Is toch tegelijk met Belgen deze hunt? Dan is het wel logisch dat er ook een azerty langskomt.quote:
Amai seg, nemen die al onze dozen in?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Is toch tegelijk met Belgen deze hunt? Dan is het wel logisch dat er ook een azerty langskomt.
Nee alles wat niet voor jou persoonlijk aantrekkelijk is, is een faal/kutaanbieding. Snap dat dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Is toch tegelijk met Belgen deze hunt? Dan is het wel logisch dat er ook een azerty langskomt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:24 schreef DarkNoize het volgende:
Mensen die nu die laptop hebben gekocht en er bij het bezorgen achter komen dat het azerty is
Ohja. My bad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee alles wat niet voor jou persoonlijk aantrekkelijk is is een faal/kutaanbieding. Snap dat dan.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:24 schreef DarkNoize het volgende:
Mensen die nu die laptop hebben gekocht en er bij het bezorgen achter komen dat het azerty is
Ga een trein knuffelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
Geen ruzie maken dames! Geef mij in plaats van dat gesteggel een knuffel!
Wij maken geen ruzie knul. Scheer je weg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ligt eraan wat je bent.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
No shit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:26 schreef rickyszz het volgende:
Die advies prijzen kloppen ook voor geen moer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |