quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:59 schreef Lorrelies het volgende:
Hoe noem je een blije Turk?Hoe noem je een turkse die compleet gedes-illusioneerd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hoe noem je een turkse die compleet gedes-illusioneerd is?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Is dat van toothless zijn/haar/het server?
Hiervoor zul je branden in de hel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef shaderon het volgende:
Godsdienst / geloof.
Voor de domme mensen die niet logisch kunnen nadenken.
Om jou stilte te compenserenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:20 schreef maurisioo het volgende:
Waarom moeten jullie zoveel posten hier?
blokje kaas doet wonderen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom spawnen er geen mobs in mijn hippe mob trapTis er pikkedonker maar er spawned gewoon niets.
Zit jij trouwens al op de bvb server dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom spawnen er geen mobs in mijn hippe mob trapTis er pikkedonker maar er spawned gewoon niets.
impossibru!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit jij trouwens al op de bvb server dan?
...quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.livestream.com/shinnl
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:43 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.livestream.com/shinnl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |