Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat waren ze toch al?
Liever terug naar hun eigen huis lijkt me
Jij denkt serieus dat een groed gesprek zin heeft als hun kind van 7 aan het inbreken geslagen is?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Een goed pak slaag geven. En een gesprek met de ouders.
Ja, inbrekertje, zoals hun broer het ook altijd doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef graaierrr het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het spelen?
Net als oorlogje spelen, hoef je nie eg serieus te nemen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, inbrekertje, zoals hun broer het ook altijd doet.
Dit. Ik stond op mijn 6e ook gewoon crack te dealen op het schoolplein, verdiende je tenminste meer mee dan die paar knaken zakgeld iedere week.quote:
Wie doet dat nou nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit. Ik stond op mijn 6e ook gewoon crack te dealen op het schoolplein, verdiende je tenminste meer mee dan die paar knaken zakgeld iedere week.
http://www.bndestem.nl/re(...)ak-tilburg-1.3419406quote:TILBURG (ANP) - Twee broers van 7 en 11 jaar en hun 13-jarige neef zijn donderdag opgepakt voor een woninginbraak in Tilburg. Een getuige zag de oudste jongens over de schutting klimmen. De 7-jarige stond op de uitkijk, aldus de politie vrijdag.
De politie trof het drietal later aan. In de tas van een van de jongens werd een laptop gevonden die uit de woning was verdwenen.
De broers uit Rijsbergen zijn op het politiebureau in het bijzijn van hun moeder verhoord en vrijgelaten. De oudste verdachte is vastgezet. Jeugdzorg en de Kinderbescherming zijn geïnformeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |