Timm-E schreef het ook al. Dan heb ik dat dus ergens gemist...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
mpl0 is 5% kans las ik ergens ...
klopt 5% en 1 is 10%, 2 is 20% enz.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
mpl0 is 5% kans las ik ergens ...
Ik heb iemand in de lijst met paragon level 87 of zoiets...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
klopt 5% en 1 is 10%, 2 is 20% enz.
Sommige mensen hebben volgens mij ook Passia in hun lijst staan. Echt bizar. Hij heeft nu een Wizz op para lvl 50 of 60 geloof ik. Inmiddels was hij begonnen met een Barb. Daar issie nu ook al para lvl 35. Kom ik aan met 27, 1 hero haha.
Ik heb 155%. Speel gewoon op MP lvl 1, en dan alkaizer run. Ik doe er ongeveer 25-30 minuten over, zonder dood te gaan en dan levert het ong 10M xp op. Nu heb ik echter Inna's broekje gekocht, dus ben van 52K naar 60K DPS gegaan voor mijn monk. Daarbij heb ik nu 34% movement speed (12% pants, 12% boots en de rest van me fleet skill). Dus moet het nu wel een stuk sneller kunnen doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb iemand in de lijst met paragon level 87 of zoiets...
Maar die heeft de grootste rode gem in de helm, cain's set, een hellfire ring, en een leoric's ring. Dus die XP tikt aardig door bij hem.
Het was ook geen klacht maar ik haalde het nooit in mijn hoofd om ook maar op die Tal Rasha serie te zoekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er komen heel veel legendaries en sets nu op de AH, gewoon omdat ze heel veel gevonden worden. Maar dat is toch ook precies wat iedereen wilde.
Inderdaad, als je een beetje doorspeelt wordt het nu eindelijk mogelijk om voor jezelf echt upgrades te gaan vinden ipv dat je alles van het AH af moet halen. Bliz zal d'r wel niet blij mee zijn want hun RMAH zal nu wel echt dood zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er komen heel veel legendaries en sets nu op de AH, gewoon omdat ze heel veel gevonden worden. Maar dat is toch ook precies wat iedereen wilde.
Ik heb voor ongeveer 60 mil m'n freeze wizard van mietje naar turbo wijf gepromoveerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was ook geen klacht maar ik haalde het nooit in mijn hoofd om ook maar op die Tal Rasha serie te zoeken
Natuurlijk, een legendary / set item met een slechte roll is niet altijd beter dan een goede roll op een rare item, dat vergeten sommigen nog wel eensquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat sommige mensen wilden....quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik weet niet eens of dat nou erg is voor ons. Als Blizzard merkt dat RMAH dood gaat zullen ze dat juist proberen tegen te gaan. Dus dat betekent meer veranderingen / nieuwe content en loot. Vind ik alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Harlon het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een beetje doorspeelt wordt het nu eindelijk mogelijk om voor jezelf echt upgrades te gaan vinden ipv dat je alles van het AH af moet halen. Bliz zal d'r wel niet blij mee zijn want hun RMAH zal nu wel echt dood zijn.
De RMAH is (buiten de aanschaf) de geldmachine van D3 dus ik kan me idd niet voorstellen dat Blizzard die machine stil zou laten vallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:35 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of dat nou erg is voor ons. Als Blizzard merkt dat RMAH dood gaat zullen ze dat juist proberen tegen te gaan. Dus dat betekent meer veranderingen / nieuwe content en loot. Vind ik alleen maar leuk.
Dat dus. Kijk je zal altijd sukkels houden die het nodig vinden om de bankrekening van Blizzard op die manier te spekken maar momenteel is alles gewoon prima te krijgen op het GAH. Dus er zal wel weer wat nieuws bij komen waardoor tijdelijk het RMAH weer interessant wordt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:35 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of dat nou erg is voor ons. Als Blizzard merkt dat RMAH dood gaat zullen ze dat juist proberen tegen te gaan. Dus dat betekent meer veranderingen / nieuwe content en loot. Vind ik alleen maar leuk.
Heb je 5 NV stacks?quote:Op zondag 18 november 2012 17:31 schreef TC_Artemis het volgende:
25
Het is gewoon bijna ongelooflijk dat met een kans van 50% ik er nog 25 keer naast grijp..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |