SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ervan overtuigd, dat het mij lukt.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
voeden en in slaap krijgen, als dat je lukt binnen 1 dag anlindan operim
ok meet ten sonra buraya ugra uyutquote:Op donderdag 15 november 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ervan overtuigd, dat het mij lukt.
Aaawwwww......quote:
Vraag eerst even toestemming aan je echtgenotequote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ok meet ten sonra buraya ugra uyut
bu ne laquote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef Bilge het volgende:
Als je grapjes moet uitleggen weet je dat het eigenlijk niet zo grappig was.![]()
Dat bankbiljet is verzonnen en gebaseerd op:
ze zal er blij mee zijn, geloof mequote:Op donderdag 15 november 2012 22:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag eerst even toestemming aan je echtgenote
Oldu! Zorg jij voor chocola in alle soorten en maten?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ze zal er blij mee zijn, geloof me
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Aman aman neyse, senin oglunun boklu bezlerine kalmadim.
ik heb heerlijke chocola uit Belgi meegenomen, olur mu.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oldu! Zorg jij voor chocola in alle soorten en maten?
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Aman aman neyse, senin oglunun boklu bezlerine kalmadim.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ik heb heerlijke chocola uit Belgi meegenomen, olur mu.
Best FM of Kral FM, niet verwarren met Kral TV.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
Men, ik moet echt nieuwe nummers/artiesten vinden. Weet momenteel niet waar ik naar moet luisteren.
Nieuw voor mij.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef Triggershot het volgende:
Nieuw als in hedendaags, of nieuw voor jou?
Dat spreek ik helaas nietquote:Op donderdag 15 november 2012 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe zeg je puskuut in het Tataars?
http://www.taksim.fm/quote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nieuw voor mij.
Xaban,
Ik zal het proberen.
Jup.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
taksim.fm is toch in NL gevestigd?
Je kent Nurettin Rencber? Ben oprecht verbaasd!quote:Op donderdag 15 november 2012 23:13 schreef xminator het volgende:
Liedjes van Turgay Basyayla of Nurettin Rencber.
Wij hebben hier geen postkantoor. Ik wil het via internet doen.. weet je hoe dat moet? Meestal laat ik het pakket gewoon bij mij thuis ophalen. Maar ik kan nergens een antwoordnummer invoeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:19 schreef xminator het volgende:
Gewoon antwoordnummer op pakketje zetten en dan naar postkantoor gaan en zeggen:
Meneer/mevrouw, ik zou graag dit pakketje willen versturen. Vergeet niet om een verzendbewijsje te vragen.
Omdat ik echt zoooo in hokjes denk, blijkbaar... Zijn achterban bestaat vooral uit een bepaalde groep. Wordt tijd mijn hokjesmentaliteit te laten varen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
Hoezo ben je oprecht verbaasd? Heb al zijn liedjes/albums op m'n pc staan.
Hij heeft veel leuke liedjes.
Klaarblijkelijk kan dat dan niet? Vraag anders je vraag via twitter @postnl of bel ze morgen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen postkantoor. Ik wil het via internet doen.. weet je hoe dat moet? Meestal laat ik het pakket gewoon bij mij thuis ophalen. Maar ik kan nergens een antwoordnummer invoeren.
Fucking klote dit.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk kan dat dan niet? Vraag anders je vraag via twitter @postnl of bel ze morgen.
Aldus de mevrouw die Turken haat omdat ze in hokjesdenken.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik echt zoooo in hokjes denk, blijkbaar... Zijn achterban bestaat vooral uit een bepaalde groep. Wordt tijd mijn hokjesmentaliteit te laten varen.
Je allereerste link deed mij licht denken aan Ahmet Kaya, trouwens.
Heb even gecheckt, het kan idd niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fucking klote dit.
Zelfs als ik gewoon het adres invul zegt PostNL dat het niet klopt, terwijl het wel gewoon het goede adres is. Word hier helemaal gek van.
Hoe kan ik in godsnaam een pakket terugsturen dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb even gecheckt, het kan idd niet.
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus de mevrouw die Turken haat omdat ze in hokjesdenken.
hmmm, ga zo slapen, maar dit wil ik wel even voor je uitzoeken. Moment.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan ik in godsnaam een pakket terugsturen dan?
Je hebt toch wel een postkantoor in de buurttttt?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe kan ik in godsnaam een pakket terugsturen dan?
Wacht even.. Logisch natuurlijk. Het is een antwoordnummer, natuurlijk kan dat niet via online, want jij betaalt voor een online dienst en in het geval van een antwoordnummer betaalt ontvanger.. gezien de hogere kosten, zullen zij dat niet doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
hmmm, ga zo slapen, maar dit wil ik wel even voor je uitzoeken. Moment.
Jawel maar ik ben aan het liegen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een postkantoor in de buurttttt?
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben aan het liegen.
Het adres staat op het pakket en de brief. Het punt is: er staat geen huisnummer bij. Alleen postcode en plaatsnaam. Dus ik kan het niet thuis laten ophalen omdat het adres niet klopt en niet afleveren bij een postkantoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wacht even.. Logisch natuurlijk. Het is een antwoordnummer, natuurlijk kan dat niet via online, want jij betaalt voor een online dienst en in het geval van een antwoordnummer betaalt ontvanger.. gezien de hogere kosten, zullen zij dat niet doen.
Je kunt ook het gewone adres opzoeken van de ontvanger?
Je hebt er tientallen:quote:Op donderdag 15 november 2012 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben aan het liegen.
Als je wilt kun je mij het bedrijfsnaam toesturen? Ik kan het wel vinden dan. Als het particulier is wordt het lastig natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het adres staat op het pakket en de brief. Het punt is: er staat geen huisnummer bij. Alleen postcode en plaatsnaam. Dus ik kan het niet thuis laten ophalen omdat het adres niet klopt en niet afleveren bij een postkantoor.
Dat is geen postkantoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt er tientallen:
http://www.postnl.nl/loca(...)ostkantoorzoeker.nl/
Hup, ga lopen met die luie reet van je.
Het is Cafe Modaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je wilt kun je mij het bedrijfsnaam toesturen? Ik kan het wel vinden dan. Als het particulier is wordt het lastig natuurlijk.
X, be gentle man. tering.
in een dorp waar een vriend van me woont, is ook onlangs een postkantoor gesloten, maar zijn de diensten overgenomen door een Bruna / Albert Hein.. is dat geen optie?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja sorry maar wat een vraag ook.
Ja als het ook zo kan dan doe ik het zo idd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in een dorp waar een vriend van me woont, is ook onlangs een postkantoor gesloten, maar zijn de diensten overgenomen door een Bruna / Albert Hein.. is dat geen optie?
Zo zijn de huidige postkantoren.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in een dorp waar een vriend van me woont, is ook onlangs een postkantoor gesloten, maar zijn de diensten overgenomen door een Bruna / Albert Hein.. is dat geen optie?
Sana ne anlatmayi calisiyoruzquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja als het ook zo kan dan doe ik het zo idd.
Dat is niet waar het heen moet. Maar goed, ik breng het gewoon naar de C1000 hier en kijk wel wat ze ermee doen. Het adres staat gewoon op de doos dus.. tjaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
http://www.allebedrijveno(...)ijk/cafe-moda-bv.htm
Als je geen verzendbewijs vraagt/krijgt en zij raken het kwijt ben jij de pineut.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is niet waar het heen moet. Maar goed, ik breng het gewoon naar de C1000 hier en kijk wel wat ze ermee doen. Het adres staat gewoon op de doos dus.. tja
Ja mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Sana ne anlatmayi calisiyoruz.
Je gaat daar heen en geeft het af. Je krijgt een verzendbewijs en postnl haalt het vervolgens daar op. Zie link staan alle postkantoren op.
Volgens mij wel, alleen geen idee of het alle AH's zijnquote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja als het ook zo kan dan doe ik het zo idd.
Er is geen van PostNL meer?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo zijn de huidige postkantoren.
Jawel.. Vergelijk het telefoonnummer van hun website maar met het nummer van dat linkje.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is niet waar het heen moet. Maar goed, ik breng het gewoon naar de C1000 hier en kijk wel wat ze ermee doen. Het adres staat gewoon op de doos dus.. tja
Euhm, dat zijn postkantoren (dus die dingen bij AH/BRUNA/PRIMERA etc.) een business point is van Post NL en daar kan je het volgens mij niet afgeven. Staat retegroot op die site als je gaat zoeken onder POSTKANTOREN.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja mosterd na de maaltijd.Nu snap ik het ook idd. Maar als je nou gewoon had gezegd dat ik het ook bij een Business Point kon afgeven ipv over postkantoren te beginnen nadat ik al had aangegeven dat wij die niet hebben.
Jep, business points zijn wel van Postnl.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen van PostNL meer?
Het adres op het pakket is een ander adres en er staat duidelijk dat ik het niet naar een andere winkel/locatie van hun moet sturen.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel.. Vergelijk het telefoonnummer van hun website maar met het nummer van dat linkje.Ze hebben gewoon een bezoekadres + postadres, wat ik je gaf is bezoekadres en alles komt toch daar terecht.
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel.. Vergelijk het telefoonnummer van hun website maar met het nummer van dat linkje.Ze hebben gewoon een bezoekadres + postadres, wat ik je gaf is bezoekadres en alles komt toch daar terecht.
Je hebt een C1000 om de hoek, opgelost dusquote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het adres op het pakket is een ander adres en er staat duidelijk dat ik het niet naar een andere winkel/locatie van hun moet sturen.
NEE WIJ HADDEN TOT EEN JAAR TERUG NOG EEN POSTKANTOOR EN DAT IS TOCH IETS HEEL ANDERS DAN DIE BUSINESS POINTS. DAT ZE DE TAKEN VAN DE POSTKANTOREN HEBBEN OVERGENOMEN MAAKT ZE NIET METEEN EEN POSTKANTOOR. DAAROM STAAT ER OOK OP DE SITE POSTKANTOOR OF BUSINESS POINT.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm, dat zijn postkantoren (dus die dingen bij AH/BRUNA/PRIMERA etc.) een business point is van Post NL en daar kan je het volgens mij niet afgeven. Staat retegroot op die site als je gaat zoeken onder POSTKANTOREN.
Dus je past er gewoon in?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens moet ik een nieuwe doos hebben. De doos die zij mij hebben gestuurd is een meter lang en 50 cm breed.Hij valt ook half uit elkaar.
Soms verschilt het maar 1 huisnummer en dan doen die bedrijven al helemaal moeilijk. Zij geven aan waar het heen moet gewoon dat adres gebruiken.quote:
Een business point is voor bedrijven, dat lijkt niet eens op een oude postkantoor. De oude taken van een postkantoor zijn overgegaan naar zaken zoals bruna/primera etc. Dus worden die onder postkantoren geschaard. Een businesspoint STOND AL LOS en staat nog steeds los van een postkantoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
NEE WIJ HADDEN TOT EEN JAAR TERUG NOG EEN POSTKANTOOR EN DAT IS TOCH IETS HEEL ANDERS DAN DIE BUSINESS POINTS. DAT ZE DE TAKEN VAN DE POSTKANTOREN HEBBEN OVERGENOMEN MAAKT ZE NIET METEEN EEN POSTKANTOOR. DAAROM STAAT ER OOK OP DE SITE POSTKANTOOR OF BUSINESS POINT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |