SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ervan overtuigd, dat het mij lukt.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
voeden en in slaap krijgen, als dat je lukt binnen 1 dag anlindan operim
ok meet ten sonra buraya ugra uyutquote:Op donderdag 15 november 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ervan overtuigd, dat het mij lukt.
Aaawwwww......quote:
Vraag eerst even toestemming aan je echtgenotequote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ok meet ten sonra buraya ugra uyut
bu ne laquote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Bilge het volgende:
Als je grapjes moet uitleggen weet je dat het eigenlijk niet zo grappig was.![]()
Dat bankbiljet is verzonnen en gebaseerd op:
ze zal er blij mee zijn, geloof mequote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag eerst even toestemming aan je echtgenote
Oldu! Zorg jij voor chocola in alle soorten en maten?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ze zal er blij mee zijn, geloof me
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Aman aman neyse, senin oglunun boklu bezlerine kalmadim.
ik heb heerlijke chocola uit Belgi meegenomen, olur mu.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oldu! Zorg jij voor chocola in alle soorten en maten?
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Aman aman neyse, senin oglunun boklu bezlerine kalmadim.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ik heb heerlijke chocola uit Belgi meegenomen, olur mu.
Best FM of Kral FM, niet verwarren met Kral TV.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Men, ik moet echt nieuwe nummers/artiesten vinden. Weet momenteel niet waar ik naar moet luisteren.
Nieuw voor mij.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef Triggershot het volgende:
Nieuw als in hedendaags, of nieuw voor jou?
Dat spreek ik helaas nietquote:Op donderdag 15 november 2012 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe zeg je puskuut in het Tataars?
http://www.taksim.fm/quote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nieuw voor mij.
Xaban,
Ik zal het proberen.
Jup.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
taksim.fm is toch in NL gevestigd?
Je kent Nurettin Rencber? Ben oprecht verbaasd!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef xminator het volgende:
Liedjes van Turgay Basyayla of Nurettin Rencber.
Wij hebben hier geen postkantoor. Ik wil het via internet doen.. weet je hoe dat moet? Meestal laat ik het pakket gewoon bij mij thuis ophalen. Maar ik kan nergens een antwoordnummer invoeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef xminator het volgende:
Gewoon antwoordnummer op pakketje zetten en dan naar postkantoor gaan en zeggen:
Meneer/mevrouw, ik zou graag dit pakketje willen versturen. Vergeet niet om een verzendbewijsje te vragen.
Omdat ik echt zoooo in hokjes denk, blijkbaar... Zijn achterban bestaat vooral uit een bepaalde groep. Wordt tijd mijn hokjesmentaliteit te laten varen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
Hoezo ben je oprecht verbaasd? Heb al zijn liedjes/albums op m'n pc staan.
Hij heeft veel leuke liedjes.
Klaarblijkelijk kan dat dan niet? Vraag anders je vraag via twitter @postnl of bel ze morgen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen postkantoor. Ik wil het via internet doen.. weet je hoe dat moet? Meestal laat ik het pakket gewoon bij mij thuis ophalen. Maar ik kan nergens een antwoordnummer invoeren.
Fucking klote dit.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk kan dat dan niet? Vraag anders je vraag via twitter @postnl of bel ze morgen.
Aldus de mevrouw die Turken haat omdat ze in hokjesdenken.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik echt zoooo in hokjes denk, blijkbaar... Zijn achterban bestaat vooral uit een bepaalde groep. Wordt tijd mijn hokjesmentaliteit te laten varen.
Je allereerste link deed mij licht denken aan Ahmet Kaya, trouwens.
Heb even gecheckt, het kan idd niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fucking klote dit.
Zelfs als ik gewoon het adres invul zegt PostNL dat het niet klopt, terwijl het wel gewoon het goede adres is. Word hier helemaal gek van.
Hoe kan ik in godsnaam een pakket terugsturen dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb even gecheckt, het kan idd niet.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus de mevrouw die Turken haat omdat ze in hokjesdenken.
hmmm, ga zo slapen, maar dit wil ik wel even voor je uitzoeken. Moment.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan ik in godsnaam een pakket terugsturen dan?
Je hebt toch wel een postkantoor in de buurttttt?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan ik in godsnaam een pakket terugsturen dan?
Wacht even.. Logisch natuurlijk. Het is een antwoordnummer, natuurlijk kan dat niet via online, want jij betaalt voor een online dienst en in het geval van een antwoordnummer betaalt ontvanger.. gezien de hogere kosten, zullen zij dat niet doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
hmmm, ga zo slapen, maar dit wil ik wel even voor je uitzoeken. Moment.
Jawel maar ik ben aan het liegen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een postkantoor in de buurttttt?
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben aan het liegen.
Het adres staat op het pakket en de brief. Het punt is: er staat geen huisnummer bij. Alleen postcode en plaatsnaam. Dus ik kan het niet thuis laten ophalen omdat het adres niet klopt en niet afleveren bij een postkantoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wacht even.. Logisch natuurlijk. Het is een antwoordnummer, natuurlijk kan dat niet via online, want jij betaalt voor een online dienst en in het geval van een antwoordnummer betaalt ontvanger.. gezien de hogere kosten, zullen zij dat niet doen.
Je kunt ook het gewone adres opzoeken van de ontvanger?
Je hebt er tientallen:quote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben aan het liegen.
Als je wilt kun je mij het bedrijfsnaam toesturen? Ik kan het wel vinden dan. Als het particulier is wordt het lastig natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het adres staat op het pakket en de brief. Het punt is: er staat geen huisnummer bij. Alleen postcode en plaatsnaam. Dus ik kan het niet thuis laten ophalen omdat het adres niet klopt en niet afleveren bij een postkantoor.
Dat is geen postkantoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt er tientallen:
http://www.postnl.nl/loca(...)ostkantoorzoeker.nl/
Hup, ga lopen met die luie reet van je.
Het is Cafe Modaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je wilt kun je mij het bedrijfsnaam toesturen? Ik kan het wel vinden dan. Als het particulier is wordt het lastig natuurlijk.
X, be gentle man. tering.
in een dorp waar een vriend van me woont, is ook onlangs een postkantoor gesloten, maar zijn de diensten overgenomen door een Bruna / Albert Hein.. is dat geen optie?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja sorry maar wat een vraag ook.
Ja als het ook zo kan dan doe ik het zo idd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in een dorp waar een vriend van me woont, is ook onlangs een postkantoor gesloten, maar zijn de diensten overgenomen door een Bruna / Albert Hein.. is dat geen optie?
Zo zijn de huidige postkantoren.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in een dorp waar een vriend van me woont, is ook onlangs een postkantoor gesloten, maar zijn de diensten overgenomen door een Bruna / Albert Hein.. is dat geen optie?
Sana ne anlatmayi calisiyoruzquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja als het ook zo kan dan doe ik het zo idd.
Dat is niet waar het heen moet. Maar goed, ik breng het gewoon naar de C1000 hier en kijk wel wat ze ermee doen. Het adres staat gewoon op de doos dus.. tjaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
http://www.allebedrijveno(...)ijk/cafe-moda-bv.htm
Als je geen verzendbewijs vraagt/krijgt en zij raken het kwijt ben jij de pineut.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is niet waar het heen moet. Maar goed, ik breng het gewoon naar de C1000 hier en kijk wel wat ze ermee doen. Het adres staat gewoon op de doos dus.. tja
Ja mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Sana ne anlatmayi calisiyoruz.
Je gaat daar heen en geeft het af. Je krijgt een verzendbewijs en postnl haalt het vervolgens daar op. Zie link staan alle postkantoren op.
Volgens mij wel, alleen geen idee of het alle AH's zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja als het ook zo kan dan doe ik het zo idd.
Er is geen van PostNL meer?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo zijn de huidige postkantoren.
Jawel.. Vergelijk het telefoonnummer van hun website maar met het nummer van dat linkje.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is niet waar het heen moet. Maar goed, ik breng het gewoon naar de C1000 hier en kijk wel wat ze ermee doen. Het adres staat gewoon op de doos dus.. tja
Euhm, dat zijn postkantoren (dus die dingen bij AH/BRUNA/PRIMERA etc.) een business point is van Post NL en daar kan je het volgens mij niet afgeven. Staat retegroot op die site als je gaat zoeken onder POSTKANTOREN.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja mosterd na de maaltijd.Nu snap ik het ook idd. Maar als je nou gewoon had gezegd dat ik het ook bij een Business Point kon afgeven ipv over postkantoren te beginnen nadat ik al had aangegeven dat wij die niet hebben.
Jep, business points zijn wel van Postnl.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen van PostNL meer?
Het adres op het pakket is een ander adres en er staat duidelijk dat ik het niet naar een andere winkel/locatie van hun moet sturen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel.. Vergelijk het telefoonnummer van hun website maar met het nummer van dat linkje.Ze hebben gewoon een bezoekadres + postadres, wat ik je gaf is bezoekadres en alles komt toch daar terecht.
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel.. Vergelijk het telefoonnummer van hun website maar met het nummer van dat linkje.Ze hebben gewoon een bezoekadres + postadres, wat ik je gaf is bezoekadres en alles komt toch daar terecht.
Je hebt een C1000 om de hoek, opgelost dusquote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het adres op het pakket is een ander adres en er staat duidelijk dat ik het niet naar een andere winkel/locatie van hun moet sturen.
NEE WIJ HADDEN TOT EEN JAAR TERUG NOG EEN POSTKANTOOR EN DAT IS TOCH IETS HEEL ANDERS DAN DIE BUSINESS POINTS. DAT ZE DE TAKEN VAN DE POSTKANTOREN HEBBEN OVERGENOMEN MAAKT ZE NIET METEEN EEN POSTKANTOOR. DAAROM STAAT ER OOK OP DE SITE POSTKANTOOR OF BUSINESS POINT.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm, dat zijn postkantoren (dus die dingen bij AH/BRUNA/PRIMERA etc.) een business point is van Post NL en daar kan je het volgens mij niet afgeven. Staat retegroot op die site als je gaat zoeken onder POSTKANTOREN.
Dus je past er gewoon in?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens moet ik een nieuwe doos hebben. De doos die zij mij hebben gestuurd is een meter lang en 50 cm breed.Hij valt ook half uit elkaar.
Soms verschilt het maar 1 huisnummer en dan doen die bedrijven al helemaal moeilijk. Zij geven aan waar het heen moet gewoon dat adres gebruiken.quote:
Een business point is voor bedrijven, dat lijkt niet eens op een oude postkantoor. De oude taken van een postkantoor zijn overgegaan naar zaken zoals bruna/primera etc. Dus worden die onder postkantoren geschaard. Een businesspoint STOND AL LOS en staat nog steeds los van een postkantoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
NEE WIJ HADDEN TOT EEN JAAR TERUG NOG EEN POSTKANTOOR EN DAT IS TOCH IETS HEEL ANDERS DAN DIE BUSINESS POINTS. DAT ZE DE TAKEN VAN DE POSTKANTOREN HEBBEN OVERGENOMEN MAAKT ZE NIET METEEN EEN POSTKANTOOR. DAAROM STAAT ER OOK OP DE SITE POSTKANTOOR OF BUSINESS POINT.
Zal wel HTC geweest zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja hij begon met zijn cappss.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:50 schreef xminator het volgende:
Sowieso, onder welke steen kom jij eigenlijk vandaan.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
Accountancy is leuker dan 95% van de kantoorbaantjes.
je leest verkeerdquote:Op donderdag 15 november 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]Accountancy geen kantoorbaan noemen..... Het wordt te gek dit, ik ga slapen.
Kleding mot je dan ook niet van h&m en plekken zoals vero moda bestellen. Op internet zien ze er leuk uit in het echt zijn ze te lelijk. Plus jij als vrouw zijnde hebt zeker een maatje te klein besteldquote:Op donderdag 15 november 2012 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik bestel noooooit meer iets online. Wat een gedoe men.
Wehehe, geloof je het zelf? Die is gewoon aangekomen, de koper heeft je dik geflashed!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Klootzakken hebben een keer een 6-dvd-box kwijtgeraakt die ik voor 40 euro had verkocht.
Ben jij een accountantquote:Op donderdag 15 november 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
Accountancy is leuker dan 95% van de kantoorbaantjes.
Nee, ze deden daarna (zogenaamd) onderzoek en het pakketje was inderdaad niet aangekomen. Maar ze wisten verder ook niet waar het mis was gegaan. En ik kreeg niets vergoed, omdat ik het niet aangetekend had verstuurd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Wehehe, geloof je het zelf? Die is gewoon aangekomen, de koper heeft je dik geflashed!
Een boekhouder word je met een MBO opleiding. Dat heeft dan ook 0,0 affiniteit met accountancy.quote:
Ik heb normaal gesproken nooit problemen met online bestellen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Kleding mot je dan ook niet van h&m en plekken zoals vero moda bestellen. Op internet zien ze er leuk uit in het echt zijn ze te lelijk. Plus jij als vrouw zijnde hebt zeker een maatje te klein besteld
Bizar dat je van iedere accountant boekhouder hetzelfde antwoord krijgt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Een boekhouder word je met een MBO opleiding. Dat heeft dan ook 0,0 affiniteit met accountancy.
Verzekerd bedoel je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ze deden daarna (zogenaamd) onderzoek en het pakketje was inderdaad niet aangekomen. Maar ze wisten verder ook niet waar het mis was gegaan. En ik kreeg niets vergoed, omdat ik het niet aangetekend had verstuurd.
Ik zet het nog een keertje hier voor de zekerheid, een verzendbewijs. Vergeet dat niet. Yoksa sonucun TM gibi olurquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb normaal gesproken nooit problemen met online bestellen.
Oh en ha-ha, wat zijn we weer grappig. Nee, dat bedrijf heeft mij gewoon genakt door een showmodel toe te sturen ofzo. Het materiaal van de ene laars lijkt verouderd, terwijl de andere er nieuwer uitziet. Ik twijfelde eigenlijk of ik het zou terugsturen maar na al die stress van 5 min. geleden, stuur ik het zeker terug.
Een boekhouder zit achter een bureau en die voert alle shit in. Als registeraccountant kom je twee/drie weken bij een bedrijf/overheidsinstelling terecht en dan kan je van elke medewerker alle informatie opeisen. Dus van jou tot en met de directieleden aan toe. En dan ben jij verplicht om al die informatie bij een te schrappen, te ordenen en correct aan te leveren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bizar dat je van iedere accountant boekhouder hetzelfde antwoord krijgt.
Oke dank je voor alle hulp (de anderen ook btw).quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Verzekerd bedoel je?
[..]
Ik zet het nog een keertje hier voor de zekerheid, een verzendbewijs. Vergeet dat niet. Yoksa sonucun TM gibi olur.
Je hebt niets aan een verzendbewijs als je pakketje niet aangetekend verstuurd is. En ja, dat betekent verzekerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Verzekerd bedoel je?
[..]
Ik zet het nog een keertje hier voor de zekerheid, een verzendbewijs. Vergeet dat niet. Yoksa sonucun TM gibi olur.
tldr.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Een boekhouder zit achter een bureau en die voert alle shit in. Als registeraccountant kom je twee/drie weken bij een bedrijf/overheidsinstelling terecht en dan kan je van elke medewerker alle informatie opeisen. Dus van jou tot en met de directieleden aan toe. En dan ben jij verplicht om al die informatie bij een te schrappen, te ordenen en correct aan te leveren.
Vervolgens werpen wij er een blik op en kijken of het er correct uitziet en dat documenteren wij. Uiteindelijk creren wij niets anders dan een handtekening.
Als je als consument zijnde retour stuurt naar een onderneming wel, omdat je het via een antwoordnummer dient te versturen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt niets aan een verzendbewijs als je pakketje niet aangetekend verstuurd is. En ja, dat betekend verzekerd.
Kort samengevat, als ik langs kom voor een controle ben jij mijn bitch.quote:
Dat ligt ten eerste aan de personen die langskomen en aan jullie kantoor denk ik dan. Meestal als de sfeer slecht is doe ik ook niet vrolijk tegen anderenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef Ambipur het volgende:
X, Waarom ben je zo trots op je accountants toekomstplannen? Ik zie jullie als de freaks, die een x per jaar, febr/maart langskomen en niet eens hallo kunnen zeggen. Als er weer zo'n wijf/vent langsloopt en niets zegt, stoten wij elkaar altijd aan van: accountant zeker? Contactgestoord die lui!
Mijn werk heeft niets van doen met accountants, maar als het je lukt dat voor mekaar te krijgen, ben je serieus een baas, no doubt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Kort samengevat, als ik langs kom voor een controle ben jij mijn bitch..
Dat ken, maar ik heb het nu over algemene informatie over het accountants wezen. Nog steeds is het leuker dan 95% van de saaie kantoorbaantjes. Hele dag achter je bureautje zitten en elke keer weer met dezelfde mensen werken en elke dag weer precies hetzelfde doen. Zou er gek van worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:13 schreef Ambipur het volgende:
En ik weet hoe allochtonen zich voelen in dat wereldje..Succes!
Ja, dan is het anders natuurlijk. Dit was gewoon particulier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je als consument zijnde retour stuurt naar een onderneming wel, omdat je het via een antwoordnummer dient te versturen.
Ik werk er al 7 jaar. Nog nooit heeft er 1 sociaal gedaan. Vooral de allochtonen, zo'n negerinnetje + Turk, die waren het toppunt van arrogant.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Kort samengevat, als ik langs kom voor een controle ben jij mijn bitch..
[..]
Dat ligt ten eerste aan de personen die langskomen en aan jullie kantoor denk ik dan. Meestal als de sfeer slecht is doe ik ook niet vrolijk tegen anderen. Registeraccountants zijn en horen juist sociaal te zijn.
Jij werkte toch voor een overheidsinstelling? Dan word je manager/baas vast aan de tand gevoelt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn werk heeft niets van doen met accountants, maar als het je lukt dat voor mekaar te krijgen, ben je serieus een baas, no doubt.
Een degelijke accountant hoort sociaal te zijn, misschien ligt het probleem niet bij hen maar bij julliequote:Op vrijdag 16 november 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik werk er al 7 jaar. Nog nooit heeft er 1 sociaal gedaan. Vooral de allochtonen, zo'n negerinnetje + Turk, die waren het toppunt van arrogant.
Geloof me, geen enkel accountant kan / mag mijn manager / baas aan de tand voelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij werkte toch voor een overheidsinstelling? Dan word je manager/baas vast aan de tand gevoelt.
Jouw cijfers en locatie wisselen. Je werk niet? Elke x naar een kantoor waar je niemand kent, die urrrren aan reistijd, de stress, accountancy cultuur waarin je moet passen, anders werken ze je eruit.. Heerlijk manquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ken, maar ik heb het nu over algemene informatie over het accountants wezen. Nog steeds is het leuker dan 95% van de saaie kantoorbaantjes. Hele dag achter je bureautje zitten en elke keer weer met dezelfde mensen werken en elke dag weer precies hetzelfde doen. Zou er gek van worden.
Aaaah, de terugkaatstype!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Een degelijke accountant hoort sociaal te zijn, misschien ligt het probleem niet bij hen maar bij jullie?
Pardon my french.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, geen enkel accountant kan / mag mijn manager / baas aan de tand voelen.
Check mij interessant doen.
Het is leuker en interessanter dan 95% van de kantoorbaantjes maar je moet het niet te lang doen. Dus na 5/6/7 jaar overstappen naar het bedrijfsleven waar je meteen een goede functie krijgt op een interessante plek. Dus weer een leuke baantje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw cijfers en locatie wisselen. Je werk niet? Elke x naar een kantoor waar je niemand kent, die urrrren aan reistijd, de stress, accountancy cultuur waarin je moet passen, anders werken ze je eruit.. Heerlijk man
Gebruik een nieuw pic, na 43040x begint het te vervelen, maar dat gebeurt allemaal intern, dus eigen accountants, no way, dat diegene ook nog eens aan mijns baas tand kan voelen, zo gaat het bij de gemeente.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Pardon my french.
[ afbeelding ]
Of je moet echt top secret defensie stuff doen. Buiten dat indien jij bij een overheidsinstelling werkt, voert een accountant controle uit. Een accountant dient overal inzicht te krijgen, wordt dat hem niet gegeven dan kan de controle niet uitgevoerd worden.
Je hebt interne controle plus externe controle. Sowieso dat er een externe controle plaats vindt en helemaal 95% zeker als dat een gemeente betreft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gebruik een nieuw pic, na 43040x begint het te vervelen, maar dat gebeurt allemaal intern, dus eigen accountants, no way, dat diegene ook nog eens aan mijns baas tand kan voelen, zo gaat het bij de gemeente.
De enige extra controle wat wij hebben, is van hogeraf en dat enkel periodiek, zeker niet buitenaf, of een constante vereiste na iedere verwerking.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt interne controle plus externe controle. Sowieso dat er een externe controle plaats vindt en helemaal 95% zeker als dat een gemeente betreft.
En hogeraf wordt waarschijnlijk van buitenaf gecontroleerd. Sowieso komt een accountant niet elke week alle handelingen controleren maar eens of tweemaal per jaar komen ze langs. En dan nog worden niet alle handelingen gecontroleerd. Dus waarschijnlijk krijg jij er niet persoonlijk mee te maken, maar ze zijn er vast wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De enige extra controle wat wij hebben, is van hogeraf en dat enkel periodiek, zeker niet buitenaf, of een constante vereiste na iedere verwerking.
Nope, onder geen enkel voorwaarde word er gegevens gedeeld over de uitgaven en waaraan aan diensten die zich buiten de overheid bevinden. Zo ook genoeg verslagen geweest wat niet dubbel is gecheckt, dus helaas, word ik of mijn baas voor jouw beroep geen bitchquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef xminator het volgende:
[..]
En hogeraf wordt waarschijnlijk van buitenaf gecontroleerd. Sowieso komt een accountant niet elke week alle handelingen controleren maar eens of tweemaal per jaar komen ze langs. En dan nog worden niet alle handelingen gecontroleerd.
Onder geen enkele voorwaarde wordt priv-informatie gedeeld over werknemers van een bedrijf, zoals salarisinformatie, privgegevens etcetera. maar die krijgen accountants wel onder handen natuurlijk met strikte geheimhouding.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, onder geen enkel voorwaarde word er gegevens gedeeld over de uitgaven en waaraan aan diensten die zich buiten de overheid bevinden. Zo ook genoeg verslagen geweest wat niet dubbel is gecheckt, dus helaas, word ik of mijn baas voor jouw beroep geen bitch
Ik zei niet dat er geen controle aan het plaats vinden is, ik zeg dat er geen controle van buitenaf wordt gevoerd, enkel periodiek of als daar aanleiding voor is, dat sowieso door een functie van bovenaf, maar niet extern, snapje?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Onder geen enkele voorwaarde wordt priv-informatie gedeeld over werknemers van een bedrijf, zoals salarisinformatie, privgegevens etcetera. maar die krijgen accountants wel onder handen natuurlijk met strikte geheimhouding.
Vraag me dan wel af wat jij doet? Maar gezien je geheimzinnige gedrag wil je dat niet verklappen, nogmaals het lijkt mij raar als er geen controle plaatsvindt bij een gemeentelijke instelling.
Had er bij moeten zetten controle van buitenaf. Dat er wel interne controle plaatsvindt lijkt mij logisch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er geen controle aan het plaats vinden is, ik zeg dat er geen controle van buitenaf wordt gevoerd, enkel periodiek of als daar aanleiding voor is, dat sowieso door een functie van bovenaf, maar niet extern, snapje?
Extern en buitenaf is het zelfde, no? Van hogeraf zie ik zelf niet als extern om eerlijk te zijn, maar daar kunnen de meningen over verschillen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Had er bij moeten zetten controle van buitenaf. Dat er wel interne controle plaatsvindt lijkt mij logisch.
Geen box van 100 eypo kunnen scoren![]()
Extern en buitenaf is hetzelfde. Hogeraf = intern.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Extern en buitenaf is het zelfde, no? Van hogeraf zie ik zelf niet als extern om eerlijk te zijn, maar daar kunnen de meningen over verschillen.
Dan gebeurt het intern dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Extern en buitenaf is hetzelfde. Hogeraf = intern.
Ibood box, zitten vaak veel duurdere spulletjes in. Duizenden mensen wilden er n terwijl er maar 50 stuks verkocht worden. Oftewel ik was te laat fml.
Maar dat er intern controle plaatsvindt betekend niet dat externe controle uitgesloten wordt. Misschien vindt het toch nog op hoger niveau plaats waardoor jij daar persoonlijk niet mee te krijgen hebt en er dus niet vanaf weet. Anyway gezien ik niet precies weet wat jij doet, zal je het vast beter weten dan ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan gebeurt het intern dus
Hmm jammer, misschien op MP na een tijdje
Externe toegang tot de dossiers is per definitie uitgesloten, ook wat uitgaven betreft, heb ik idd weinig tot niets mee te maken, maar het is een absolutistisch principe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar dat er intern controle plaatsvindt betekend niet dat externe controle uitgesloten wordt. Misschien vindt het toch nog op hoger niveau plaats waardoor jij daar persoonlijk niet mee te krijgen hebt en er dus niet vanaf weet. Anyway gezien ik niet precies weet wat jij doet, zal je het vast beter weten dan ik
Daar heb ik niets aan, koop het zelf om door te verkopen namelijk.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Helaas! Ik ben al weg, nog even voorbereiden op morgen naar de Sjoel voor de Shabbat met Weiss
Is een hint van boven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:07 schreef Weissman het volgende:
Waarom krijg ik ads van moslima dating
Regel 2 op het internet:quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef Ambipur het volgende:
Ik krijg die moslima ook! Zou ik dan toch lesbisch zijn?
Uit principe vermijd ik alle contact met moslima's religieuze of preutse vrouwen. Een enkele uitzondering daargelaten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Die krijg ik ook, wel een vrolijk kijkende doek die mij zo aankijkt, je zou bijna...![]()
Maar de verboden vrucht he... Zou er graag eens eentje penetreren en dan zieke dingen met haar koran willen doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Uit principe vermijd ik alle contact met moslima's religieuze of preutse vrouwen. Een enkele uitzondering daargelaten.
Met zulke uitspraken ga je hier geen vrienden maken, W.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar de verboden vrucht he... Zou er graag eens eentje penetreren en dan zieke dingen met haar koran willen doen
nofi islamietem, jwz.
Ik wil je hierop antwoorden. Echt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Regel 2 op het internet:
Alle vrouwen zijn bi
Vriendschap is een illusie abi! Alles draait om bloedbanden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met zulke uitspraken ga je hier geen vrienden maken, W.
Al is het de vraag of je wel bevriend wil zijn met de users hier.
Bang de omerta der vrouwelijkheid te breken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wil je hierop antwoorden. Echt.
Maar dat kan niet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bang de omerta der vrouwelijkheid te breken?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:30 schreef zarGon het volgende:
Ufff, ik ben een handschoen kwijt... Waarschijnlijk laten vallen in de trein.!!!
Hoevaak klaag jij op een dag, serieus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef Ambipur het volgende:
Sinds ik niet meer rook, verveel ik me vaker. Bu ne be.
Ik baal er wel enorm van. : (quote:
Geef haar gelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Julis denkt: Wacht maar tot ik je pak zG.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoevaak klaag jij op een dag, serieus.
Doe ik express, om zeikhoeren als jij uit te lokken. And voila, 't lukt mequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoevaak klaag jij op een dag, serieus.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kari gibi niet overal je neus insteken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef Ambipur het volgende:
Het oestrogeen gehalte is rapidly growing wanneer jij er bent.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik express, om zeikhoeren als jij uit te lokken. And voila, 't lukt me
Ik wil je best wel opfokken hoor, als jij dat wilt....quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Xaban, zG is saai, fok jij me eens op?
Doe maarquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wil je best wel opfokken hoor, als jij dat wilt....
Ga hardlopen als je je verveelt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe maardie halve kleine Chinees is me te saai nu.
Heb vandaag geen nicotinepleister op, als je het juiste weet te te zeggen, ben ik over 2 m kokende.
Dat ben je gewoon zelf, niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Damn, yuri. Jouw verschijning is al genoeg.
Denk idd dat ik later even ga rennen. Ben niet verveeld, ik voel een enorme irritatie in me.
Hihihihihihi, ik moet vaker posten in dit topic zie ik al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Damn, yuri. Jouw verschijning is al genoeg.
Denk idd dat ik later even ga rennen. Ben niet verveeld, ik voel een enorme irritatie in me.
Fuck you.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hihihihihihi, ik moet vaker posten in dit topic zie ik al.Kom je tenminste ook nog eens van die luie reet af.
TM at the moment.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel naar de meet wil komen, als ik de sfeer hier soms zo zie.
IRL zijn mensen geneigd zich wat socialer op te stellen. Achter een beeldscherm kunnen mensen zich wat anders opstellen. Ondanks dat ik zG hier een puber vind, zal dat IRL niet het geval zijn. Dan heb ik nml nog geen beeld over hem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel naar de meet wil komen, als ik de sfeer hier soms zo zie.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zG hier een puber vind
Zij kan het verstaan, en als ik mij nog goed herinner had ze mij verteld dat ze het ook sprak, maar weet het niet meer zeker..quote:
Wil je wel graag weten he..quote:
hahaha, saka saka.. Mij is alles cool, hoest met jou sis..?quote:
Goed, Dr. Oz op TV. Vandaag even huisvrouw stijl.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hahaha, saka saka.. Mij is alles cool, hoest met jou sis..?
Hij heeft gelijk en geeft met zijn grote Cerkez hart om je, hij wil je gewoon diabetes besparenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Wilde relaxt iets zoets eten, komt ie net zeuren over de effecten van suiker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder eieren bereid. Voordeel: knapperig, blijft langer vers. Nadeel: oprollen gaat wat lastiger.
5 gezinsleden + buren en familieleden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Hmmm
Voor hoeveel mensen heb je gemaakt?
Met pijn gaat stuk beter, alleen mijn rug is nog steeds fucked up.. Echt zitten/opstaan, benen strekken e.d. is echt pijnlijk.. gerisi is wel te doen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed, Dr. Oz op TV. Vandaag even huisvrouw stijl.
Hoe gaat het met jouw pijn?
Jouw mamaquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
5 gezinsleden + buren en familieleden.
De credits gaan naar mama. Ik kan alleen eieren en kibbeling bakken.
Misschien je eens goed laten masseren door zo'n Chineze of de warme sauna bezoeken? Sterkte!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Met pijn gaat stuk beter, alleen mijn rug is nog steeds fucked up.. Echt zitten/opstaan, benen strekken e.d. is echt pijnlijk.. gerisi is wel te doen..
Ik verdien juist 'n massage! Doe 't lekker zelfquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw mama![]()
Ambi,geef Turq een massage
No way. Ik ben niet zo aanrakerig. Doe 't zelf.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:56 schreef WammesWaggel het volgende:
De volgende meet neemt iedereen massageolie mee want elkaar masseren is het nieuwe credo
Mijn zolderkamer zit op slot dus kan helaas zelf niet komen maar leef door jullie posts intens mee!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No way. Ik ben niet zo aanrakerig. Doe 't zelf.
Thanks maat, ik denk dat ik idd ff ga kijken voor een massage..quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien je eens goed laten masseren door zo'n Chineze of de warme sauna bezoeken? Sterkte!
Ik precies het zelfde.. Wellicht dat ik zometeen nog na buiten ga om een sigaretje te roken met mijn buurman..quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Ambipur het volgende:
Geen ene ruk. Afspraken afgezegd en nu op de bank met een deken. Heerlijk dit.
Jij?
Hmmm....... Lkkr.. Korkudan spreek ik even niet af met rokenden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik precies het zelfde.. Wellicht dat ik zometeen nog na buiten ga om een sigaretje te roken met mijn buurman..
Aaahhh..quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm....... Lkkr.. Korkudan spreek ik even niet af met rokenden.
Je zou gaan hardlopen en je hebt het alweer over eten, valt me mee dat het dit keer niet door de nicotine komt maar door de suikers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man. Wilde relaxt iets zoets eten, komt ie net zeuren over de effecten van suiker.
Als jij wil dat ik jouw kind en voed en laat slapen voor niets, dan ben je nu echt zoooo niet op de goede weg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zou gaan hardlopen en je hebt het alweer over eten, valt me mee dat het dit keer niet door de nicotine komt maar door de suikers.
Maar hoe eerder je begint hoe beter, toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als jij wil dat ik jouw kind en voed en laat slapen voor niets, dan ben je nu echt zoooo niet op de goede weg.![]()
Ik heb geen zin om te rennen. Tis vrijdag, ik ben moe. Morgen een nieuwe dag.
Dr. Oz is een etnische Oghuz Turk. Overigens zijn Circassiers een Turks volk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Dr Oz is dus een Circassier, voor de volledigheid.
Ik wil blijkbaar te veel. Laat mn lichaam eerst maar es wennen aan geen nicotine. Ik heb mn pleister niet op gedaan vandaag en merk nu pas het verschil. yavas yavas. Ik hoop dat ik 's morgens fit ben, wil graag in de ochtend joggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar hoe eerder je begint hoe beter, toch?
Conditie opbouwen felan kost tijd. Ik had een tijdje niet gesport, ben toen begonnen met het volgen van een schema, viel tegen.
Ho ho, die kut Palestijnen begonnen! Laat ze elkaar even een kernbom neer droppen, zijn we af van dat gezeik.quote:
Meen je deze nou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ho ho, die kut Palestijnen begonnen! Laat ze elkaar even een kernbom neer droppen, zijn we af van dat gezeik.
Kut Palestijnen begonnen..?? Was jij er bij dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ho ho, die kut Palestijnen begonnen! Laat ze elkaar even een kernbom neer droppen, zijn we af van dat gezeik.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Zogenaamd hebben die joden eerst gewacht dat Palestina 1000 raketten afgevuurd had.. :/
hastir la, die joden hebben daar in de eerste instantie al niks te zoeken, ik hoop met heel mijn hart dat er een zware rel uit breekt en heel israel wordt plat gebombardeerd..
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Zogenaamd hebben die joden eerst gewacht dat Palestina 1000 raketten afgevuurd had.. :/
hastir la, die joden hebben daar in de eerste instantie al niks te zoeken, ik hoop met heel mijn hart dat er een zware rel uit breekt en heel israel wordt plat gebombardeerd..
Hell no dat ik blind ben. Ik weet dat Israel oneerlijk bezig is, ik weet dat zij rijker zijn, ik weet dat zij hun propaganda etc uitstekend weten te benutten en dat het harde bezetters zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi sory maar je bent op dit moment echt blind.
Betrek de koerden hier nou niet bij, daar gaat dit onderwerp nu niet over..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]En maar zeuren over Koerden. Kan me herinneren dat hun deel ook is gesplitst, waaronder Turkije.
JFM, eerlijk: Palestijnen vuurden nu hun raketten af, dan kun je 'n reactie terug krijgen. Ze zakken er maar in, hoewel ik wel hoop dat Israel er eerder in zakt.
Turq, reageer even normaal met je hastir la. Terbiyesiz.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Betrek de koerden hier nou niet bij, daar gaat dit onderwerp nu niet over..
En de Palestijnen vuurden hun raketten af? Waar baseer je dat op? Op het nieuws wat aan de kant van die joden staat of eigen ervaring?
Senin yaptigin terbiye ise, ben terbiyesiz kalim daha iyi..
hoe bedoel je: reactie terug verwachten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JFM, eerlijk: Palestijnen vuurden nu hun raketten af, dan kun je 'n reactie terug krijgen. Ze zakken er maar in, hoewel ik wel hoop dat Israel er eerder in zakt.
Zijn vader is wellicht (deels) Oghuz maar zijn moeder is, naar eigen zeggen, een Circassier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dr. Oz is een etnische Oghuz Turk.
Ben je ook vergeten wie Israel aan het sponsoren is? Wie de nieuws in handen heeft?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Denken dat het nieuws aan de kant v/d Joden staat...
Gozer, je bent 'n typische kiro. Kent geen argumenten en begint gelijk met schelden. Typisch en daar bedank ik voor.
Ik weet hoe het is begonnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoe bedoel je: reactie terug verwachten?
Ben je vergeten hoe het is begonnen?
KLB / Israel
Pallestijnen, echt als er 1 volk walgelijk is dan zijn zij het wel.quote:
Ik zeg nu nee, omdat ik jouw verhaal wil horen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben je ook vergeten wie Israel aan het sponsoren is? Wie de nieuws in handen heeft?
Pardon? Ik denk dat jij beter weer een sigaretje kunt opsteken, want zo zonder nicotine blaat je een beetje..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Denken dat het nieuws aan de kant v/d Joden staat...
Gozer, je bent 'n typische kiro. Kent geen argumenten en begint gelijk met schelden. Typisch en daar bedank ik voor.
Hastir la volksmond? Gast, ik ben Erzincanli en spreek volkstaal, hastir la da ne? Yuru is volkstaal, niet dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Ik denk dat jij beter weer een sigaretje kunt opsteken, want zo zonder nicotine blaat je een beetje..
Ik ben GEEN kiro, ik kan je in geuren en kleuren onderbouwen waarom ik zo'n gedachte en mening heb.
En ik heb je nergens uitgescholden, dat vind ik laag. Hastir la is in de volks mond een ander woord voor: echt niet/rot op man/jaa hoor..
Nee, hoor. Helemaal niet waar en dat weet jij ook. In het TV programma faces of America wordt zijn afkomst onder de loep genomen en naar eigen zeggen is hij volbloed Turks met in de verte wat Kaukasisch bloed (wat overigens net zo goed niet-circassisch kan zijn).quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn vader is wellicht (deels) Oghuz maar zijn moeder is, naar eigen zeggen, een Circassier.
Beter kijk jij deze even:quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zeg nu nee, omdat ik jouw verhaal wil horen.
Kom op JFM! Dit zijn Zionisten.. Israeliers bestaan uit verschillende soorten Joden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Beter kijk jij deze even:
http://watchdocumentary.c(...)video_8b6e37ccc.html
Ga ga, en ik ben Karadenizli, een gebied wat niet bezeten was destijds, maakt dat mij meer Turks, moet ik nu jou gaan corrigeren..?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hastir la volksmond? Gast, ik ben Erzincanli en spreek volkstaal, hastir la da ne? Yuru is volkstaal, niet dit.
No man, jij bent echt zo'n Turk. Sanki namusunlu oynadim, altijd zo fucking overdreven reageren.
Nou hij heeft een andere verklaring gegeven in een ander interview, de link staat op mijn PC en plaats ik straks!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Helemaal niet waar en dat weet jij ook. In het TV programma faces of America wordt zijn afkomst onder de loep genomen en naar eigen zeggen is hij volbloed Turks met in de verte wat Kaukasisch bloed (wat overigens net zo goed niet-circassisch kan zijn).
Geen probleem!quote:Verder zie ik het probleem niet? Circassiers zijn toch Turken.
aah, we gaan over op de Jij, nee jij fase.. Turq, ik vind je een aardige vent, maar met jou discussieer ik niet..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ga ga, en ik ben Karadenizli, een gebied wat niet bezeten was destijds, maakt dat mij meer Turks, moet ik nu jou gaan corrigeren..?
Harbiden bee.. Wie is hier op zijn tenen getrapt.. jij of ik..?
En ik reageer even vurig als jij, overdreven niet. Dat ben en doe jij.
Is goed, JFMquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi ik moet nu even weg. Ik ga er later op in, desnoods via DM.
En waar lees jij dat ik Israel steun... Je beledigt me nu.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef Bilge het volgende:
Wammeswaggels haat jegens Palestijnen snap ik wel. Zijn minachting jegens moslims neemt zulke proporties aan, dat hij niet zou misstaan als gevangenisbewaarder op Guantanomo Bay of Abu Ghraib.
Van Ambipur had ik het echter niet verwacht. Alevi's en Palestijnen zouden juist broeders moeten zijn, omdat ze allebei Islamitische geloofsbroeders zijn en allebei beweren onderdrukt te worden. Een Alevi of Koerd die Israel steunt is eigenlijk net zoiets als dat de SP de VVD steunt (over het ontslagrecht ofzo).
Nou nou overdrijf anders even zegquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef Bilge het volgende:
Wammeswaggels haat jegens Palestijnen snap ik wel. Zijn minachting jegens moslims neemt zulke proporties aan, dat hij niet zou misstaan als gevangenisbewaarder op Guantanomo Bay of Abu Ghraib.
Wammes, houd je arrogantie voor je. wat zijn athesten toch arrogant.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso iemand als broeder zien omdat je toevallig allebei hetzelfde boek op het nachtkastje hebt liggen
Echt, ik hoop dat mensen religie snel achter zich laten en verder evolueren.
Je spreekt over kutpalestijnen en beweert dat zij begonnen zijn met schieten, alsof de Palestijnen nooit zijn bezet, verjaagd en in een openluchtgevangenis leven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En waar lees jij dat ik Israel steun... Je beledigt me nu.
Ik denk dat je precies dezelfde mentaliteit hebt, en gegeven het machtsoverwicht in een gevangenis, daar zeker misbruik van zou maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou nou overdrijf anders even zeg
Geldt dat niet voor Israel? Waarom moest Israel ookalweer in het Midden-Oosten gesticht worden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Sowieso iemand als broeder zien omdat je toevallig allebei hetzelfde boek op het nachtkastje hebt liggen
Echt, ik hoop dat mensen religie snel achter zich laten en verder evolueren.
Waarom? Religieuzen zien zichzelf toch ook als instrument van een supreme wezen? Dat is niet arrogant dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wammes, houd je arrogantie voor je. wat zijn athesten toch arrogant.
Wederom, waar lees jij dat ik Israel steun? Degenen die deze oorlog laten sudderen en koken, zoals nu, kunnen van mij de boom in. Dat zijn zowel palestijnen als israeliers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Bilge het volgende:
Je spreekt over kutpalestijnen en beweert dat zij begonnen zijn met schieten, alsof de Palestijnen nooit zijn bezet, verjaagd en in een openluchtgevangenis leven.
Onderwerping is juist het tegenovergestelde van arrogantie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom? Religieuzen zien zichzelf toch ook als instrument van een supreme wezen? Dat is niet arrogant dan?
Als Jantje en Pietje ruzien, en jij enkel Jantje berispt, is het logisch dat jij pro-Pietje wordt genoemd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, waar lees jij dat ik Israel steun? Degenen die deze oorlog laten sudderen en koken, zoals nu, kunnen van mij de boom in. Dat zijn zowel palestijnen als israeliers.
Je hoeft mij niets uit te leggen, ik denk dat wij dezelfde informatie hebben.
Typerend dat als je iets negatiefs over Palestijnen zegt, je gelijk Pro-Israel bent. Ik ben geen voorstander van Israel iig.
Dat klopt natuurlijk ook, het zijn gewoon Egyptenaren en Jordaniers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je spreekt over kutpalestijnen en beweert dat zij begonnen zijn met schieten, alsof de Palestijnen nooit zijn bezet, verjaagd en in een openluchtgevangenis leven.
En mits de kans geboden was zou jij een groep ongelovigen naar een andere wereld helpen, daar vraagt de islam immers om.quote:Ik denk dat je precies dezelfde mentaliteit hebt, en gegeven het machtsoverwicht in een gevangenis, daar zeker misbruik van zou maken.
Jawel, met Zionisme heb ik ook niks.quote:Geldt dat niet voor Israel?
Nou bij deze, ik ben zeker niet pro Israel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Onderwerping is juist het tegenovergestelde van arrogantie.
[..]
Als Jantje en Pietje ruzien, en jij enkel Jantje berispt, is het logisch dat jij pro-Pietje wordt genoemd.
Hoe vaak hoor jij mij hier verkondigen, dat athesten achterlijk zijn en meer van dat soort onzin? Niet vaak, he. Athesten doen dit, zodra ze de kans hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom? Religieuzen zien zichzelf toch ook als instrument van een supreme wezen? Dat is niet arrogant dan?
Treurig naamspelletje. Het zijn allemaal Arabieren. Door ze Egyptisch of Jordanisch te noemen zorg je er niet voor dat de Arabieren die Palestina al eeuwen bewonen verdwijnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk ook, het zijn gewoon Egyptenaren en Jordaniers.
Integendeel. Ik zou ze behandelen volgens het gebod van de Kafirun-vers. : Ik geloof niet wat jullie geloven en jullie hoeven niet te geloven wat ik wil.quote:En mits de kans geboden was zou jij een groep ongelovigen naar een andere wereld helpen, daar vraagt de islam immers om.
Zie je hoe dom je uitspraak is?
Akkoord.quote:[quote]Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou bij deze, ik ben zeker niet pro Israel.
Lesbisch stel?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef Ambipur het volgende:
Trouwens.. Ik heb nog hoop in de mensheid.. Ik ken een Joodse + Moslima die nu al jaren gelukkig zijn samen.
Jodin kan wel, maar het klinkt zo negatief.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik doe twee dingen tegelijkertijd, dat werkt nietJoodse en Moslim.
Jodin, kan dat ook?
Point being? Bepaalde moslimlanden onderdrukken andersgelovigen, dus mag Israel dat ook jegens Palestijnen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Ayca het volgende:
Alsof moslims zo tolerant zijn tegenover andersgelovigen.
Met aanpassen kom je ver..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jodin kan wel, maar het klinkt zo negatief.![]()
Respect dat ze het volhouden.Lijkt me niet lastig met de opvoeding van kinderen.
Met welk geloof voeden ze hun kinderen eigenlijk op? Een mix van Joods-Islamitisch? Allebei tegelijk, waarop het kind zelf een keuze mag maken? Of 1 geloof?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met aanpassen kom je ver..Doen ze beiden. Ik mag haar enorm, het is een schat.
Nog geen kids... Qua geloof denk ik dat ze inderdaad een mix zullen maken. Net zoals zij het offerfeest viert, viert hij hun nieuwjaar mee. Seve seve degil trouwens, kizi sevidigi icin.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Met welk geloof voeden ze hun kinderen eigenlijk op? Een mix van Joods-Islamitisch? Allebei tegelijk, waarop het kind zelf een keuze mag maken? Of 1 geloof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |