abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119251637
SHJN SC Databank

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
pi_119251680
Maar eh, dus Bambi, you fooled around....... :P
pi_119251702
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef milka82 het volgende:
Maar eh, dus Bambi, you fooled around....... :P
Dat is een redelijke conclusie ja. :P
pi_119251733
Goeden TT :D

Nu ben ik echt de enige zonder een amore ;(
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_119251769
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:

Och, als dit net zo langdurig is als de vorige dan join ik je over 2 weken weer. :')
pi_119251779
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:21 schreef Diconnected het volgende:

All The single ladies!... Oh nee....
pi_119251912
Brum :9
pi_119252110
Great :') Dit duurde niet lang.... was bezig met apps te downloaden; krijg ik nu voortdurend 'verbinding met itunes store mislukt'. I broke ma phone already :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_119252124
Even ' I didn't know I was pregnant' kijken.... Kan het me niet voorstellen wanneer ik zo naar beneden kijken en mijn dikke buik zie dat ik dat zou missen....
pi_119252287
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef milka82 het volgende:
Even ' I didn't know I was pregnant' kijken.... Kan het me niet voorstellen wanneer ik zo naar beneden kijken en mijn dikke buik zie dat ik dat zou missen....
Ik geloof die shit ook nooit, er verandert toch vet veel, het is niet alleen de buik toch? :')
pi_119252562
Je voelt ook de baby bewegen in je, je tieten doen pijn en dan heb ik het niet eens over de vermoeidheid en misselijkheid die je ook kunt hebben. Maar kom op idd, je voelt toch wel iets?! Ook wanneer ik geen buik zou hebben zou ik de dingen die ik voel binnenin zeer vreemd vinden.
pi_119252715
Heel je hormoonhuishouding verandert toch? Ik word altijd een beetje kriebelig van die verhalen.

Waar ik woon zijn er ook mensen 'die opeens moesten bevallen' ik kijk altijd met een groot :') gezicht als iemand erover begint.
pi_119252775
Volgens mij weet je het dan echt wel maar denk je: als ik blijf ontkennen dan is het er ook niet.
pi_119252786
Lekker handig wel, zoiets ontkennen :')
pi_119252838
Vorige keer dat ik het zag was er iemand... die was echt extreeeeem dik... maar die had het dus niet gevoeld verder... Ja dat ze af en toe misselijk was maar als ze pinda's at dan ging het over :') Ik vind het ook wel apart eik _O-
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_119252920
Misselijkheid wegvreten :'). Omdat het kan :').
Aids.
pi_119252982
Idd, bij wat gewichtigere personen kun je niet echt goed zien of ze een dikke buik hebben van een zwangerschap maar toch... Als ik Bean nu *op dit moment ook* voel dan heb ik niet het gevoel dat het mijn darmen zijn ofzo, ik voel duidelijk trappen. En dan aan het einde van de zwangerschap is dat alleen maar pijnlijker, hahaha
pi_119253016
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef Mss het volgende:
Misselijkheid wegvreten :'). Omdat het kan :').
Joah... want dan gaf ze een keer over en tjah dan dacht ze dat dat kwam van de vele pinda's eten theheheheh :') :') :')
pi_119253113
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:52 schreef milka82 het volgende:
Idd, bij wat gewichtigere personen kun je niet echt goed zien of ze een dikke buik hebben van een zwangerschap maar toch... Als ik Bean nu *op dit moment ook* voel dan heb ik niet het gevoel dat het mijn darmen zijn ofzo, ik voel duidelijk trappen. En dan aan het einde van de zwangerschap is dat alleen maar pijnlijker, hahaha
In diezelfde aflevering was dus een andere vrouw.... ze had al 2 kinderen en was zwanger van een 3de zonder dat ze het wist. Enkel doordat ze plots door had dat ze aan het bevallen was (dus dat ze weeën had); besefte ze dat ze daar in haar slaapkamer ging bevallen.. da.....fuq....... :X :')
pi_119253171
Ik zou me de vinketering schrikken idd, da fuck!
pi_119253631
Een collega van mijn moeder was er pas na 28 weken achter gekomen dat ze zwanger was. Dat was een redelijk tenger vrouwtje, maar ze droeg altijd wijde kleren dus niemand zag het. Zij dacht dat ze gewoon last had van haar buik.

De grootste grap was dat ze altijd claimde lesbisch te zijn :').
Aids.
pi_119253648
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef milka82 het volgende:
Ik zou me de vinketering schrikken idd, da fuck!
Juh redelijk idd :X :X Uiteindelijk heeft haar oudste zoon de ambulance gebeld en telefonisch met de hulp van de medewerkers is ze bevallen. Ze zat gehurkt en heeft het kind opgevangen met haar handen :X
Ze had enkel last van rugpijn; de laatste weken. Verder eik niks zoals ze met haar andere zwangerschappen had -O- Echt té bizar eik.

(maar goed; ik ben dus harry potter 2 aan het kijken; want 2de boek heb ik net uit... ben nu met 3de boek bezig en ga dan die film kijken... Goeien bezig houding weer :@ )
pi_119253690
quote:
17s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
Een collega van mijn moeder was er pas na 28 weken achter gekomen dat ze zwanger was. Dat was een redelijk tenger vrouwtje, maar ze droeg altijd wijde kleren dus niemand zag het. Zij dacht dat ze gewoon last had van haar buik.

De grootste grap was dat ze altijd claimde lesbisch te zijn :').
Whut ! Maar als je zo tenger bent... dan moet het toch op een gegeven moment opvallen dat je je buik niet meer kan inhouden... of dat er iets beweegt wat niet hoort of....... i dunno.. ik vind het zo bizar _O-
pi_119253724
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Whut ! Maar als je zo tenger bent... dan moet het toch op een gegeven moment opvallen dat je je buik niet meer kan inhouden... of dat er iets beweegt wat niet hoort of....... i dunno.. ik vind het zo bizar _O-
Mja, die is pas laat ontploft geloof ik. De eerste 8 maanden was er vrij weinig te zijn. Was ook een heel klein kindje trouwens!
Aids.
pi_119257801
WAAR IS IEDEREEN? :'(
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')