Vaak is hoe smeriger het er uit ziet hoe beter het smaakt. Sommige van mijn creaties zien er ook niet uit maar smaken erg goed.quote:
ja vanaf daar werd ik ook een beetje misselijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Broodje (gesmolten) kaas met sambal ging nog. Vanaf de mayonaise ging het al verkeerd
quote:
De smaak van suiker jaquote:Op zondag 18 november 2012 12:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]enigste mayonaise waar smaak aan zit.
Tevens, TS wil graag een bypass operatie ondergaan denk ikMag je wel 3 dagen voor trainen wil je dat eraf halen
Leugens.quote:Op zondag 18 november 2012 12:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]enigste mayonaise waar smaak aan zit.
Nee gewoon superlekker, probeer maar. Dat zure spul heet Mayonnaise de Dijon.quote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Toch niet van die zure mosterd achtige mayo hé?
Daar is op zich niks mis mee. Met ei of kip oid en dan mayo ipv boter.quote:
Ieuw dat vind ik toch zo ranzig.quote:Op maandag 19 november 2012 09:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Met ei of kip oid en dan mayo ipv boter.
Hele bevolkingsgroepen zeggen hetzelfde over onze gewoonte om patat er in te dopenquote:
Klopt, maar ik houd niet zo van veel saus of mayo, ook niet bij patatquote:Op maandag 19 november 2012 10:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hele bevolkingsgroepen zeggen hetzelfde over onze gewoonte om patat er in te dopen
Je smeert er ook maar een dun laagje van op je brood, net als je boter. En het heeft wel net wat meer smaak dan boter zeg maar, icm met bijvoorbeeld ei of kip vind ik het echt prima.quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Klopt, maar ik houd niet zo van veel saus of mayo, ook niet bij patat
Kan ik begrijpen maar dan doe het er liever op dan direct op het broodjequote:Op maandag 19 november 2012 10:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Je smeert er ook maar een dun laagje van op je brood, net als je boter. En het heeft wel net wat meer smaak dan boter zeg maar, icm met bijvoorbeeld ei of kip vind ik het echt prima.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Ieuw! Wat een vette troep...
Mijn nachtelijke maaltijden bestaan vaak uit koekjes of chocoladerepen of boterhammen met pindakaas of beschuitjes met hagelslag.
Maar ik ben het aan het afbouwen en probeer nu gewoon 3x daags te eten en dat werkt ook goed.
Weet je hoe vet een reep melkchocolade is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die zien er tenminste niet vet uit zoals mayonaise.
Maar goed dat ik meestal niet meer dan drie blokjes op kanquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je hoe vet een reep melkchocolade is?
Het is ipv brood met mayo gewoon mayo met een heel klein stukje brood. Verder geen problemen met mayo.quote:Op maandag 19 november 2012 09:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Daar is op zich niks mis mee. Met ei of kip oid en dan mayo ipv boter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |