In acht nemend dat deze 'slinks' gemonteerd kunnen zijn ben ik nu wel benieuwd wat er in die previews te zien was...quote:Op donderdag 22 november 2012 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je de previews niet gezien?
Trouwens, alleen Gene en Min hee weten dat Gene de gouden munt heeft, dus die 'fake' (?) zie ik niet gebeuren.
Kort samengevat: 'Fajah valt uit tegen Joke, Joke tegen Fajah.. mensen klagen dat ze Fajah zat zijn.. de pokerstakkers creëren een plan om Fajah eruit te stemmen.."quote:Op donderdag 22 november 2012 13:21 schreef muzas het volgende:
[..]
In acht nemend dat deze 'slinks' gemonteerd kunnen zijn ben ik nu wel benieuwd wat er in die previews te zien was...
De vorige keer dat ze zo duidelijk lieten zien dat iemand (Min Hee) er uit ging gebeurde er nog iets waardoor alles anders werd. Wellicht wint Fajah (ik zie niet in hoe ze anders overleeft) immuniteit en moeten ze daardoor verplicht op een ander stemmen. Persoonlijk hoop ik het wel een beetje..quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kort samengevat: 'Fajah valt uit tegen Joke, Joke tegen Fajah.. mensen klagen dat ze Fajah zat zijn.. de pokerstakkers creëren een plan om Fajah eruit te stemmen.."
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
De vorige keer dat ze zo duidelijk lieten zien dat iemand (Min Hee) er uit ging gebeurde er nog iets waardoor alles anders werd. Wellicht wint Fajah (ik zie niet in hoe ze anders overleeft) immuniteit en moeten ze daardoor verplicht op een ander stemmen. Persoonlijk hoop ik het wel een beetje..
Ze spelen het slim, maar ze waren op voorhand al in het voordeel (tweelingbroers en een collega...) en worden door de regie ook nog een handje geholpen.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hoop dat Chris of Fatima winnen, die spelen het tenminste slim. Fajah is een beetje een bitch
Euhm, ja. Met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk mensen wegspelen zodat je zelf wint. Slim spelen noem ik dat.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Ze spelen het slim, maar ze waren op voorhand al in het voordeel (tweelingbroers en een collega...) en worden door de regie ook nog een handje geholpen.
Het pokertrio heeft nog geen reet gedaan behalve complotten smeden, de sterkste tegenstanders wegspelen en zowel individuele als teamproeven verprutsen. Moet dat nu echt Robinson winnen?
Ik had t best kunnen waarderen indien ze elkaar van te voren niet/nauwelijks kenden.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, ja. Met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk mensen wegspelen zodat je zelf wint. Slim spelen noem ik dat.
True, begrijp ook wel hoe ze spelen, vind die Christian alleen een hypocriet en Fatima een bitch, Ruud en Fajah waren het tofst.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm, ja. Met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk mensen wegspelen zodat je zelf wint. Slim spelen noem ik dat.
Inderdaad....je ziet ze weinig echt voedsel regelen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef iAvani het volgende:
Er zijn dit jaar geen "Echte Robinson's" meer. Lodewijk was de enige. Voor de rest hoeft niemand te vissen, eten te zoeken, vuur te bouwen of dergelijke. 't Is gewoon een makkelijk seizoen qua survivallen.
Vorige week wel, hopelijk deze week ook. Toch samen met het eiland zelf de mooiste beelden.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Inderdaad....je ziet ze weinig echt voedsel regelen of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |