Dat klopt. Je krijgt bij elke opgegraven item nu 1 skill. En bij een craft 5 skillsquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:59 schreef Olment het volgende:
[..]
valt wel mee, volgens mij sinds een paar weken krijg je weer level als je iets vind, dus dat is minimaal +6 levels per zone, en dan volgens mij 3 levels als je iets maakt.
Rare items geven zelfs 15 volgens mijquote:Op donderdag 22 november 2012 08:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat klopt. Je krijgt bij elke opgegraven item nu 1 skill. En bij een craft 5 skills
Gz!quote:
Welkom in mijn wereldquote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik gewoon helemaal niets. again. Zelfs niet op Sha, zelfs niet met die hoerige kut muntjes...
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik gewoon helemaal niets. again. Zelfs niet op Sha, zelfs niet met die hoerige kut muntjes...
quote:
Zal ik de club dan maar joinenquote:
dan gebruik je de muntjes toch niet, heb je er ook geen frustratie van!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik gebruik ze om dat degene die naast me zit wèl constant loot krijgt op muntjesquote:Op donderdag 22 november 2012 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
dan gebruik je de muntjes toch niet, heb je er ook geen frustratie van!
Je weet dat je met zo'n companion gewoon afk kan gaan naast een questnpc waar mensen quests inleveren hè? En dan werkt zo'n Blingtron nog het snelstquote:Op donderdag 22 november 2012 12:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Oooohh, ik was die Master Yi zo zat! Heb ondertussen al zo'n 25 van de 15 quests gedaan, zowel dismounted ingeleverd en hij ook dismounted. En net vlieg ik terug naar die Shado Pan Garrison. En zonder een Q in te leveren, krijg ik ineens toch die achievement!![]()
Naja, ok....
Neen... zonder muntjes nog geen gear.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan gebruik je de muntjes toch niet, heb je er ook geen frustratie van!
ik zou 'm schoppen.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik ze om dat degene die naast me zit wèl constant loot krijgt op muntjes
En als iemand niet nog meer epics nodig heeft is hij het wel
Dit dus, vin het maar belachelijk dat je er maar 90 kunt inleveren per week.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Neen... zonder muntjes nog geen gear.En dan kom ik nooit van mijn 1k zilveren muntjes af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |