:

[..]

Dit inderdaad :')
pi_119381964
quote:

[..]

Klopt idd XD

Enchantment Shammy is ook zon mooie die veel mensen verkeerd zeggen :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
  maandag 19 november 2012 @ 13:40:47 #138
318361 Bienelientjee
pi_119382020
Voor het eerst Galleon neer! *O* Maar geen loot..... -O-
pi_119382252
quote:

[..]

Nog erger als rogues het zelf fout schrijven :') Wat ben je dan voor debiel :')
pi_119382295
quote:
Nooit gehoord dit :D Lijkt wel alsof je tegen een baby "praat" :')
pi_119382348
Ai dat is jammer. Eindelijke blij dat je m ziet en dan geen loot hebben.
Ik ben vanochtend exalted geworden met de Shado pan, Nog 1 factions de daileys en dat is van de August Celestials. en dan nog wat heroics doen om Shudui Pandaren op exalted te krijgen. Hopelijk is er deze week plek in het raid team.
  maandag 19 november 2012 @ 13:51:40 #142
318361 Bienelientjee
pi_119382378
Niet alleen blij dat we hem zien, ook blij dat we hem eens neer hebben op onze server. Zonder dat 40 of meer hordes ons afslachten en er dan met de kill vandoor gaan. :')
pi_119382472
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet alleen blij dat we hem zien, ook blij dat we hem eens neer hebben op onze server. Zonder dat 40 of meer hordes ons afslachten en er dan met de kill vandoor gaan. :')
bij ons op Kor'gall leggen alliance het over het algemeen af, de ratio is 1 ally tegen 5 hordies ofzo
  maandag 19 november 2012 @ 13:55:03 #144
318361 Bienelientjee
pi_119382503
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:54 schreef Olment het volgende:

[..]

bij ons op Kor'gall leggen alliance het over het algemeen af, de ratio is 1 ally tegen 5 hordies ofzo
Bij ons ook zo'n beetje! :'( Maar heb eindelijk de achievement! _O_
pi_119383546
Welke battle pet was het ook alweer die enemies bijna geheel kon doden op 1hp na?
pi_119385385
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Welke battle pet was het ook alweer die enemies bijna geheel kon doden op 1hp na?
Vast eentje van de Blizzard Store, die zijn echt OP. Verneukt het hele (overigens best leuke) systeem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 15:13:07 ]
pi_119385581
die nieuwe pet die er komt voor het rode kruis is wel nice. Cinder Kitten ofzoiets dergelijks.
Mooi gemaakt volgens de plaatjes althans
pi_119385721
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
terrible turnip
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119385881
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:21 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

terrible turnip
Ja da's klote :') . Ik maak steeds die pets dood per ongeluk maar deze is ook niet echt makkelijk te halen.
pi_119385919
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja da's klote :') . Ik maak steeds die pets dood per ongeluk maar deze is ook niet echt makkelijk te halen.
nou, voor 5k ofzo heb je hem van AH. bij ons is heel AH volgespamd met die pet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')