Zolang jij blijft geloven dat er een bubbel is wel ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef RemcoDelft het volgende:
't Is een begin, maar wat mij betreft nog lang niet "streng" genoeg! Zolang je 100+% kan lenen blijft de bubbel redelijk in stand.
Ja man...quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
in 2015 of zo een huisje kopen, voldoende keuze en een procent of 35-40 goedkoper dan in 2008
Lullig voor jou als je gekocht hebt en moet verkopen, maar het is niet andersquote:
Ja. Maar het is nog lulliger voor jou als je niet gekocht hebt en mijn woning wil kopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lullig voor jou als je gekocht hebt en moet verkopen, maar het is niet anders
Wat is het volgens jou dan? Luchtbed?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zolang jij blijft geloven dat er een bubbel is wel ja.
Nee hoor zit prima waar ik zit, ik laat eerst effe de klappen goed hard aankomen en ga kopen als de trein de tunnel uit is, zo ergens rond 2015quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. Maar het is nog lulliger voor jou als je niet gekocht hebt en mijn woning wil kopen.
Realiteit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef graaierrr het volgende:
Wat is het volgens jou dan? Luchtbed?
De huizenmarkt in VS en Spanje was dan ook geen bubble zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Realiteit?
Dat jij wellicht in een fantasiewereld leeft vind ik prima, maar gelieve mij daar niet op aan te kijken.
Leef jij in de VS en Spanje dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef graaierrr het volgende:
[..]
De huizenmarkt in VS en Spanje was dan ook geen bubble zeker.
nee deze mensen hadden verkoopprijs gelijk aan hun koopprijsquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nog meer linkjes? Want het vergelijken van een koopgarant vorm t.o.v. een sowieso krankzinnig duur 2 kamer appartement is niet echt serieus te nemen.
relevantie = nihil, en gezien je trackrecord: bewijs?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee deze mensen hadden verkoopprijs gelijk aan hun koopprijs
Nee, dat neem ik als vergelijking.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
Leef jij in de VS en Spanje dan?
simpelequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef michaelHD9 het volgende:
[..]
relevantie = nihil, en gezien je trackrecord: bewijs?
Ik zou oost Mongolie nemen. In ieder geval niet New York ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Nee, dat neem ik als vergelijking.
Geen idee. In Swahili schijn je niet eens grond te hoeven kopen, kun je zo een bouwwerkje neerzetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef graaierrr het volgende:
De huizenmarkt in VS en Spanje was dan ook geen bubble zeker.
struisvogeltjequote:
De ontkenningsfase is nog sterk aanwezig merk ik. Tijd zal het uitwijzen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geen idee. In Swahili schijn je niet eens grond te hoeven kopen, kun je zo een bouwwerkje neerzetten.
In de VS kun je vaak je sleutels inleveren en verhuizen naar de overkant van de straat zodat de bank met de onderwaarde blijft zitten.
Je punt is?
ga je deze post nou ook editten om de mods te plezieren om de tuin te leiden?quote:
Yup. En kom niet achteraf met dat je niet gewaarschuwd bent a.u.b.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef graaierrr het volgende:
De ontkenningsfase is nog sterk aanwezig merk ik.
Yup, en zie boven.quote:Tijd zal het uitwijzen.
goh ik dacht dat ik iets bijdroeg aan de discussie en nu wil je me hoofd erafhakken, ik wilde laten zien dat de corporaties flink onder de gangbare vraagprijzen zitten met hun koopgarant, die trouwens maar drie maand duurt zag ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Vraagje...
Hoe is het nou als 'wannabee' koper?
Zit je dan werkelijk jezelf heel de dag te verlekkeren aan een 'green-acres' site? Onder het mom van:
Nou als ik straks afgeschreven met pensioen ben, dan koop ik goedkoop wat meuk in verweggistan? (aangezien niemand uit dat land die wil hebben....)
OF
Ga je werkelijk heel de dag Funda afstruinen om te zien dat er sommige woningen t.o.v. elkaar gedaald zijn? En haal je daar dan vreugde uit? En wellicht een bevestiging van je eigen denkwijze?
OF
Probeer je wanhopig via Fok! (e.d.) iedereen ervan te overtuigen dat jij, en jij alleen, het bij het rechte eind hebt?
OF
Zit je gewoon thuis en denk je: Kut. Dat wordt hem voorlopig niet meer.
Ik ben benieuwd.![]()
EDIT: OW, haha, de vraagstelling lijkt een beetje op 1 bepaalde user te wijzen. Dat is niet de bedoeling. Alle wannabee's: kom er maar in...
Nou ja.... ik reken mijzelf niet tot een wannabe koper, nu het weer wat slechter word ben ik blij met elk waterdicht dak boven mijn hoofd en als de woning ook nog een tocht dicht is dan is dat helemaal fantastisch. Gelukkig bieden WBV zulk soort woningen aan, niet de meest riante vorm van wonen maar he volstaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Vraagje...
Hoe is het nou als 'wannabee' koper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |