SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2012 13:33:06 ]
Waar?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb al SV een plek gegeven sorry sv
Plaats hem waar nu die vrouw staat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb al pxe, dimens, krul, sv, taexon, lompe..
Om 16:00 zijn FL en ik @ A'dam Centraal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoelaat zijn jullie op A'dam centraal?
Ga zo even snel kijken hoe het met me geld staat... maar 99% kans dat ik maar kom haha
hmm mijn trein staat daar 16:05 als het goed is, zal ik even trein eerder pakken of maken die 5 minuten niks uit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Om 16:00 zijn FL en ik @ A'dam Centraal.
Maakt niets uit de pond vertrekt om 16:15.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
hmm mijn trein staat daar 16:05 als het goed is, zal ik even trein eerder pakken of maken die 5 minuten niks uit?
Dan zorg ik dat ik er 16:05 op centraal sta... hebben jullie daar nog een plek afgesproken ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niets uit de pond vertrekt om 16:15.
We appen naar elkaar als we er zijn en dan spreken we af bij een spoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik er 16:05 op centraal sta... hebben jullie daar nog een plek afgesproken ofzo?
Oke is goed, bij deze is het btw zeker dat ik kom...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We appen naar elkaar als we er zijn en dan spreken we af bij een spoor.
picsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Snowbells het volgende:
Godver photoshop is niks vergeleken bij mij
Tof dat je komt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke is goed, bij deze is het btw zeker dat ik kom...
moet alleen nog wel even bier halen denk
Heb nog 3 biertjes (:')) en dan een halve fles sambuca.
Maar er was daar een supermarkt toch?
Oke mooi, wat nemen jullie eigenlijk kwa drank enzo mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tof dat je komt!![]()
Ja er is daar een plus zeiden ze.
Ik neem een volle fles rum mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke mooi, wat nemen jullie eigenlijk kwa drank enzo mee?
Wie loopt er straks even mee naar de plus?
Oke mooi, ja die halve fles sambuca is ook meer dan genoeg... moet hem ook echt niet leegdrinken want ik weet wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik neem een volle fles rum mee.
Daar heb ik wel genoeg aan![]()
Als het goed is moet FL ook nog bier halen dus dan gaan we wel meteen even naar de plus als we het kunnen vinden.
Ja ik heb 2 biertjes voor op de pondquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke mooi, ja die halve fles sambuca is ook meer dan genoeg... moet hem ook echt niet leegdrinken want ik weet wat er dan gebeurtmaar heb liever nog wat extra hertog jan op zak
Beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik neem twee sixpacks bier mee, ik ben een skere boy. Als er te kort is dan haal ik wel wat bij de supermarkt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie er nog best redelijk uit .. in die foto, tussen de rest
Godverquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij moet niet lachen jij dikke vieze mongoloide ginger
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
And i just can't seem to get enough of... you, omelet met ham!
Everytime i think of you i know i have to eat.
I just can't enough!
Ja met een grote stokquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zou Snowbells echt raken hoor op die foto hiihhihihi
Je zag zeker je kop in de reflectie van de monitor? Dan zou ik ook emogiffen ja als ik jou was.quote:
Nouuuuu je moet nog met de ponttttquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
Weet je wat chil is van deze meet nu al? Ik hoef niet over te stappen
Ik heb geen monitor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zag zeker je kop in de reflectie van de monitor? Dan zou ik ook emogiffen ja als ik jou was.
Ja dat vind jij wel fijn he.. als het zo min mogelijk moeite kost, luie uitkeringtrekker dat je bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
Weet je wat chil is van deze meet nu al? Ik hoef niet over te stappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat vind jij wel fijn he.. als het zo min mogelijk moeite kost, luie uitkeringtrekker dat je bent.Ik krijg de 23ste uitkering dus ben nog geen uitkereingtrekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou en met de pont gaan is leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouuuuu je moet nog met de pontttt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:41 schreef Flippiee het volgende:
Manager die even tijdens lunchtijd vertelt dat mijn andere manager last van diarree heeft en kon zien wat er in zat
Pas maar op voordat brigadier L. Hork aan komt en zegt dat je het maar in je dagboek moet schrijven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zie net dat ik pas om 15:00 naar station hoef te fietsen.
Heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pas maar op voordat brigadier L. Hork aan komt en zegt dat je het maar in je dagboek moet schrijven.
Daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die heb ik niet..
Ik heb wel 2 gehaktballen en een worst.
Zou jij op willen houden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij wel een goede ontlasting?
Nee.. dan krijg je zo'n bolle buik van.. en als je dan uiteindelijk stopt met ophouden kan het best pijn doen aan je kringspier als je die grote boomstammen eruit moet persen.. Nee.. obstipatie is niet fijn.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
k u t .. beach, jij, lillike hommo, meej oe leren pakkie.
GEOOOOOO wat een vies smerig vervelend ventje ben jequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. dan krijg je zo'n bolle buik van.. en als je dan uiteindelijk stopt met ophouden kan het best pijn doen aan je kringspier als je die grote boomstammen eruit moet persen.. Nee.. obstipatie is niet fijn.
QFTquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GEOOOOOO wat een vies smerig vervelend ventje ben je
Vroeg praatte ik echt veel over poep pies plas dingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GEOOOOOO wat een vies smerig vervelend ventje ben je
Whehehe. Nu nog steeds dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeg praatte ik echt veel over poep pies plas dingen.. dus je verteld mij niks nieuws.
Dus Natsjcha wil je zeggen dat jij niet aan poep en plasseks doet op je werk? Vind je pooier dat wel goed?quote:
Mens hou op, je spamt me al dood met al je kusjes, huwelijksaanzoeken, DM's en wat ik het allemaalquote:
Ik heb een goede pooier. Die prefereert hygiene dus voor zulke vormen van seks moet je niet bij mij zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus Natsjcha wil je zeggen dat jij niet aan poep en plasseks doet op je werk? Vind je pooier dat wel goed?
Zeg dan een keer nee, waarom nu openbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mens hou op, je spamt me al dood met al je kusjes, huwelijksaanzoeken, DM's en wat ik het allemaal
Een Russische hoer die woorden als prefereert gebruiktquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een goede pooier. Die prefereert hygiene dus voor zulke vormen van seks moet je niet bij mij zijn.
Oh knap je dan af, ja? Goed om te weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een Russische hoer die woorden als prefereert gebruiktdat wordt geen rollenspellen in ons huwelijk want als je zo slecht bent knap ik meteen af.
Da.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh knap je dan af, ja? Goed om te weten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil je met mij trouwen, kneusje van mij?
Ik ben er om 15:56quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:02 schreef Taexon het volgende:
16:03 sta ik op spoor 5 btwnu maar hopen dat de ns geen vetragingen heeft!
Ik heb hem ook maar even vereeuwigd in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahaha dat plaatje in de op
tofquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar even vereeuwigd in mijn fotoboek.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
dat je huid bleekt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
LittleBrownie heeft de zelfde ziekte als MJ had volgens mij
hoe kom je daarbij danquote:
Same here.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Omdat ze blank is in de foto naast de sexchange.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:28 schreef Beach het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij dan
en laat ze straks ook een baby uit het raam hangen?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze blank is in de foto naast de sexchange.
Nee dat doet Dientje wel met zijn stonede hoofd
Geef is die link van jou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zet hem even tussen [img=500], dan past 'ie in de layout.
Vergeet ook niet even je Twitter te updaten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:29 schreef Taexon het volgende:
mond verbrand aan erwtensoep
Over een half uurtje richting station fietsen en dan op A'dam Ro-ald en FL meeten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:29 schreef Snowbells het volgende:
Hahaha ik moet helemaal lachen door geo
al geregeld, thanks dat je me eraan herinnert!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeet ook niet even je Twitter te updaten.
Pas op voor fl, hij is nogal handtastelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:29 schreef Taexon het volgende:
mond verbrand aan erwtensoep
Over een half uurtje richting station fietsen en dan op A'dam Ro-ald en FL meeten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
al geregeld, thanks dat je me eraan herinnert!
Dan ben jij een van de weinigen die hij niet negeert.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oui
[..]
Ik spreek 'm heel soms nog mja mja
Zij heeft tieten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen die hij niet negeert.
Nou echt negeren, volgens mij wordt hij meer gestalkt door julliequote:Op vrijdag 16 november 2012 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinigen die hij niet negeert.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga nu ook naar het station tot straks moppies
Alsof jij naar meets durft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga nu ook naar het station tot straks moppies
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:39 schreef Beach het volgende:
[..]Waarom post je een foto van Strootman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
have funquote:Op [url=hhattp://forum.fok.nl/topic/1895429/8/25#119275922]vrijdag 16 november 2012 14:35[/url] schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga naar station fietsen doei
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm, ja too obvious he.. ik ben niet zo goed in sarcasme
Maar tbh niet alleen maar haat.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is zo spannend altijd
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik niet, ik word er bang van
nee maar die rijden niet over rails door de middel of nowhere, en ze schudden niet zo engquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
promisedinges ben je ook bang voor bussen?
Je maakt een grap.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:28 schreef Beach het volgende:
Ik zit met iel, Faaluser en Dastan er nu en niemand zegt wat.
Zo maar weer weggaan, wat een faalmeet
gewoon doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
Net kwam er een conductrice langs.
Ik zou haar raken
Pics?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
Net kwam er een conductrice langs.
Ik zou haar raken
Maar dan mag ze niet kreunenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaadof gewoon in de stiltecoupe
Nu ga je te ver.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
Net kwam er een conductricelangs.
Ik zou haar raken
Dat had ze nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, wist niet dat je op kort, pittige kapsels viel.
hebben ze dat allemaal dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, wist niet dat je op kort, pittige kapsels viel.
Vaak wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hebben ze dat allemaal dan?
Nooit op gelet, ga nooit met de treinquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vaak wel.
Wie zijn er allemaal naar de meet?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Vandaag een appeltaart gewonnen met Engels
Krijg het maandag van mijn lerares
american piequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]how do you like them apple..pies.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]how do you like them apple..pies.
geef fl friek maar een lekkere tongzoen namens mijquote:
Altijd komt hij als ik moet werkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de Sinterklaas intocht
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd komt hij als ik moet werken
Krijg jij dan nog snoep toegeworpen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de Sinterklaas intocht
Hier in Weesp nog wel, ken gewoon mensen die zwarte pieten spelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Krijg jij dan nog snoep toegeworpen?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hier in Weesp nog wel, ken gewoon mensen die zwarte pieten spelen
Vroeger kreeg ik super veel, en men dachten altijd dat ik ene Chineze meisje was van "waar is 't paard van Sinterklaas"
okee leuk, misschien ga ik dan evenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Zondag is er een in Amsterdam
Ik ga sowieso, morgen in mijn eigen stad, zondag Amsterdamquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee leuk, misschien ga ik dan even
Moet je maar ook zo lief en schattig zijn zoals ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg na mijn 12e nooit meer wat
vind die kindjes altijd zo schattigquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga sowieso, morgen in mijn eigen stad, zondag Amsterdam
[..]
Moet je maar ook zo lief en schattig zijn zoals ik.
Dat ben ik heus wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga sowieso, morgen in mijn eigen stad, zondag Amsterdam
[..]
Moet je maar ook zo lief en schattig zijn zoals ik.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
Wtf zo'n meid die ik ken eet voor haar avondeten babyvoeding?!?!
Da's lekker volgens haarquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
![]()
waarom zou je die vloeibare kots willen eten
dafuqquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
Joh, zou je denkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan er misschien aan liggen dat ze een soort van boulimia/anorexia gedoe heeft.
Kan ze dan niet meteen laxeermiddel als avondeten nemen???quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan er misschien aan liggen dat ze een soort van boulimia/anorexia gedoe heeft.
Jaa, maar ook gewoon gezelligquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind die kindjes altijd zo schattig
Een beetje danquote:
ik hou van de feestdagenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaa, maar ook gewoon gezellig
[..]
Een beetje dan
Heeft ze al eens gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan ze dan niet meteen laxeermiddel als avondeten nemen???
Ligt er aan welkequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hou van de feestdagen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent slecht bezig Snow, je bent niet dik, stop met die gekke dingen en eet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |