quote:
nee gewoon bitterballenquote:
Ja misschien ook wel, maar ik heb geen reden om Angel voor vegetarische slager uit te schelden.quote:
Als ik er offence aan nam dan lag je nu voorover gebogen over een tonnetje bier.quote:
ja die zit in amsterdam volgens mijquote:
Ja ik heb ook liever geen vegetarische vriend.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef missbehavin het volgende:
Het is ws heel kortzichtig, maar ik zou het gewoon niet tof vinden als ik bv. voornemens ben mijn befaamde ajam ketjap te maken en dat mijn lief dan iets zou hebben van 'bah, kip'
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja misschien ook wel, maar ik heb geen reden om Angel voor vegetarische slager uit te schelden.
kop dicht heteroquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O no you di'in't!
Je mag me van alles noemen, maar vegetarische slager?!
Kringspiermusketier
Bilspleetathleet
Endeldarmtoerist
Chocoprins
etc
etc
Maar dit?!
Ik denk bij dat soort dingen altijd: Als je nou zo principieel geen vlees eet, waarom wil je dan nog wel dat je groente er zo uitziet en zo smaakt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die zit in amsterdam volgens mij
en ze maken vegetarisch 'vlees'
dus dingen die echt heel erg naar vlees smaken en er zo uit zien
van mij hoeft dat niet zo maar het is wel grappig om dan zo'n balletje te proeven
Angel houdt van meisjes! Nananananaaaaaaquote:
ja dat weet ik ook niet, maar het verkoopt wel blijkbaar als je er een aparte 'slager' voor kunt oprichtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij dat soort dingen altijd: Als je nou zo principieel geen vlees eet, waarom wil je dan nog wel dat je groente er zo uitziet en zo smaakt?
Dat neem je teruuuuuuuuug!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Angel houdt van meisjes! Nananananaaaaaa.
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?quote:
Discriminatie!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?.
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, heb je iets tegen hetero's ofzo?.
ja, of voor je neus gaan zoenen zeker!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!
Hey. Wacht ff!
Er zijn ook vrouwelijke hetero's hè? Zeggen ze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, uh... nee hoor, als ze maar niet aan me zitte!
Hey. Wacht ff!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |