Logisch tochquote:Op donderdag 15 november 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je de gordijnen dicht doen als het donker wordt?
maakt het ietsie gezelliger binnen vind ikquote:Op donderdag 15 november 2012 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je de gordijnen dicht doen als het donker wordt?
is er al een dartum?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet in januari
Laat je even in de OP zetten als je wil komenquote:
zet mij maar ovb in de OP. Zeker in januari heb ik vrij veel verjaardagenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat je even in de OP zetten als je wil komen
dan kan ik een beetje rekening houden met ruimte en dan kan ik later pm's sturen
Donequote:Op donderdag 15 november 2012 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zet mij maar ovb in de OP. Zeker in januari heb ik vrij veel verjaardagen
Huh wat?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:17 schreef AldoTheApache het volgende:
Anders zit je in zo'n bordeel
Klinkt naar?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
.
[..]
Meh, ze stonden ook al bij de bushalte.
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
. Nu al moe, gaat wat worden vanavond.
op tiet slapen, solvedquote:Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
Nee, om half acht afgesproken met vriendin.quote:
hmmm slapen bij een afspraak is weer zo onaardig iddquote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, om half acht afgesproken met vriendin.
Ja, he.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm slapen bij een afspraak is weer zo onaardig idd
Ik ook. Al 3x in net in de bus in slaapgevvallen ;")quote:Op donderdag 15 november 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, zo erg is het nog nietquote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Al 3x in net in de bus in slaapgevvallen ;")
Welk chickie heb je gebeld?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
Telefoon rekening van 55 euro van een abbo van +- 8 euro..
Ik faal.
Wat en domper toen bleek dat ik het niet was, hequote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe Samzz, ik dacht heel even dat je naast me stond
Inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat en domper toen bleek dat ik het niet was, he.
Krentquote:Op donderdag 15 november 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut kut kut!!! Ze hadden enkel nog oliebollen met krenten, en laat ik daar nu dus ff niet van houden
Had die dan gehaald voor mijquote:Op donderdag 15 november 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut kut kut!!! Ze hadden enkel nog oliebollen met krenten, en laat ik daar nu dus ff niet van houden
Wat zei je? "Jij ouwe krent!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Al eigengemaakte slagers snert gekocht met roggebrood en zeeuwse spek.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Had die dan gehaald voor mijHad jij wat boerenkool gekregen.
Krentenkakker ben jequote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zei je? "Jij ouwe krent!"
625quote:Op donderdag 15 november 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al eigengemaakte slagers snert gekocht met roggebrood en zeeuwse spek.
2 emmertjes van 1 liter ¤625, goedkoop
Zit je stiekum Samzz te lokken voor een motorritje om daarna snert bij jou thuis te gaan eten??quote:Op donderdag 15 november 2012 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had laatst een motorritje met snert als afloop bij mij thuis
Dat is goedkoopquote:Op donderdag 15 november 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al eigengemaakte slagers snert gekocht met roggebrood en zeeuwse spek.
2 emmertjes van 1 liter €6,25, goedkoop
Zekers, en mijn vriendin krijgt niks, heulemaal niks!!!!quote:
Was in de aanbieding, 2de ermmertje 50% kortingquote:
Nee hoor. Zelf lust ik het niet eensquote:Op donderdag 15 november 2012 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zit je stiekum Samzz te lokken voor een motorritje om daarna snert bij jou thuis te gaan eten??
50 of 100 box?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, was zoals gewoonlijk snel weg
50 euro box.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelf lust ik het niet eens
[..]
50 of 100 box?
Lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was in de aanbieding, 2de ermmertje 50% korting
In Brazilië maakte ik het altijd zelf, en heerlijk dat het wasquote:Op donderdag 15 november 2012 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker. Oma maakt altijd zelf snert.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit nu 2 frikandellen, een medium pommes (ja, geen friet of patat, maar pommes) met een bakje pindasaus weg te werken voor maar 3,50
Dankje.quote:
Dat zal wel niet, neequote:Op donderdag 15 november 2012 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Brazilië maakte ik het altijd zelf, en heerlijk dat het was![]()
Daar is kant en klare snert niet te krijgen, ze kennen het niet eens.
Zo maakte ik ook zelf kroketten en bitterballen, bamischijven etc etc
De frietzaak hier om de hoek is een viespeuk, en ik weiger daar te komenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit nu 2 frikandellen, een medium pommes (ja, geen friet of patat, maar pommes) met een bakje pindasaus weg te werken voor maar 3,50
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje.
Kennelijk zit er een cafetaria tegenover de Subway
Zuurkool idemquote:
Zuurkoolquote:Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zuurkool idem![]()
Kennen ze dan wel, niemand eet het, heet daar "chucrute". En ze kijken je maf aan als je zegt dat je dat gaat maken
De spek en worst hoef ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met spek en worst!! en Jus!
Mot ik het door je strot douwen?quote:
Vanavond mocht ik van mezelfquote:Op donderdag 15 november 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan is het nog goedkoop ook![]()
Met een grote boog omheen dus.
Zeg mafketel, geen kwaad over zuurkool ja??quote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef tijnbrein het volgende:
Zuurkool
Gekke hollanders ook met hun eten
Gooi die kaassaus maar over de schutting, die lust ik niet, gewoon jusquote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stamppot rauw andijvie met kaassaus erdoor![]()
Ach, een keertje moet ook wel kunnen. Volgens mij kook je normaal altijd zelf, toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond mocht ik van mezelf![]()
Maar ik ben sowieso niet heel gek op cafetaria, dus zal daar niet zo vaak heen gaan als de Subway
Ik eet dus geen vlees, hequote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot ik het door je strot douwen?![]()
Heerlijk man, uitgebakken spekjes door de zuurkool, goed stuk worst erbij, en in het midden een kuiltje met jus er in
quote:
Jaaaquote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stamppot rauw andijvie met kaassaus erdoor![]()
Scharrel is gelukkig niet zo kortzichtig.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Blij dat je mijn vriendin niet bent
(no offense btw)
Maar ik moet en zal vlees op het menu hebben
Smaakt dat nu eigenlijk? Magnetronkoffie?quote:
Geen idee, ik drink m'n koffie desnoods koudquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smaakt dat nu eigenlijk? Magnetronkoffie?
Hetzelfde als je thee opwarmd in de magnetronquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smaakt dat nu eigenlijk? Magnetronkoffie?
Ik ook niet, ik ben creatiefquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scharrel is gelukkig niet zo kortzichtig.
Normaal kook ik zelf inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, een keertje moet ook wel kunnen. Volgens mij kook je normaal altijd zelf, toch?
Hehehemaar Subway is niet heel ongezond toch?
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hetzelfde als je thee opwarmd in de magnetron
Jawel man, prefab meukquote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, een keertje moet ook wel kunnen. Volgens mij kook je normaal altijd zelf, toch?
Hehehemaar Subway is niet heel ongezond toch?
Ik boycot zuurkool, in mijn huis geen zuurkool.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg mafketel, geen kwaad over zuurkool ja??
Oh. Maar dat zal de saus dan zijn lijkt me? De rest klinkt wel gezond.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal kook ik zelf inderdaad![]()
En Subway is ongezonder dan je denkt
Ik ben ook niet zo dol op zuurkool. Sowieso, kolenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik boycot zuurkool, in mijn huis geen zuurkool.Als het bij andere op tafel komt zal ik het wel eten uit beleefdheid
Zo ben ik dan weer wel.
Ik zit in de bus, motor ophalen als ik gegeten heb, en ik wil de stad nog in. Dat gaat 'm niet worden denk ikquote:
Bij steenkool kan ik me idd nog wel wat voorstellen ja, maar boerenkool, zuurkool, dat is lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo dol op zuurkool. Sowieso, kolen
ai, jammer. Maar succes, hopelijk bevries je niet daarbuiten!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit in de bus, motor ophalen als ik gegeten heb, en ik wil de stad nog in. Dat gaat 'm niet worden denk ik
Voor boerenkool maak ik nog wel een uitzondering!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij steenkool kan ik me idd nog wel wat voorstellen ja, maar boerenkool, zuurkool, dat is lekker
Je kan ook zeggen dat het vegetarisch is terwijl het gewoon vlees isquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben creatief
Thanks! Het is inderdaad behoorlijk koudquote:Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ai, jammer. Maar succes, hopelijk bevries je niet daarbuiten!
Nee, dan bedonder ik de zaak, zo zit ik niet in elkaarquote:Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat het vegetarisch is terwijl het gewoon vlees is
Ik doe het andersom welquote:Op donderdag 15 november 2012 18:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dan bedonder ik de zaak, zo zit ik niet in elkaar
Klopt, komt omdat ik online benquote:Op donderdag 15 november 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ligt 't aan mij of is het rustig hier?
Je doet het ook helemaal fout je moet andere de afwas laten doen. Beetje creatief zijnquote:
Laatste tijd is het sowieso rustig.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ligt 't aan mij of is het rustig hier?
Anders verhuizen we allemaal naar de kscquote:Op donderdag 15 november 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste tijd is het sowieso rustig.
Neequote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders verhuizen we allemaal naar de ksc
Ik weet nog niet eens wat ik eet.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is nu trouwens voor de meesten ook etenstijd geloof ik
Ik heb al gegeten! Maaltijdsaladequote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is nu trouwens voor de meesten ook etenstijd geloof ik
Ja. Ma maakt de stamppotten altijd zelf.quote:
Hutspot een ideequote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat ik eet.
Goede moeke hedde gij danquote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ma maakt de stamppotten altijd zelf.
Welke andere ?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je doet het ook helemaal fout je moet andere de afwas laten doen. Beetje creatief zijn
quote:
Zit koffiesmaak aan. Lust ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook lekker, maar niet een favoriet van me.
Heb liever tiramisu zoals m'n zusje 't maakt!
Herkenbaar probleemquote:
Koffie niet lustenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit koffiesmaak aan. Lust ik niet.
Klinkt het gek als ik zeg dat ik liever de touwtjs in handen heb in de keuken?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ma heeft al gekookt denk ik
Nee hoor. Mijn stiefpa houd ook erg van koken.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klinkt het gek als ik zeg dat ik liever de touwtjs in handen heb in de keuken?
Prima dat iemand voor me kookt, maar zelf vind ik het fijner dat ikzelf kook, ook voor gezelschappen
Heldquote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn stiefpa houd ook erg van koken.
Ja duhquote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg dat andere voor mij koken. Graag zelfs
Jouw man/vrind kookt nooit voor je??quote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh
Ik ook maar dan moet ik echt naar een restaurant
Ik niet ik ga gewoon een keer langs bij mijn oudersquote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh
Ik ook maar dan moet ik echt naar een restaurant
Hehehequote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Held
Als ik kook ben ik efficient bezig, geen tering grote berg van afwas etc.
Als mijn vriendin kookt is de keuken 1 grote bende
Uh neequote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jouw man/vriend kookt nooit voor je??
Daarom doe ik het liefst alles in 1 pan bakkenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Held
Als ik kook ben ik efficient bezig, geen tering grote berg van afwas etc.
Als mijn vriendin kookt is de keuken 1 grote bende
Hij heb er geen trek aan?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij heb er geen trek aan?
Komt thuis, trekt de koelkast open voor een biertje, ploft op de bank en terwijl te zappen krabt hij aan zijn ballen in afwachting van het eten?
Klopt, in een keuken moet geleefd worden, maar de onze is vreselijk kleinquote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
En in een keuken moet geleefd worden hoor, grote bende of niet, ik ruim het altijd wel netjes op
Die van mij is ook niet groot, maar sinds dit jaar aan de andere kant een extra werkbladquote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, in een keuken moet geleefd worden, maar de onze is vreselijk klein
Hadden wij dat maar, onze keuken is geloof ik 3 meter lang, en 1,50cm breedquote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet groot, maar sinds dit jaar aan de andere kant een extra werkblad
Ik heb geen idee hoe groot onze keuken isquote:Op donderdag 15 november 2012 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden wij dat maar, onze keuken is geloof ik 3 meter lang, en 1,50cm breed
Beduidend groter dan de onze, waar we ook nog eens de wasmachine en droogtrommel in hebben gezetquote:Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe groot onze keuken is
Hmm mijn wasmachien staat er ook hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beduidend groter dan de onze, waar we ook nog eens de wasmachine en droogtrommel in hebben gezet
ben benieuwdquote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm mijn wasmachien staat er ook hoor
en de vaatwasser
wacht ik zoek effe fotovinnik leuk
Vaatwasser. Me needsquote:Op donderdag 15 november 2012 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm mijn wasmachien staat er ook hoor
en de vaatwasser
wacht ik zoek effe fotovinnik leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is nog kleiner 1,30 breed en 2,50 lang. Er zijn mensen die een groter eettafel hebben dan mijn keukenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden wij dat maar, onze keuken is geloof ik 3 meter lang, en 1,50cm breed
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Keuken:Niet slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Keuken:Hadden wij maar zo'n grote keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ja ik wilde ook liever een grotere maar tis een huurhuis en ik vind het wel bestquote:Op donderdag 15 november 2012 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hadden wij maar zo'n grote keuken
Hehehe, als Lotusss thuis is moet ik in de keuken roken. Als zij dan soep staat te koken is de doorgang klein.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
De keuken van Lola is bijna 2 keer zo breed als die van Rommel en Lotusss
En ik kan het weten
Inderdaad, maar dat is al snel dat een keuken breder isquote:Op donderdag 15 november 2012 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
De keuken van Lola is bijna 2 keer zo breed als die van Rommel en Lotusss
En ik kan het weten
Stad is morgen ook nog wel hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Wordt de stad even door mijn neus geboord. Kan pas om 8 uur weggebracht worden
Morgen heeft ie daar heul geen tijd voorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stad is morgen ook nog wel hoor
In Brazilië had ik echt een grote keuken, heb daar geloof ik nog foto's van, was een woonkeuken boven het huis, met toilet apart, balkon, flatscreen aan de muur etc etcquote:Op donderdag 15 november 2012 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook liever een grotere maar tis een huurhuis en ik vind het wel best
Pff, tuurlijk welquote:Op donderdag 15 november 2012 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen heeft ie daar heul geen tijd voor
Ik zit tot 5 uur op mijn werk (ja precies zoals ik schrijf) en daarna pilsen met de mensen van hierquote:Op donderdag 15 november 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stad is morgen ook nog wel hoor
Ocharmequote:Op donderdag 15 november 2012 18:50 schreef Raene het volgende:
Er zal een keer een dag voorbij gaan zonder gelul... m'n ketel is stuk.. Dat geloof je toch niet..
Ik vind mn keuken groot zatquote:Op donderdag 15 november 2012 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook liever een grotere maar tis een huurhuis en ik vind het wel best
keuzes makenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit tot 5 uur op mijn werk (ja precies zoals ik schrijf) en daarna pilsen met de mensen van hier
In de keuken?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:52 schreef muhahaha het volgende:
Vanavond al klussen in het nieuwe huis van mijn zusje.
Mijn buren hebben dat ook.... ik vind het wel fijn dat ik een deur heb, eerst omdat ik kruipend spul had en nu omdat 1 kat speciaal voer krijgtquote:Op donderdag 15 november 2012 18:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind mn keuken groot zat.. vorige bewoner had de muur doorgebroken.. heb er nu toch wel spijt van dat ik het niet heb laten fixen
..
Oh das kut, knuffel om je warm te houden dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:50 schreef Raene het volgende:
Er zal een keer een dag voorbij gaan zonder gelul... m'n ketel is stuk.. Dat geloof je toch niet..
Mijn pa komt zo ff kijken en anders bel ik die losers wel..quote:Op donderdag 15 november 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ocharmewees blij dat jij het niet hoeft te betalen? Heb je al gebeld?
Heb jij niet net pas onderhoud gehad dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn pa komt zo ff kijken en anders bel ik die losers wel..
En dat de geur van het eten ook daar blijft ipv door je hele woning te gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn buren hebben dat ook.... ik vind het wel fijn dat ik een deur heb, eerst omdat ik kruipend spul had en nu omdat 1 kat speciaal voer krijgt
Nou valt ook wel mee want nadat de katten hebben gegeten en ik heb gekookt staat de deur vrijwel altijd openquote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat de geur van het eten ook daar blijft ipv door je hele woning te gaan
Tsja je moet watquote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik uit mijn werk kom, zijn de winkels dicht.
Ik vind het wel wat hebben, de geur van het gekookquote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat de geur van het eten ook daar blijft ipv door je hele woning te gaan
mijn katten kapen nu elke keer de koelkast leeg en ze vinden het soms leuk om over mijn afdruiprek met schone vaat heen te zeiken als ik ff geen zin heb om af te drogenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn buren hebben dat ook.... ik vind het wel fijn dat ik een deur heb, eerst omdat ik kruipend spul had en nu omdat 1 kat speciaal voer krijgt
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou valt ook wel mee want nadat de katten hebben gegeten en ik heb gekookt staat de deur vrijwel altijd open
Nou. bij mij blijft het toch wel over het algemeen in de keuken en dat is maar goed ook want als ik me vol heb gegeten hoef ik niks meer te ruiken hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, de geur van het gekook
Gatverdamme, ranzigquote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
mijn katten kapen nu elke keer de koelkast leeg en ze vinden het soms leuk om over mijn afdruiprek met schone vaat heen te zeiken als ik ff geen zin heb om af te drogen!
ja 2 maanden geleden nogquote:Op donderdag 15 november 2012 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij niet net pas onderhoud gehad dan?
en idd anders bellen
Sla ze!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
mijn katten kapen nu elke keer de koelkast leeg en ze vinden het soms leuk om over mijn afdruiprek met schone vaat heen te zeiken als ik ff geen zin heb om af te drogen!
whutquote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Whut?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat inderdaad..quote:
Ik wou net zeggen ... belachelijk ...quote:
Nietquote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet inbreken of zo hoor
Ik zat een paar maanden geleden achter de computer, kwam er ineens een kat de woonkamer binnengewandeld! (ik had de tuindeur open staan).quote:
Befquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Wtf, er zat een rode vlek op m'n aquarium. Geen idee waarvan. Bef ik het net weg, blijkt het een druppel foundation te zijn die vanmorgen wegschoot omdat m'n potje bijna op is.
En wat heb je met die kat gedaan?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat een paar maanden geleden achter de computer, kwam er ineens een kat de woonkamer binnengewandeld! (ik had de tuindeur open staan).
Ik dacht "Grappig!"
Toen begon ie tegen m'n rugzak aan te pissen, toen vond ik het meteen wat minder grappig
Wutquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
Wtf, er zat een rode vlek op m'n aquarium. Geen idee waarvan. Bef ik het net weg, blijkt het een druppel foundation te zijn die vanmorgen wegschoot omdat m'n potje bijna op is.
Jezus fuck, die autocorrect gaat me steeds minder aan staanquote:
Mijn katten zijn de antichrist samen.. ze moeten zo hard weg eigenlijk maar dan ineens gaan ze je zo lief aankijken en mriew? en knuffelen en kroelen en dan denk ik omg hoe kan ik ze missenquote:
Ik heb hem vriendelijk het huis uitgebonjouredquote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat heb je met die kat gedaan?
Dat is het lastige met huisdieren ja, als je ze eenmaal hebt doe je ze niet zo makkelijk meer weg..quote:Op donderdag 15 november 2012 19:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn katten zijn de antichrist samen.. ze moeten zo hard weg eigenlijk maar dan ineens gaan ze je zo lief aankijken en mriew? en knuffelen en kroelen en dan denk ik omg hoe kan ik ze missen!
Boh die van mij pist en poept alleen op de bakquote:Op donderdag 15 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja stom is dat he? Ik had er eerst 4quote:Op donderdag 15 november 2012 19:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn katten zijn de antichrist samen.. ze moeten zo hard weg eigenlijk maar dan ineens gaan ze je zo lief aankijken en mriew? en knuffelen en kroelen en dan denk ik omg hoe kan ik ze missen!
Katten zijn zo schattigquote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat een paar maanden geleden achter de computer, kwam er ineens een kat de woonkamer binnengewandeld! (ik had de tuindeur open staan).
Ik dacht "Grappig!"
Toen begon ie tegen m'n rugzak aan te pissen, toen vond ik het meteen wat minder grappig
Zo hoort dat. Huisdieren neem je in principe voor het leven.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het lastige met huisdieren ja, als je ze eenmaal hebt doe je ze niet zo makkelijk meer weg..
Ja de katten willen na een jaar nogsteeds de hond niet accepteren dus ze pissen overal.. net nog in dr mandje zo sneu en ze lag er zo zielig in zo van getver mn mandje is viesquote:Op donderdag 15 november 2012 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh die van mij pist en poept alleen op de bak![]()
Schone kat gelukkig
Ik denk dat ik de dierenpolitie op mijn dak krijg mocht ik ooit een kat betrappen in mijn huisquote:Op donderdag 15 november 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb hem vriendelijk het huis uitgebonjoured
100% mee eensquote:Op donderdag 15 november 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Huisdieren neem je in principe voor het leven.
Aaah dat is best wel zieligquote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja de katten willen na een jaar nogsteeds de hond niet accepteren dus ze pissen overal.. net nog in dr mandje zo sneu en ze lag er zo zielig in zo van getver mn mandje is vies..
Same herequote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de dierenpolitie op mijn dak krijg mocht ik ooit een kat betrappen in mijn huis
Mijn hond heeft nog nooit over mijn spulletjes heen gepist of dingen gesloopt.. Het zijn altijd de kattenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan honden![]()
Je zou een feliway stekker kunnen proberenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja de katten willen na een jaar nogsteeds de hond niet accepteren dus ze pissen overal.. net nog in dr mandje zo sneu en ze lag er zo zielig in zo van getver mn mandje is vies..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, voor hun leven. Normaalgesproken gaan huisdieren niet een heel mensenleven meequote:Op donderdag 15 november 2012 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Huisdieren neem je in principe voor het leven.
Het leven. Zolang als hun leven duurt dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, voor hun leven. Normaalgesproken gaan huisdieren niet een heel mensenleven mee
Dan zijn ze allang al op
Wat kwam er eerder? De katten of de hond?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hond heeft nog nooit over mijn spulletjes heen gepist of dingen gesloopt.. Het zijn altijd de katten..
Uhuh..quote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aaah dat is best wel zielig.
Lijkt me wel klote, alles schoonmaken iedere keer.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, voor hun leven. Normaalgesproken gaan huisdieren niet een heel mensenleven mee
Dan zijn ze allang al op
Mijn kater heeft ooit 1 keer over mijn dekbed gesproeit, oooh dat was goorquote:
Het ergste vind ik nog als je ruikt dat ze ergens gepist hebben, maar maar niet kunt ontdekken precies waar -_-quote:Op donderdag 15 november 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kater heeft ooit 1 keer over mijn dekbed gesproeit, oooh dat was goor![]()
. Meteen laten castreren
.
Dat moet je sowieso, of het dier nu sproeit of niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn kater heeft ooit 1 keer over mijn dekbed gesproeit, oooh dat was goor![]()
. Meteen laten castreren
.
Dat lijkt me behoorlijk kut jaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog als je ruikt dat ze ergens gepist hebben, maar maar niet kunt ontdekken precies waar -_-
I know, ik was aan het uitstellenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso, of het dier nu sproeit of niet.
De katten. Maar de hond gaat mooi niet weg..quote:Op donderdag 15 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat kwam er eerder? De katten of de hond?
Gelukkig gaan honden toch maar een jaar of 10 mee. Zodra die weer dood is, stoppen de katten vanzelfquote:Op donderdag 15 november 2012 19:08 schreef Raene het volgende:
[..]
De katten. Maar de hond gaat mooi niet weg..
Uitstellen, slim jaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me behoorlijk kut ja
[..]
I know, ik was aan het uitstellen. Te laat dus
. Ik heb er van geleerd.
Echte optimist ben je.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig gaan honden toch maar een jaar of 10 mee. Zodra die weer dood is, stoppen de katten vanzelf
Daar is niks gelukkig aanquote:Op donderdag 15 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig gaan honden toch maar een jaar of 10 mee. Zodra die weer dood is, stoppen de katten vanzelf
Mijn katten komen niet buiten, dan had ik het veel sneller laten doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uitstellen, slim ja. Komt ie buiten, kan ie lekker nog meer katten maken omdat jij uitstelt
.
Wat is dat dan voor onzinquote:Op donderdag 15 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ontsnappen kan altijd gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn katten komen niet buiten, dan had ik het veel sneller laten doen.
True, ik lette goed op en woonde 1 hoogquote:
Ja hoor..quote:Op donderdag 15 november 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
Effective troll is effective
[..]
Leven honden langer dan 10 jaar?
Meer dan regelmatig worden ze 15 jaar oud. Beetje afhankelijk van het ras, kleintjes gaan langer mee dan grote honden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:
Effective troll is effective
[..]
Leven honden langer dan 10 jaar?
Kleine hondjes zijn langer houdbaar.. Bikkel was bijna 7 toen ik haar van het asiel haalde.. ze is nu net 8 en hopelijk gaat ze nog een jaar of 5 meequote:Op donderdag 15 november 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mis mijn hondjequote:Op donderdag 15 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan regelmatig worden ze 15 jaar oud. Beetje afhankelijk van het ras, kleintjes gaan langer mee dan grote honden.
Heb ik nog niet meegemaakt. De honden die ik kende (van familieleden enzo) gingen altijd maar een jaar of 10 mee.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan regelmatig worden ze 15 jaar oud. Beetje afhankelijk van het ras, kleintjes gaan langer mee dan grote honden.
Meerdere honden die 14 tot 16 jaar zijn geworden. Kennis van me heeft de hare met 20 in laten slapen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nog niet meegemaakt. De honden die ik kende (van familieleden enzo) gingen altijd maar een jaar of 10 mee.
Onze kater is echter 20 geworden toen ie overleed (may he RIP)
Dit.. En geen ruimte, Ik wil een redelijk formaat hond, geen keffertje, en dat gaat niet op een flatje..quote:
Ik vind Huskies echt hele mooie honden maar die moeten elke dag 10 kilometer lopen/rennenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit.. En geen ruimte, Ik wil een redelijk formaat hond, geen keffertje, en dat gaat niet op een flatje..
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
PlaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Das wel veulquote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind Huskies echt hele mooie honden maar die moeten elke dag 10 kilometer lopen/rennen.
Genoeg mensen die een kleine tot middelgrote hond op een flat houden.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit.. En geen ruimte, Ik wil een redelijk formaat hond, geen keffertje, en dat gaat niet op een flatje..
Met windhonden kan dat prima. Echte couch potato's. Je moet ze alleen wel erg veel beweging geven buiten.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
Het lijkt of ie traantjes heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... zo cute
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Ik vind dat onderhoud dat een hond nodig heeft best wel vervelend eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met windhonden kan dat prima. Echte couch potato's. Je moet ze alleen wel erg veel beweging geven buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |