abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119940706
Heerlijke game.. Moest er echt even inkomen maar nu verslaafd.
Huh?
pi_119949066
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 15:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Toch voegt die Nvidea Physx ook wel veel toe aan de game hoor.

Ik heb een AMD kaart, maar had voor de grap zo'n driver geïnstalleerd. Je merkt het wel meteen.
Schiet je op de grond dan spat er van alles omhoog. Hetzelfde is als je op stenen schiet, dan schieten er allemaal kleinere stenen de lucht in. Je loopt door de stenen en ziet dat de stenen ook verplaatsen. En zo heb je nog veel meer dingen die net dat kleine beetje extra geven.

Zijn misschien kleine dingen maar ze voegen wel heel wat toe aan de game vind ik. ;)
Hoe installeer je zo'n driver? Heb ook amd.
pi_119951083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:01 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Hoe installeer je zo'n driver? Heb ook amd.
Vaag verhaal, helemaal geen aparte driver voor nodig gehad en heb een xfx 6970 black edition. Werkt gewoon op de standaard catalyst driver waarbij hij de physics rendered op de cpu. Stel je er overigens niet teveel van voor, bij een gunfight met een 20tal mobs i.c.m. 4 man draaide de game amper nog met physics op high, gok een 15 frames..

Ow, en draai met een 2600K OC op 4.45..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_119952390
Heb zelf de 7970. In het begin kon ik physics aan zetten maar na een herinstallatie niet meer, vaag.
pi_119956128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef stoeltafel het volgende:
Heb zelf de 7970. In het begin kon ik physics aan zetten maar na een herinstallatie niet meer, vaag.
Een herinstallatie van wat, de driver, de game, windows? Het is zoals ik zeg een vaag verhaal, bij mij werkt het zonder enige toevoeging, dus lijkt me wel heel sterk dat op de nieuwere modellen een aparte driver nodig is..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_119986572
Tja het is vaag. Bij de eerste installatie kon ik op de optie aanvinken. Hierna moest ik even windows opnieuw installeren en borderlands. Sindsdien werkt het niet meer. Zal is kijken voor een oplossing.
pi_119987248
Ook maar eens posten hier, speel dit spel al sinds het uit is (al heb ik het nog niet eens uitgespeeld).

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Ik von zelf Borderlands 1 een hele goede sfeer hebben; de badlands in combinatie met de muziek, het paste allemaal perfect. In deel twee mis ik deze sfeer eigenlijk een beetje. Het spel is leuk, maar het is niet heel erg bijzonder meer voor mij gevoel.

Hier kwam ik vooral achter toen ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens vind ik het ook erg groot, maar dat kan een voordeel en een nadeel zijn. Ik hou wel van uitgebreide spellen, maar het gevolg is, sinds ik maar een uurtje per avond heb om te kunnen spelen, dat ik het dus sinds de release nog niet heb uitgespeeld... EN ik zou best graag een tweede playthrough willen doen :D
pi_119988011
Ik heb ook regelmatig heimwee naar die desolate sfeer, de grauwigheid en muziek uit Borderlands. Voordeel is wel dat je veel meer afwisseling hebt in je omgeving bij 2 maar qua sfeer vond ik deel 1 leuker.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_120051279
Mijn bad-ass rank is inmiddels de 40000 gepasseerd. Ben nu bezig met het laatste karakter naar 50 te brengen en dat is de Siren. In het begin vond ik haar niet fijn spelen maar naar maten er meer skill points te verdelen zijn wordt het steeds leuker. Vooral omdat de Siren een erg snelle cooldown rate heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 20:06:13 ]
pi_120051405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:06 schreef zatoichi het volgende:
Ook maar eens posten hier, speel dit spel al sinds het uit is (al heb ik het nog niet eens uitgespeeld).

Ik ben wel benieuwd naar jullie mening. Ik von zelf Borderlands 1 een hele goede sfeer hebben; de badlands in combinatie met de muziek, het paste allemaal perfect. In deel twee mis ik deze sfeer eigenlijk een beetje. Het spel is leuk, maar het is niet heel erg bijzonder meer voor mij gevoel.

Hier kwam ik vooral achter toen ik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens vind ik het ook erg groot, maar dat kan een voordeel en een nadeel zijn. Ik hou wel van uitgebreide spellen, maar het gevolg is, sinds ik maar een uurtje per avond heb om te kunnen spelen, dat ik het dus sinds de release nog niet heb uitgespeeld... EN ik zou best graag een tweede playthrough willen doen :D
Speel je op de Xbox? Voeg me toe ;) Dan rank je wat sneller. Zit zelf op een level 34 en ga net aan playtrough 2 beginnen met de Siren.
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:49:07 #61
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_120072793
Drie nieuwe Golden Key codes per console hier te vinden.
pi_120266835
Voor degenen die niet kijken, er worden wat nieuwe SHiFT-codes genoemd.

PC: KJ5BT-FBKSK-KXJ3T-3BTJT-FJX5C

PS3: 5TK3J-HJZHW-B5WKT-SBC3B-KBTC9

XBOX: 5BC3B-KXFZK-BK5C3-HWJ3J-T3KBB
pi_120276813
Hoe lang moet ik die Doctor mercy farmen om dat infinity pistol te krijgen? Man man ik krijg hem maar niet. En die moet en zal ik op een level 50 hebben. Ik heb hem wel als een level 7 en 27 :)

En inmiddels alle characters op level 50 en alle achievements binnen incl DLC.
Alle missie's voltooien van captain Scarlet was denk ik de moeilijkste vanwege Master Gee. Wat een bitch is dat.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2012 18:57:50 ]
pi_120313689
Ik dacht dat The babymaker de beste SMG was maar wat ik nu heb gevonden! Dit ding schiet zo precies en kwam uit The Bunker. Echt een heel goed wapen. Beste wapen na de conferrence call.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2012 19:16:57 ]
pi_120316119
Iemand die dit spel kwijt wil en eventueel wil ruilen tegen Assassins Creed III?(PS3) :@
  maandag 17 december 2012 @ 09:15:18 #67
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120406001
heb het volgehouden.. was helemaal gek van Borderlands 1, heb nu vanaf vrijdag 2 weken vrij, dus kan ik helemaal in to borderlands gaan.. behalve met kerst/oud en nieuw dan moet ik naar familie-schoonfamilie..

iemand nog begin tips?
dacht zelf om met zer0 te beginnen, aangezien ik op BL1 alles met de mordecai speelde..
pi_120406215
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:15 schreef JaafkeGB het volgende:
heb het volgehouden.. was helemaal gek van Borderlands 1, heb nu vanaf vrijdag 2 weken vrij, dus kan ik helemaal in to borderlands gaan.. behalve met kerst/oud en nieuw dan moet ik naar familie-schoonfamilie..

iemand nog begin tips?
dacht zelf om met zer0 te beginnen, aangezien ik op BL1 alles met de mordecai speelde..
Vergelijkbaar character inderdaad, alleen sluit de special niet zo goed aan als bij mordecai want melee... Houdt er wel rekening mee dat je, om max voordeel te halen, dan ook echt moet richten op de sniperrifle of melee aangezien het gros van de levelups daarop gericht zijn..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 17 december 2012 @ 09:38:09 #69
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120406432
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Vergelijkbaar character inderdaad, alleen sluit de special niet zo goed aan als bij mordecai want melee... Houdt er wel rekening mee dat je, om max voordeel te halen, dan ook echt moet richten op de sniperrifle of melee aangezien het gros van de levelups daarop gericht zijn..
speelde eigenlijk altijd met een sniper, dus dat zit wel goed..

Hoe zit het met de achievements/trophys dit jaar. had heel vlug even gekeken volgens mij is het dit jaar een stuk harder..
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:10:07 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120451279
To celebrate, you'll find some special SHiFT codes below -- each one good for 5 Golden Keys!

PC / Mac: WT5TB-XC5ZC-CX3T3-BBT3B-B35WB
Xbox 360: W3KTJ-FZ9CS-XS6BR-K6JJ3-XCFXT
PlayStation 3: WTWBJ-HKZ9C-TCCWB-ZT5JJ-6HRZS

In celebration, these codes will be active through the next few days -- use them before it's too late!
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:48:51 #71
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120454252
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Rossdale het volgende:
To celebrate, you'll find some special SHiFT codes below -- each one good for 5 Golden Keys!

PC / Mac: WT5TB-XC5ZC-CX3T3-BBT3B-B35WB
Xbox 360: W3KTJ-FZ9CS-XS6BR-K6JJ3-XCFXT
PlayStation 3: WTWBJ-HKZ9C-TCCWB-ZT5JJ-6HRZS

In celebration, these codes will be active through the next few days -- use them before it's too late!
wat zijn dat voor keys?
heb hem net op de mat ligge.. wat voegt het toe? zie ze regelmatig hier in het topic omhoog komen
pi_120456720
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

wat zijn dat voor keys?
heb hem net op de mat ligge.. wat voegt het toe? zie ze regelmatig hier in het topic omhoog komen
http://borderlands.wikia.com/wiki/Golden_Key
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:18:20 #73
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120457178
nice en bedankt voor het posten!
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:28:58 #74
85962 ioko
I Appear Missing
pi_120459547
Thanks!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_120459694
Binnenkort maar weer eens gaan spelen, is weer een tijd geleden en ik moet de campaign of carnage helemaal nog doen :@
Jaaa, dansen! dansen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')