Druk er net een uitquote:
Niemand.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:25 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik heb dat horloge int zwart. Wie wilt me aanraken?
Ja ik ga zo maar slapen heb er ver genoeg van!quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:26 schreef bambino het volgende:
Nou komop ibood. Pauze, kan ik jointje roken en slapen als een baby
Dan kan ik lekker tegen vriendlief aankruipen in bedquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:26 schreef bambino het volgende:
Nou komop ibood. Pauze, kan ik jointje roken en slapen als een baby
Rust!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:26 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar slapen heb er ver genoeg van!
Nu hoef je niet meer te rummy'n met hem,quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan ik lekker tegen vriendlief aankruipen in bed
Ja ik wil rusten man, morgen weer zo dronken als een lamlul wakker worden door mijn medicijnen.quote:
Wat slik jij in hemelsnaamquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik wil rusten man, morgen weer zo dronken als een lamlul wakker worden door mijn medicijnen.
I'll have what your havingquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik wil rusten man, morgen weer zo dronken als een lamlul wakker worden door mijn medicijnen.
Stoere boi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Begin nu al dizzy te wordne.
Hmm moest ff nadenken, maar je hebt gelijkquote:
quote:
Citalopram met risperidone die laatste wordt ook gebruikt bij schizofrenie en psychoses zwaar spul!quote:
Alles behalve dat.quote:
lol mooie shopquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Voor de rokers, jullie hebben wat gemist.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Voor de rokers, jullie hebben wat gemist.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |