abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119295632
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef RemcoDelft het volgende:
't Is een begin, maar wat mij betreft nog lang niet "streng" genoeg! Zolang je 100+% kan lenen blijft de bubbel redelijk in stand.
Zolang jij blijft geloven dat er een bubbel is wel ja.

Stap eens opzij van je sociale huurprijs denkwijze en vergelijk de huizenmarkt eens met de vrije sector prijzen. Zul je zien dat kopen echt voordeliger is. (Scheelt mij, conservatief geschat, 350,- per maand.)

OW, en die 350,- per maand is echt geld. Niet een fictief getal qua 'woningwaarde, marktwaarde, of wat dan ook' :P )
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_119295648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
in 2015 of zo een huisje kopen, voldoende keuze en een procent of 35-40 goedkoper dan in 2008
Ja man... ^O^
pi_119296115
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja man... ^O^
Lullig voor jou als je gekocht hebt en moet verkopen, maar het is niet anders
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119296218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lullig voor jou als je gekocht hebt en moet verkopen, maar het is niet anders
Ja. Maar het is nog lulliger voor jou als je niet gekocht hebt en mijn woning wil kopen. _O-
pi_119296407
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Zolang jij blijft geloven dat er een bubbel is wel ja.

Wat is het volgens jou dan? Luchtbed?
pi_119296629
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja. Maar het is nog lulliger voor jou als je niet gekocht hebt en mijn woning wil kopen. _O-
Nee hoor zit prima waar ik zit, ik laat eerst effe de klappen goed hard aankomen en ga kopen als de trein de tunnel uit is, zo ergens rond 2015
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_119296720
quote:
OMG, hebben ze dat ook weer losgelaten!
pi_119296765
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef graaierrr het volgende:
Wat is het volgens jou dan? Luchtbed?
Realiteit?

Dat jij wellicht in een fantasiewereld leeft vind ik prima, maar gelieve mij daar niet op aan te kijken. ^O^
pi_119296881
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Realiteit?

Dat jij wellicht in een fantasiewereld leeft vind ik prima, maar gelieve mij daar niet op aan te kijken. ^O^
De huizenmarkt in VS en Spanje was dan ook geen bubble zeker.
pi_119296937
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Leef jij in de VS en Spanje dan?
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:44:59 #61
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_119296962
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nog meer linkjes? Want het vergelijken van een koopgarant vorm t.o.v. een sowieso krankzinnig duur 2 kamer appartement is niet echt serieus te nemen.
nee deze mensen hadden verkoopprijs gelijk aan hun koopprijs
dus 60.000 verlies, maar ze mogen het tien jaar lang aftrekken / 2
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_119297035
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee deze mensen hadden verkoopprijs gelijk aan hun koopprijs

relevantie = nihil, en gezien je trackrecord: bewijs?
pi_119297064
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:44 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

Leef jij in de VS en Spanje dan?
Nee, dat neem ik als vergelijking.
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:47:45 #64
323876 michaelmoore
pi_119297093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

relevantie = nihil, en gezien je trackrecord: bewijs?
simpele
wat nu duur is was drie jaar geleden normaal
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_119297106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef graaierrr het volgende:

[..]

Nee, dat neem ik als vergelijking.
Ik zou oost Mongolie nemen. In ieder geval niet New York ofzo.
pi_119297122
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:43 schreef graaierrr het volgende:
Geen idee. In Swahili schijn je niet eens grond te hoeven kopen, kun je zo een bouwwerkje neerzetten.

In de VS kun je vaak je sleutels inleveren en verhuizen naar de overkant van de straat zodat de bank met de onderwaarde blijft zitten.

Je punt is?
pi_119297156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

simpele
:W
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:50:22 #68
323876 michaelmoore
pi_119297220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef michaelHD9 het volgende:

[..]

:W
struisvogeltje
pi_119297228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Geen idee. In Swahili schijn je niet eens grond te hoeven kopen, kun je zo een bouwwerkje neerzetten.

In de VS kun je vaak je sleutels inleveren en verhuizen naar de overkant van de straat zodat de bank met de onderwaarde blijft zitten.

Je punt is?
De ontkenningsfase is nog sterk aanwezig merk ik. Tijd zal het uitwijzen.
pi_119297267
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

struisvogeltje
ga je deze post nou ook editten om de mods te plezieren om de tuin te leiden?

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelHD9 op 16-11-2012 22:57:53 ]
pi_119297296
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef graaierrr het volgende:
De ontkenningsfase is nog sterk aanwezig merk ik.
Yup. En kom niet achteraf met dat je niet gewaarschuwd bent a.u.b.

quote:
Tijd zal het uitwijzen.
Yup, en zie boven.
pi_119299116
Vraagje...

Hoe is het nou als 'wannabee' koper?

Zit je dan werkelijk jezelf heel de dag te verlekkeren aan een 'green-acres' site? Onder het mom van:

Nou als ik straks afgeschreven met pensioen ben, dan koop ik goedkoop wat meuk in verweggistan? (aangezien niemand uit dat land die wil hebben....)

OF

Ga je werkelijk heel de dag Funda afstruinen om te zien dat er sommige woningen t.o.v. elkaar gedaald zijn? En haal je daar dan vreugde uit? En wellicht een bevestiging van je eigen denkwijze?

OF

Probeer je wanhopig via Fok! (e.d.) iedereen ervan te overtuigen dat jij, en jij alleen, het bij het rechte eind hebt?

OF

Zit je gewoon thuis en denk je: Kut. Dat wordt hem voorlopig niet meer.

Ik ben benieuwd. c_/

EDIT: OW, haha, de vraagstelling lijkt een beetje op 1 bepaalde user te wijzen. Dat is niet de bedoeling. Alle wannabee's: kom er maar in...
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:01:12 #73
323876 michaelmoore
pi_119306573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Vraagje...

Zit je dan werkelijk jezelf heel de dag te verlekkeren aan een 'green-acres' site? Onder het mom van:

Nou als ik straks afgeschreven met pensioen ben, dan koop ik goedkoop wat meuk in verweggistan? (aangezien niemand uit dat land die wil hebben....)

OF

Ga je werkelijk heel de dag Funda afstruinen om te zien dat er sommige woningen t.o.v. elkaar gedaald zijn? En haal je daar dan vreugde uit? En wellicht een bevestiging van je eigen denkwijze?

OF

Probeer je wanhopig via Fok! (e.d.) iedereen ervan te overtuigen dat jij, en jij alleen, het bij het rechte eind hebt?

OF

Zit je gewoon thuis en denk je: Kut. Dat wordt hem voorlopig niet meer.

Ik ben benieuwd. c_/

EDIT: OW, haha, de vraagstelling lijkt een beetje op 1 bepaalde user te wijzen. Dat is niet de bedoeling. Alle wannabee's: kom er maar in...
goh ik dacht dat ik iets bijdroeg aan de discussie en nu wil je me hoofd erafhakken, ik wilde laten zien dat de corporaties flink onder de gangbare vraagprijzen zitten met hun koopgarant, die trouwens maar drie maand duurt zag ik

Als ik met pensioen ben dan ga ik naar Frankrijk ja, nou en ?

Ik denk dat meer mensen binnenkort niet aan de werkplek vastzitten om te wonen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 17-11-2012 11:25:18 ]
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:11:40 #74
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119306755
Het is toch koffiedik kijken. Niemand weet precies wat de toekomst brengt. Mijn glazen bol zegt, dat de huizenprijzen de komende jaren nog (10-15%) gaan zakken, dan stabiliseren en dan met de inflatie weer mee omhoog gaan.

Ik hoop in ieder geval dat wij tot aan ons pensioen kunnen wonen in een huis dat ons past. Wij hebben NU de middelen om dat te realiseren, op voorwaarde dat we dit huis verkopen.

Je kunt niet je hele leven vooraf plannen. Je doet wat je het beste lijkt. Soms neem je een risico. Aan de andere kant, wie dan leeft, wie dan zorgt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119307532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Vraagje...

Nou ja.... ik reken mijzelf niet tot een wannabe koper, nu het weer wat slechter word ben ik blij met elk waterdicht dak boven mijn hoofd en als de woning ook nog een tocht dicht is dan is dat helemaal fantastisch. Gelukkig bieden WBV zulk soort woningen aan, niet de meest riante vorm van wonen maar he volstaat.

Soms zie ik wel eens een woning te koop staan dat ik denk: "Mmm... leuk" maar als ik dan de prijs zie vergaat mij snel de lust om daar te willen wonen. Mag je feitelijk elke vorm van vrijheid opgeven om je schuld in te lossen bij de bank. Mijn doelstelling is juist om financieel onafhankelijk te worden en dat kan je doen door je zo min mogelijk afhankelijk te maken van het systeem.
Je bent niet verplicht om je helemaal suf te consumeren en daarvoor de prijs te betalen dat je de hele dag mag werken voor de banken, de elite en de overheid :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')