Ik had er ook meer van verwacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dat is dan faal.Die van 99 euro lijken me wel ok.
Ja maar het is ook geluk hebben denk ik. Gezien ik nooit geluk heb, zou z'n box me nog geen goed doen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had er ook meer van verwacht.
Alles weggeven uiteindelijk.
En toch zou ik het wel weer proberen.
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar die heb ik 2 maanden geleden al gekocht
In het ergste geval stuur je hem terug.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar het is ook geluk hebben denk ik. Gezien ik nooit geluk heb, zou z'n box me nog geen goed doen!
That was mee!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohik dacht dat je net blij was dat ze langskwamen. Maar dat zal dan iemand anders zijn geweest.
Ik zei wel 'M'n kussensquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohik dacht dat je net blij was dat ze langskwamen. Maar dat zal dan iemand anders zijn geweest.
Oh ja dat kan ook! Als ik mijn mutsen maar krijg!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
In het ergste geval stuur je hem terug.
En je hebt het ook altijd binnen handbereik, als koelkast zijnde..quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik wil eten, maar heb al te veel op.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik haal ons ook steeds door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |