PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Gaat binnekort weg hèquote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
@ GJE
ik heb niet eens skype. Ik roll nog met MSN
als mijquote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als mij is in het Fries as mij en daarom doen veel Friezen dat ook wel eens fout in het Nederlands
I know. Moet windows 8 nog ff installeren en dan heb ik Skype wel. Althans als ik die download, maar daar is t wat makkelijkerquote:
Denken dat ze geen Friezen zijn terwijl ze het bijna allemaal wel kunnen sprekenquote:
Niks mis mee in de juiste context..quote:
Whaha, zijn ze het niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef Fuszy het volgende:
en dat gifje he
Ik word helemaal gek. Ik ken ook mensen die er ongeveer hetzelfde uitzien. Die kan ik niet meer normaal aankijken.
MS heeft Skype gekocht, nu gaan ze MSN laten vallen voor Skypequote:
zoals?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis mee in de juiste context..
Maar het is iets heel andersquote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
MS heeft Skype gekocht, nu gaan ze MSN laten vallen voor Skype
Dat. Afstoten dat gebied, net als Limburg.quote:
Ik denk het niet, maar het is wel awkward dat ik dat gifje voor mijn ogen zie als ik haar tegen zou komen.quote:
'Hij doet het lang niet zo goed op school als mij'quote:
Op skype kon je vroeger ook al berichten typen en nu is het gewoon beide diensten.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar het is iets heel andersVoice message of getyped.
Nouja ik zie wel.
Ja maar ik heb geen Fries accent of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij komt uit Leeuwarden, niet zaniken
als mij is altijd fout.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks mis mee in de juiste context..
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Hij doet het lang niet zo goed op school als mij'
ik moest lachenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe Skype is wel meteen weer MS style, valt meteen op. Alles wit en strakquote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar het is iets heel andersVoice message of getyped.
Nouja ik zie wel.
Dudequote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan woon je in een laag GeIQuteerde omgeving.quote:
als ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
West Frieslandquote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan woon je in een laag GeIQuteerde omgeving.
quote:
echt zo raarquote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
"we"... Ik denk niet iedereen.
Mensen met taalgevoel niet.
Het deel dat het echte Friesland niet meer wildequote:
Allemaal uit de klei getrokken boertjesquote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar zo slim zijn ze daar niet.
Best wel erg, want heel Nederland zou willen dat ze Friesland niet hadden. Afgestoten door iedereen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het deel dat het echte Friesland niet meer wilde
Dom geloel natuurlijk. Ik woon tenminste niet in Nieuw-Marokkanië.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Best wel erg, want heel Nederland zou willen dat ze Friesland niet hadden. Afgestoten door iedereen.
Wees blij. Ik ook nietquote:Op donderdag 15 november 2012 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dom geloel natuurlijk. Ik woon tenminste niet in Nieuw-Marokkanië.
Als ik een euro voor elke buitenlander kreeg hier, had ik 0 euroquote:Op donderdag 15 november 2012 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dom geloel natuurlijk. Ik woon tenminste niet in Nieuw-Marokkanië.
Tsjah, wat denk je van die gast van 'ik steel van rijke tatta's'. Zo zijn er in elke provincie wel mongolen te vinden.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Friesland is niet meer serieus te nemen na de 'Dokkum Bloods' van Holland in da hood
RTquote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik een euro voor elke buitenlander kreeg hier, had ik 0 euro
Ik was dan gewoon rijker dan je vader geweest.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik een euro voor elke buitenlander kreeg hier, had ik 0 euro
Waar was dat eigenlijk?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, wat denk je van die gast van 'ik steel van rijke tatta's'. Zo zijn er in elke provincie wel mongolen te vinden.
Jij was multimiljardair als ik de verhalen mag gelovenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik was dan gewoon rijker dan je vader geweest.
Den Haag héquote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij was multimiljardair als ik de verhalen mag geloven
dat is nergens een normale zin want overal is dat gewoon fout. Dat iedereen het zegt maakt het nog niet goed. Nu genoeg grammarnazi, over op frieslandhaat.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
echt zo raar
Normale zin hier hoor
DHC en de diepgaande teksten zijn wel erg representatief jaquote:
Goede argumentenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is nergens een normale zin want overal is dat gewoon fout. Dat iedereen het zegt maakt het nog niet goed. Nu genoeg grammarnazi, over op frieslandhaat.
Friesland
Ik wilde hem eigenlijk ook wel, maar niet voor die prijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Jääskeläinen is echt zo duur, er is op 1 358k gebodenZijn stats zijn lang niet zo goed als die van IF Mignolet van vorig jaar.
Sorry heb je hyves niet gelezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
who needs argumenten als je star en eigenwijs bent?
lol, wat een liedjesquote:Op donderdag 15 november 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
DHC en de diepgaande teksten zijn wel erg representatief ja
Stop nu het kanquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef StijnDa het volgende:
24 aan het downloaden. Leuke serie?
West Ham heeft gewoon al 2 dure silver IF'squote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wilde hem eigenlijk ook wel, maar niet voor die prijs.
Californication al gezien, Dexter aan begonnen maar niet mijn ding. Die anderen wil ik wel ff checke.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stop nu het kanCalifornication, Person of Interest, Dexter, Homeland etc betere series
onderdeel van m'n jeugd.quote:
hmm deels mee eens. 24 was wel zwaar overdreven enzo, maar toch keek het altijd wel lekker wegquote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stop nu het kanCalifornication, Person of Interest, Dexter, Homeland etc betere series
PS3? Ik niet, gemiddeld rond de 12-13 euro door kortingen op grotere bedragen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef leoon. het volgende:
Wat is het minimum waar jullie 100k voor verkopen? Niet onder de 10 euro toch?
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Californication al gezien, Dexter aan begonnen maar niet mijn ding. Die anderen wil ik wel ff checke.
24 heeft zoveel afleveringen dat je geen zin hebt om elke te blijven kijken maar je door gaat spoelen etcquote:Op donderdag 15 november 2012 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
onderdeel van m'n jeugd.![]()
[..]
hmm deels mee eens. 24 was wel zwaar overdreven enzo, maar toch keek het altijd wel lekker wegMAar alle series die je opnoemt zijn ook wel leuk/beter ja.
Homeland ook al gezien trouwens, moest het opzoeken voordat ik het wistquote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
FU GuRBuHquote:
No waiquote:
Of je maakt je eigen aflevering en we maken de tag #sommigemensen populairquote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
DS2 mag ik nu in je aflevering?![]()
#Sommige mensen.
Homoquote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Thorb het volgende:
Lekker Iwano
Kon je maar net zo goed any'en als packs openen
Was jij niet degene die ook Agbonlahor in een gold pack had?quote:
Gelukkig is de Xbox snel met downloaden.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Nuketown 2025 duurt lang met downloaden
Neuh ik heb helemaal een kutstemquote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
No wai
must.. resist.. opening.. packs
[..]
Of je maakt je eigen aflevering en we maken de tag #sommigemensen populair
Sneller dan ps3 jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gelukkig is de Xbox snel met downloaden.
WASDAquote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Uhmm was wel Messi op pack maar Hart ernaast dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die ook Agbonlahor in een gold pack had?
Had je een Ox-Messi pack net (waarschijnlijk niet) Wie anders?
(en gefeliciteerd met deze pull die ik niet kan overtreffen)
Bel van dienstquote:
130k ?quote:
Een ontzettende kutmap uit COD Black Ops die ze nu een beetje afgestoft hebben en gebruiken om sukkeltjes te lokken naar BO IIquote:
Ik pak dan altijd deze ofzo, maar kom nooit verder dan de OP.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik me verdrietig voel, lees ik dit topic door en word ik in één klap weer blij. GAM / [FIFA 12: FUT SC] #966 Hallo
Silly mequote:Op donderdag 15 november 2012 23:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een ontzettende kutmap uit COD Black Ops die ze nu een beetje afgestoft hebben en gebruiken om sukkeltjes te lokken naar BO II
Hm oke, ja ik heb nu voor ¤13.50 maar verkoop weinig. De fokkers helpen me ook al niet van me coins afquote:Op donderdag 15 november 2012 23:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
PS3? Ik niet, gemiddeld rond de 12-13 euro door kortingen op grotere bedragen.
Fifa is ook poep en is al jaren hetzelfde.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op de console valt het misschien mee, maar CoD op PC is de laatste jaren echt pure stront.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik pak dan altijd deze ofzo, maar kom nooit verder dan de OP.
GAM / [FIFA 12: FUT] #173: pussies overal
Dunno, misschien omdat nepenthez hem gebruikt. Tijdje terug 5K ofzo maar beter dan nietsquote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is toch ook wat waard
Kun je je geluk ook even aan mij doorgeven? gr grquote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is toch ook wat waard
En het was mijn idee omdat de OP nergens op leekquote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]In het begin spaarden we ze natuurlijk op!
Truiquote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fifa is ook poep en is al jaren hetzelfde.
Props voor de heist rocker.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
En het was mijn idee omdat de OP nergens op leek
Verkeerd gespeld en ik ben niet zo lelijk. En ik speel geen 532quote:
Je teamtalks zijn wel atijd goed met clubsquote:Op donderdag 15 november 2012 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verkeerd gespeld en ik ben niet zo lelijk. En ik speel geen 532Misschien nog wel de grootste belediging.
Really, ging bij mij vrij snelquote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:19 schreef Thorb het volgende:
Expeditie RobinsonIddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:19 schreef Thorb het volgende:
Expeditie RobinsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even dit luisteren voordat ik ga slapen:
gr gr
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:23 schreef Thorb het volgende:
[..]Ja die Joke is echt super dun, maar haar tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die Joke is echt super dun, maar haar tetten
Holy...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik zo jammer aan expeditie robinson, vaak komen de rustige en onopvallende best ver terwijl de leuke en actieve mensen eruit gaan. Die worden als sterk gezien of raken eerder in conflict met mensen omdat ze soms hun mening uitspreken..quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
Leuk lichaam inderdaad.
[ afbeelding ]
Er zit wel weinig inhoud in, maar güt. Ik vind haar niets voorstellen als kandidaat.
SPOILER: RobinsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILER: RobinsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:57 schreef Vijf_voor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor alles met 1 scherm: ja!quote:
SPOILER: robinsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
150k waardquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht... Even het goede voorbeeld van BDIL volgen en een paar silverpacks openen
Shit nu komt de drang.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht... Even het goede voorbeeld van BDIL volgen en een paar silverpacks openen
Nee beter niet sta nu al een tijd stil op 250k doordat ik teveel pakjes koop.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet doen. Tegenover 1 zo'n pakje staan 20 waardeloze pakjes
Dit kan ik dus niet zien, maar is dit die IF GK? (Jaaskelainen) Die is op de Xbox meer dan 300kquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit kan ik dus niet zien, maar is dit die IF GK? (Jaaskelainen) Die is op de Xbox meer dan 300k
Ja, alleen op PS3 de helft. Raar, want meestal zijn spelers op de xbox goedkoperquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit kan ik dus niet zien, maar is dit die IF GK? (Jaaskelainen) Die is op de Xbox meer dan 300k
quote:
Mooi team, maar vind je 4222 wat? Bij mij valt er telkens een gat in het midden.quote:
Bij mij ook toen ik een goedkoop team had maar met Vidal-Nocerino niet meer (al zijn die tegenwoordig ook goedkoop)quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi team, maar vind je 4222 wat? Bij mij valt er telkens een gat in het midden.
Het is een prima formatie dat 4-2-2-2 ik vind het persoonlijk de beste formatie in het spel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi team, maar vind je 4222 wat? Bij mij valt er telkens een gat in het midden.
Ik denk het, want ik kan niet op de Web Appquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja duurde 2,5 uur ze zijn nu ongeveer een uur bezig.
.quote:
onderhoud duurt tot half12, ze zijn al bezig vanaf 9 uur,quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja duurde 2,5 uur ze zijn nu ongeveer een uur bezig.
Wrijf het er maar lekker in dat ik me bij m'n vriendin zit te vervelenquote:
Toprelatie dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wrijf het er maar lekker in dat ik me bij m'n vriendin zit te vervelen
Je kunt niks bedenken om te doen met je vriendin?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wrijf het er maar lekker in dat ik me bij m'n vriendin zit te vervelen
Oke ik las op twitter van EA een uur geleden:#FIFA 13 online service currently down for maintenance. Downtime 2.5hrs.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
onderhoud duurt tot half12, ze zijn al bezig vanaf 9 uur,
er stond ook een tijd bij,quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:55 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Oke ik las op twitter van EA een uur geleden:#FIFA 13 online service currently down for maintenance. Downtime 2.5hrs.
Ja 2,5 uur , 8am-10:30am uk time van 9 tot half 12 hier. Staat ook een tijd van 12:00 tit 2:30 am. Maar dit is de tijd in vancouver. Alsnog gewoon 2,5 uur.quote:
quote:
Ze is nu even niet thuisquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je kunt niks bedenken om te doen met je vriendin?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geef.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik neem aan dat je dan bij elk spel een pass moet hebben net als bij Fifa nu voor online, maar dan uberhaupt om het spel te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Dat zal er voor zorgen dat ik wat minder spellen nieuw zal kopen, als ik weet dat als ze tegenvallen ik 100% van het aankoopbedrag kwijt zal zijn
Jammer dat ik dit niet kan zien. Maar jij hebt al teveel geluk gehad met packs gisterenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Open een bronze pack en zie ik ditDacht aan Akinfenwa
Andere spits.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef Boomlaars het volgende:
Hoe zouden jullie nog sleutelen aan dit Bundesliga team (behalve Ribery toevoegen) ?
[ afbeelding ]
Arnautovic, Ya Konan, Huntelaar...?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef Boomlaars het volgende:
Reus heb ik al links en er lijkt geen goed alternatief voorhanden voor ST
7 chem in 4321 en in 433 gaat Robben 7 chem krijgen danquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:49 schreef baasvandemaffia het volgende:
Podolski, alleen is dat wel pl
Ik heb een 4222 met Vidal en Nocerino, maar ze staan wel andersom.. op de 1 of ander manier liep dat veel beter bij mij dan Nocerino links en Vidal rechts.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb een 4222 met Vidal en Nocerino, maar ze staan wel andersom.. op de 1 of ander manier liep dat veel beter bij mij dan Nocerino links en Vidal rechts.
Jovetic en Vucinic hou ik als reserve op de bankquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Pato, Armero, Ogbonna, Sirigu heb ik ook en die doen het prima.
Met de rest heb ik niet gespeeld, dus kan ik niet over oordelen.
Mijn team:
Jovetic-Pato
Miccoli-Moralez
Vidal-Nocerino
Armero-Ogbonna-Gamberini-Konko
Sirigu
Damjanovic is ook wel een goede target man denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jovetic en Vucinic hou ik als reserve op de bankEchte helden
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kostte me gewoon een halve minuut om me te realiseren van wie deze is
Tis momenteel wel de enige op de markt. 1 was net verkocht voor 150k en een andere niet voor 154k.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hij verkocht niet voor 159K. Dus dan maar 3K korting
Ow, dan moet het wel goed komen. Komen nog wel een aantal meer op de markt, is pas dag 2 dat TOTW uit isquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis momenteel wel de enige op de markt. 1 was net verkocht voor 150k en een andere niet voor 154k.
Je hebt toch een zilver BPL team? Ik zou er dan gewoon een tijdje mee spelen en hem verkopen als zijn prijs flink gestegen is als hij uit de pakjes is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, dan moet het wel goed komen. Komen nog wel een aantal meer op de markt, is pas dag 2 dat TOTW uit is
Ja vroeger in de jeugd wel. Was lachen joh, dan gingen we altijd samen de onderbroeken van de anderen verstoppenquote:
En dan begrijp je niet waarom mensen zo tegen je reageren als gisterquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja vroeger in de jeugd wel. Was lachen joh, dan gingen we altijd samen de onderbroeken van de anderen verstoppen
Ik heb 't gemerkt ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Duurt ff iets langer idd, maar na 5 minuten ofzo expiren ze alsnog.
Hij staat nu voor 6 uur te koop. Misschien overweeg ik het als hij dan nog niet verkocht is, al doet die Roemeen van City het ook nog erg goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt toch een zilver BPL team? Ik zou er dan gewoon een tijdje mee spelen en hem verkopen als zijn prijs flink gestegen is als hij uit de pakjes is.
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
En dan begrijp je niet waarom mensen zo tegen je reageren als gister
Rijke tattaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:29 schreef Fuszy het volgende:
Nu had ik 1k coins op mijn ene account en ook 1k op mijn andere. Ik had een N'zogbia nodig en die stond er daarnet voor 1k op. Koop ik hem op het verkeerde account. Ga ik terug op die andere om hem te kopen en nu staan ze er niet meer voor 1k bin op
verkocht. Ik had geld nodigquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had je alles weggegeven of verkocht ?
Ook? Beiden dus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben het zoeken weer aangepast.Je kunt nu ook op huidige positie filteren.
ik heb het gezien idd, ging zoeken naar Suarez ST, normaal alleen de IF zou in beeld moeten komen maar nu kwamen er ook normale versies in beeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik zoek op CAM Brazilie Real Madrid komt er een CM Kaka, maar ook als ik zoek op CM.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik zoek op CAM Brazilie Real Madrid komt er een CM Kaka, maar ook als ik zoek op CM.
Toch iets positiefs dus, geen Mascherano meer op STquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ehm, als hij nog CDM was konden ze nu er nu juist wél voor zorgen dat hij tussen de zoekacties voor Messi terecht kwam.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch iets positiefs dus, geen Mascherano meer op ST
(ja hij kan sowieso al niet op ST)
als ik nu op Barca ST gaat zoeken zie ik nu ook een Thiago er tussen staan en een Fabregas, das dus wel minder eigenlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehm, als hij nog CDM was konden ze nu er nu juist wél voor zorgen dat hij tussen de zoekacties voor Messi terecht kwam.
El Ghanassy op LM ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af voor me? Vadis Odjida-Ofoe wil ik op CDM hebben, maar wat zijn dan leuke linkende RM's en LM's?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af voor me? Vadis Odjida-Ofoe wil ik op CDM hebben, maar wat zijn dan leuke linkende RM's en LM's?
En De Ceulaer op RMquote:
Geen andere RM met een goed schot en wat snelheid.quote:
quote:
Danilinho RM.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal dit lekker spelen? Jammer dat Maikon een lagere rating heeft nu.
Doe dan Danilinhoquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal dit lekker spelen? Jammer dat Maikon een lagere rating heeft nu.
Krijgt die wel 9CHEM? Heb hem genomen omdat Assuncao en Maikon Leite bij dezelfde club spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Krijgt toch gewoon 2 nationaliteitenlinks?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Krijgt die wel 9CHEM? Heb hem genomen omdat Assuncao en Maikon Leite bij dezelfde club spelen.
Pak die Richarlyson of zoiets dan als CDMquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Krijgt die wel 9CHEM? Heb hem genomen omdat Assuncao en Maikon Leite bij dezelfde club spelen.
De grap was ook dat hij nu niet meer op ST kan omdat hij CB isquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehm, als hij nog CDM was konden ze nu er nu juist wél voor zorgen dat hij tussen de zoekacties voor Messi terecht kwam.
Beste Belgische optiequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen andere RM met een goed schot en wat snelheid.
Vorig jaar maakte ik van Messi altijd een CDM om de mascherano kopers te trollenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De grap was ook dat hij nu niet meer op ST kan omdat hij CB is
Ik heb nog een CM Barazite in mijn club die ik voor 600c had ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Met Richarlyson lukt het wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pak die Richarlyson of zoiets dan als CDM
Ohja zie het nu ook. Ga toch voor Danilinho die kan ik nu linken met Richarlyson en Kanu weet alleen niet wat ik van Richarlyson moet verwachten. Nog nooit mee gespeeld, als die bevalt switch ik om naar een systeem met Ceulaer op RM.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beste Belgische optieTotale voetballer, genoeg pace, schot, passing, dribbling, 4* wf en 4* skills.
Richarlyson is een prima speler hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met Richarlyson lukt het wel.
[..]
Ohja zie het nu ook. Ga toch voor Danilinho die kan ik nu linken met Richarlyson en Kanu weet alleen niet wat ik van Richarlyson moet verwachten. Nog nooit mee gespeeld, als die bevalt switch ik om naar een systeem met Ceulaer op RM.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Richarlyson is een prima speler hoor.
Een van de weinige spelers die openbaar uit de kast is trouwens.
Te verkopen voor 300 coins.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind nog een stack Healing all kaarten in mijn consumablesDaar wil ik nu wel vanaf.
Staat bij zijn review.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Hij speelt in Brazilie.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat bij zijn review.Toen bleek dat hij ergens is weggestuurd bij een club omdat hij homo is.
Zo triest.
Hij zou voor Sankt Pauli moeten spelen, de meest tolerante club ter wereld. Supporters verbannen iedereen daar die racistisch is of iets heeft tegen een groepering. Geniale clubquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat bij zijn review.Toen bleek dat hij ergens is weggestuurd bij een club omdat hij homo is.
Zo triest.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo triest.
In Nederland zouden ze hem er wss op een andere manier uitwerken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Dat zou in Nederland echt niet kunnen.
Best player when you're coming from behind.quote:
Tsja, als je het niveau van de gemiddelde supporter in Nederland ziet denk ik niet dat het slim is om hier uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
In Nederland zouden ze hem er wss op een andere manier uitwerken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou voor Sankt Pauli moeten spelen, de meest tolerante club ter wereld. Supporters verbannen iedereen daar die racistisch is of iets heeft tegen een groepering. Geniale club
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Best player when you're coming from behind.
Ha ha.
[..]
Tsja, als je het niveau van de gemiddelde supporter in Nederland ziet denk ik niet dat het slim is om hier uit de kast te komen.
Achterlijke wereld eigenlijk.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:
Hysen is ook homo (nee, ik heb het niet opgezocht maar Ajax wilde hem een keer hebben en toen stond dat er bij) O wacht, dat is een andere dan die in FUT zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo triest.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serero is toch niet zo goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hysen is ook homo (nee, ik heb het niet opgezocht maar Ajax wilde hem een keer hebben en toen stond dat er bij)
Serero komt misschien sneller terug dan verwacht bij Ajax
Ik ga stuk hierquote:
Haha een homobericht en dan dat Serero sneller terug komt. Ik lig krom. Haha kromliggen na een bericht over homo's. Hahaha.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hysen is ook homo (nee, ik heb het niet opgezocht maar Ajax wilde hem een keer hebben en toen stond dat er bij) O wacht, dat is een andere dan die in FUT zit.
Serero komt misschien sneller terug dan verwacht bij Ajax
Dus ze hebben iets tegen racisten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou voor Sankt Pauli moeten spelen, de meest tolerante club ter wereld. Supporters verbannen iedereen daar die racistisch is of iets heeft tegen een groepering. Geniale club
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus ze hebben iets tegen racisten?
Dus ze hebben zelf iets tegen een groepering.
Dus ze zouden zichzelf moeten verbannen.
Hypocriet!
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha een homobericht en dan dat Serero sneller terug komt. Ik lig krom. Haha kromliggen na een bericht over homo's. Hahaha.
quote:
Haten op homo grappenquote:
Hij neem je in het O'tje hoorquote:
Blijkt dat hij trouwens helemaal niet bij Palmeiras gespeeld, die president heeft alleen gezegd dat die hem niet zou aantrekken.quote:
HAHAHA TREKKENquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Blijkt dat hij trouwens helemaal niet bij Palmeiras gespeeld, die president heeft alleen gezegd dat die hem niet zou aantrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |