quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet meer gaan posten! Straks haal je me nog in!
fixedquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Maar eerst nog pics van jouw in je pakje, dan heb je weer een post.
PIC VAN PAKJE is al geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
fixed
Hoe zit het met die pic, nog steeds nagels aan 't lakken?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
fixed
Hoe zit het met die pic, nog steeds nagels aan 't lakken?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:33 schreef essnhills het volgende:
Ok, foto's van mijn creatie voor vanavond.Die had ik allang al geplaats johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe er nog een rood riempje om heen bij de taille omdat hij wat groot is.
En ik draag er dus nog een rode panty bij, en rode lippenstift, rode nagels en m'n medicijn
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb hem al voor je gequotquote:
maar ik wil ruilen tegen mijn pics waar jij je pakje aan hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hem al voor je gequot
Pics staan in de spoiler
:p misschien later nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
maar ik wil ruilen tegen mijn pics waar jij je pakje aan hebt.
Ik vooral naar de panty's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:01 schreef OhNoes het volgende:
Nice, ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
quote:
Die nog steeds in de verpakking zittenquote:
Ik ben nog steeds aan het nagellakkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]En jawel hoor dan stuur ik je een pic van alles in mijn catalogus en doe ik daar wel een pic van maken. Maar je zou me ook helpen met iets nieuws uitzoeken dus wie weet maak ik daar dan een pic van wanneer ik het heb.
Ja je krijgt dan wel mooie pics terug heh! Ik deins voor niets terug. Omdat ik een baas ben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het nagellakken(hoezo perfectionistisch
) Ben het nog niet vergeten hoor
Ik hoop op een box via die actie ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
trouwens:"Like ons NU op Facebook en maak kans op kortingcoupons en/of iBOOD boxen!"
op FB boxen te winnen??
Ja 3 in totaal ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
trouwens:"Like ons NU op Facebook en maak kans op kortingcoupons en/of iBOOD boxen!"
op FB boxen te winnen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |