Denk dat Karina zich daar wel mee kan vermakenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:53 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is hier om te seksen met iedereen op zijn luchtbed
Ik doe me jonger voor dan ik ben hihhi.quote:
Ja ik ook, maarja.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Renn het volgende:
IK WIL EEN BEVESTIGING VAN BESTELLING.
heb je hem nog steeds niet? mail iboot xdquote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Renn het volgende:
IK WIL EEN BEVESTIGING VAN BESTELLING.
Ik ga ook mailen dat ik hem besteld heb.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
heb je hem nog steeds niet? mail iboot xd
HAHAHAHAHA ..haquote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef bambino het volgende:
Zijn er hier nog dozen die mutsen willen?
Of alleen mutsen die dozen willen?
HOAXquote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel een bevestiging van een bestelling
We pakken de 100, of we maken heel FOK! jaloers met een avontuurtje op mijn luchtbed.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel een bevestiging van een bestelling
Nopquote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef tralalala het volgende:
Is de box kort daarvoor aangekondigd via fb/twitter?
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Ik doe me jonger voor dan ik ben hihhi.
Je doet je voor als een met hormonen bezetene 14 jarigequote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
We pakken de 100, of we maken heel FOK! jaloers met een avontuurtje op mijn luchtbed.
quote:
Hier wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Gaat het bij jullie trouwens ook super snel ineens? Dat het eerst pokkelangzaam gaat en daarna opeens uitverkocht?
Is dit je eerste hunt?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Gaat het bij jullie trouwens ook super snel ineens? Dat het eerst pokkelangzaam gaat en daarna opeens uitverkocht?
Dat komt omdat ik nog maagd ben.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
Je doet je voor als een met hormonen bezetene 14 jarige
Dat gebeurd als het te lang duurt, dan "skipped" ibood hem. Komt die later terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |