abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119273052
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Egberts het volgende:

[..]

mpl0 is 5% kans las ik ergens ... :)
Timm-E schreef het ook al. Dan heb ik dat dus ergens gemist... :@

Mijn excuses.
pi_119273087
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Egberts het volgende:

[..]

mpl0 is 5% kans las ik ergens ... :)
klopt 5% en 1 is 10%, 2 is 20% enz.

Sommige mensen hebben volgens mij ook Passia in hun lijst staan. Echt bizar. Hij heeft nu een Wizz op para lvl 50 of 60 geloof ik. Inmiddels was hij begonnen met een Barb. Daar issie nu ook al para lvl 35. Kom ik aan met 27, 1 hero haha.
Vici, Vidi, Veni!
pi_119273409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

klopt 5% en 1 is 10%, 2 is 20% enz.

Sommige mensen hebben volgens mij ook Passia in hun lijst staan. Echt bizar. Hij heeft nu een Wizz op para lvl 50 of 60 geloof ik. Inmiddels was hij begonnen met een Barb. Daar issie nu ook al para lvl 35. Kom ik aan met 27, 1 hero haha.
Ik heb iemand in de lijst met paragon level 87 of zoiets...

Maar die heeft de grootste rode gem in de helm, cain's set, een hellfire ring, en een leoric's ring. Dus die XP tikt aardig door bij hem. :P
pi_119273528
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb iemand in de lijst met paragon level 87 of zoiets...

Maar die heeft de grootste rode gem in de helm, cain's set, een hellfire ring, en een leoric's ring. Dus die XP tikt aardig door bij hem. :P
Ik heb 155%. Speel gewoon op MP lvl 1, en dan alkaizer run. Ik doe er ongeveer 25-30 minuten over, zonder dood te gaan en dan levert het ong 10M xp op. Nu heb ik echter Inna's broekje gekocht, dus ben van 52K naar 60K DPS gegaan voor mijn monk. Daarbij heb ik nu 34% movement speed (12% pants, 12% boots en de rest van me fleet skill). Dus moet het nu wel een stuk sneller kunnen doen
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:20:37 #30
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119273559
Weet niet wat er met de economie aan de hand is maar heb gister voor 5 miljoen flinke upgrades kunnen scoren: Ring, Amulet en pants. Bizar dat die Tal Rasha's Amulet gewoon voor 1,5 miljoen vrij redelijk is.

Vriend van me attenteerde me op de prijzen. Wilde sparen tot 15 miljoen om weer eens te shoppen maar dat blijkt niet nodig. Nu snap ik ook waarom ik niks verkoop... Ben nogal duur denk ik :P
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119274727
Er komen heel veel legendaries en sets nu op de AH, gewoon omdat ze heel veel gevonden worden. Maar dat is toch ook precies wat iedereen wilde. ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:06:54 #32
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_119274985
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er komen heel veel legendaries en sets nu op de AH, gewoon omdat ze heel veel gevonden worden. Maar dat is toch ook precies wat iedereen wilde. ;)
Het was ook geen klacht maar ik haalde het nooit in mijn hoofd om ook maar op die Tal Rasha serie te zoeken :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_119274986
quote:
Inderdaad, als je een beetje doorspeelt wordt het nu eindelijk mogelijk om voor jezelf echt upgrades te gaan vinden ipv dat je alles van het AH af moet halen. Bliz zal d'r wel niet blij mee zijn want hun RMAH zal nu wel echt dood zijn.

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Het was ook geen klacht maar ik haalde het nooit in mijn hoofd om ook maar op die Tal Rasha serie te zoeken :D
Ik heb voor ongeveer 60 mil m'n freeze wizard van mietje naar turbo wijf gepromoveerd :P Vroeger had dit me inderdaad 600 miljoen gekost. Maar net ging zelf MP8 gewoon makkelijk, alleen ben je een eeuwigheid op packs aan het inrammen omdat ze niet snel plat gaan, maar dat ga ik zelf ook niet.
characters Damage en life zijn nog niet geupdate, items wel. Ik heb 48K hp en 105.5K damage unbuffed, AS 2.12.

[ Bericht 20% gewijzigd door Harlon op 16-11-2012 14:18:26 ]
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119274992
quote:
Natuurlijk, een legendary / set item met een slechte roll is niet altijd beter dan een goede roll op een rare item, dat vergeten sommigen nog wel eens :P

Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. :)
pi_119274998
quote:
Wat sommige mensen wilden.... ;) Mijn 'grote' verkopen komen tegenwoordig ook weer gewoon van rares af met goede rolls. Dus nog eventjes en dan klaagt iedereen steen en been dat 'rares' beter zijn dan legendaries en dat legendaries gebuffed moeten worden. Net zolang totdat Blizzard's idee van "rares kunnen met goede rolls beter zijn dan legendaries" eindigt zoals het idee dat inferno zo goed als un-soloable moest zijn :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_119275918
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Harlon het volgende:

[..]

Inderdaad, als je een beetje doorspeelt wordt het nu eindelijk mogelijk om voor jezelf echt upgrades te gaan vinden ipv dat je alles van het AH af moet halen. Bliz zal d'r wel niet blij mee zijn want hun RMAH zal nu wel echt dood zijn.
Ik weet niet eens of dat nou erg is voor ons. Als Blizzard merkt dat RMAH dood gaat zullen ze dat juist proberen tegen te gaan. Dus dat betekent meer veranderingen / nieuwe content en loot. Vind ik alleen maar leuk.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_119277129
Heb nu ook weer meer HP op mijn wizard :)
Denk dat het nu wel beter gaat :D
pi_119277213
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:35 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of dat nou erg is voor ons. Als Blizzard merkt dat RMAH dood gaat zullen ze dat juist proberen tegen te gaan. Dus dat betekent meer veranderingen / nieuwe content en loot. Vind ik alleen maar leuk.
De RMAH is (buiten de aanschaf) de geldmachine van D3 dus ik kan me idd niet voorstellen dat Blizzard die machine stil zou laten vallen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_119283786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:35 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Dat dus. Kijk je zal altijd sukkels houden die het nodig vinden om de bankrekening van Blizzard op die manier te spekken maar momenteel is alles gewoon prima te krijgen op het GAH. Dus er zal wel weer wat nieuws bij komen waardoor tijdelijk het RMAH weer interessant wordt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_119306264
MPL10 is goed te doen... :P
pi_119306627
Nieuwe mojo voor 300k gekocht :') toch weer 3k damage en 2k hp omhoog.. als ik nou gewoon af en toe een kleine upgrade koop kom ik er ooit wel op die 100k unbuffed uit :P . Keys farmen gaat helaas niet zo lekker.. nu al iets van 10 runs geen key . Ik heb wel 4x key of hate maar de anderen heb ik maar 1x. Als ik 4 machines heb ga ik iemand even lief aankijken of hij mij op mp5 wil helpen met die uberbosses :P wil graag zo'n ring zodat ik lekker snel andere chars kan levelen.
pi_119307053
Met harlon en riksen even wat e's op MPL10 gedaan. Bij eentje hadden we even een valse start, maar daarna ging het best goed. Zelfs nog 2 e's tegelijk gehad. :)

Helaas waren de drops weer van niveau likmevestje...
pi_119308288
Wie doet er nog een rondje ?
pi_119319145
Ik kom deze niet kwijt, is er iemand die met een van deze helmpjes erop vooruit gaat, die mag ze dan hebben. :)

Anders wordt 't salvagen..
pi_119327129
Hi, ik wil me hier even voorstellen.
Mensen die hier en op tweakers rondhangen kennen mij vast al.

Ik ben een vrij fanatiek diablo speler.
Heb een l84 monk genaamd Sophia.
Bijna 200k unbuffed dps, eu monk top 100.
Mijn battle tag: marcvz#2548

Vaak speel ik samen met andere spelers van tweakers en dit zenden we live uit.
Dit kun je bijwonen op nl.twitch.tv/marcvz1

Nu vraag je jezelf af waarom je naar andere spelers wil gaan zitten kijken.
Maar wij doen vaak uber runs met minder gegearde spelers. Hebben 2 legendary giveaway's gehouden (bij de laatste gaven we 400+ legendary's weg)
En we verkopen gear cheap aan viewers.

Een viewer gaf me de tip om hier een post te plaatsen. Dus bij deze ;)

Morgen is de stream bijne heel de dag online.
Hoop dan wat mensen van hier te kunnen begroeten.

Gr. Marc
pi_119347725
23 runs a1 mp5.. geen key..
pi_119348229
24
pi_119348444
Het is dat ze niet te traden zijn, anders had ik er nog wel 7 voor je liggen. :')

Ik ben voorlopig ook wel klaar met key en überruns.
Misschien als ik nog eens barb of wiz / wd ga lvlen dat ik even een int of str roll ga halen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_119348765
25
Het is gewoon bijna ongelooflijk dat met een kans van 50% ik er nog 25 keer naast grijp..
pi_119348944
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 17:31 schreef TC_Artemis het volgende:
25
Het is gewoon bijna ongelooflijk dat met een kans van 50% ik er nog 25 keer naast grijp..
Heb je 5 NV stacks? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')