Dan wil ik geen Walen horen zingen die slecht Engels kunnen zingen, want zijn uitspraak is werkelijk belabberd. Het nummer zelf is verder alleraardigst, maar als geheel toch wat mager.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor een Waal kan hij goed Engels zingen. Benieuwd hoe hoog die knul zal geraken in de finale
Oei, wij vroegen ons in het begin af welke taal hij zong.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor een Waal kan hij goed Engels zingen. Benieuwd hoe hoog die knul zal geraken in de finale
je bent bezweken aan de belgian disease. geef het maar toequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:15 schreef beantherio het volgende:
Ik krijg het deuntje niet meer uit m'n kop
Dat wel ja. Maar het zou haast een belediging zijn voor Tom Dice als deze hoger eindigt. Een van de Beste Belgische inzendingen ooit, naar mijn mening. Al was zijn concurrentie wel veel zwaarder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zou het België echt gunnen om weer in de top 10 of 5 te komen, zeker omdat Tom Dice wmb wel een top 4 verdiende
Hopelijk eindigen België en Nederland in de top 2.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij is nog maar 18.
Ik heb dat refrein sinds dinsdag in m'n hoofd. Love kills, over and over ... Hopelijk eindigen België en Nederland in de top 15.
tja dat is wel het enige wat je kan zeggen over België idd.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:46 schreef KoningPils het volgende:
En Nederland verslagen in de 1e halve finale. Wat een helden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |