Waar zit je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet thuis
Tempo is zo fucking langzaam
Een beetje gefrustreerd is het niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik mis mijn schooldagen weer.. Al die dames..
Ach ik ben slechts een eenzame maagd, die op zoek is naar de liefde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een beetje gefrustreerd is het niet?
zou wel passen in wat er elke keer gebeurd als ik even weg ben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dadelijk roepen ze om. 'U heeft de Ibood doos gemist.'
Hbo wbquote:
Hehehehe...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Melleyn het volgende:
Wat voor Ailuranthrope, kan ie de overbuurmeisjes bespieden
welke hogeschool, doe ik ook namelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hbo wb
Ik wil mijn p en weg naar uni, middelbare verpest omdat ik te lui was om vwo te doen (moest je frans of duits erbij)
Geen buurmeisjes, slechts een vrijgezel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Melleyn het volgende:
Wat voor Ailuranthrope, kan ie de overbuurmeisjes bespieden
Wowquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Silver Ocean B.V. heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van ¤55,90 EUR voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Silver Ocean B.V..
De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
customerservice@ibood.com
http://www.ibood.com
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
Gegevens oorspronkelijke transactie
Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Verzekering: ----
Totaal: ¤55,90 EUR
Terugbetaling aan PayPal-saldo: ¤55,90 EUR
Factuurnummer: *knip*
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Voor de box?? Noooooooooo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Silver Ocean B.V. heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van ¤55,90 EUR voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Silver Ocean B.V..
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Wt een naaiersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Haha zit je nu ook in de les :pquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef qwox het volgende:
[..]
welke hogeschool, doe ik ook namelijk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR