Dat ding lijkt me nog tamelijk intact. Het is denk ik waarschijnlijker dat 'ie is neergestort.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Djibril het volgende:
!
Dit gaat over een neergeschoten drone. Het komt wel van een pro-Hamas zender dus kan niet onafhankelijk bevestigen of dit waar is of niet.
Persoonlijk denk ik zelf van niet zo lang andere media het niet bevestigen.
Misschien gehackt en overgenomen net als Iran toen? Vergeet ook niet dat Hamas nu ook een plattegrond heeft met doelwitten nadat Hezbollah haar eigen verkenningsvlucht heeft gehad enkele weken/maanden terug.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat ding lijkt me nog tamelijk intact. Het is denk ik waarschijnlijker dat 'ie is neergestort.
dat is wel een heel klein drone... Die dingen zijn normaal gesproken best grootquote:
Lijkt wel zo een bird eye drone, die zijn meestal wel zo klein.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
dat is wel een heel klein drone... Die dingen zijn normaal gesproken best groot
Veel bronnen op twitter melden dat verschillende routes gesloten worden en tanks de grens benaderen. Andere bronnen op twitter zeiden dat Netenyahu heeft gezegd dat Hamas om 8 uur een verrassing moet verwachten.quote:
Volgens mij gebeurt het wel vaker dat tanks langs de grens worden 'klaargezet' voor een incursie. Wil niet direct zeggen dat ze ingezet gaan worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Veel bronnen op twitter melden dat verschillende routes gesloten worden en tanks de grens benaderen. Andere bronnen op twitter zeiden dat Netenyahu heeft gezegd dat Hamas om 8 uur een verrassing moet verwachten.
Waarom zou je Isralische soldaten die zorgen voor de veiligheid doodschieten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Gewoon over de lijken van die israhellies, boink boink.
Ik denk de Palestijenen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Volg je het nieuws een beetje?
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8AF0UG20121116quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef deVerdeler het volgende:
Iraq roept Arabische landen olie-stop in te zetten als wapen tegen VS en Isral en hun wandaden jegens het Palestijnse volk.
http://www.presstv.ir/det(...)n-against-us-israel/
nog een keer op play drukken en goed kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom zou je Isralische soldaten die zorgen voor de veiligheid doodschieten?
Gedaan, ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
nog een keer op play drukken en goed kijken
Ah...misschien komt dat wel met de tijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gedaan, ik snap het nog steeds niet.
Irak heeft al ontkent dat het dit gaat voorstellen. Dus voor Israel zullen er geen enkele consequenties volgen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8AF0UG20121116
Het enige wapen momenteel van de Arabieren. Niet dat KSA of VAE het daadwerkelijk zullen doen...maar Egypte kan een stap zetten door de gaslevering te stoppen.
Leg uit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ah...misschien komt dat wel met de tijd
Ja ze staan achter de Palestijnen. Check hun blog, site, twitter.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef Smack10 het volgende:
Staat Anonymous achter de Palestijnen?
Anders is het wel triest dat mensen Anonymous nadoen en steun betuigen aan een partij
http://ara.reuters.com/article/topNews/idARACAE8AF0AG20121116quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef Djibril het volgende:
[..]
Irak heeft al ontkent dat het dit gaat voorstellen. Dus voor Israel zullen er geen enkele consequenties volgen.
Ah dat is jammer. Die Iraakse vertegenwoordiger krijgt de strop binnenkort?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef Djibril het volgende:
[..]
Irak heeft al ontkent dat het dit gaat voorstellen. Dus voor Israel zullen er geen enkele consequenties volgen.
Joden zijn ook arabieren. Ze hebben alleen een ander geloof.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef Djibril het volgende:
Ik dacht dat de Palestijnen ook arabieren waren? Waarom gaan ze de mede-arabieren niet helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |