SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ok ok
Randstad:
bobber
huib
lorre
morde
danny
mschol
shaderon
mar
tom
flodder
SUPERCOOL:
loon
vogel
mender
kiwi
plex
Aldie
Sosua
mau
piek
dnb
asy
KIJK DAN, NET GEDAANquote:Op donderdag 15 november 2012 15:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Verander overig dan in TEAM SUPERCOOL kneus.
Had ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 15:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik omdat ik altijd alleen het antwoord op schreef.Mijn argumentatie dat als het antwoord goed is de berekening ook goed is vond hij maar niets..
Same here; dan ga je aan het rekenen, heb je een antwoord en ben je zo van " ohja, hoe kwam ik hier aan?" naja care QQquote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik ookHaastig overgenomen, vlak voor de les.
Maar ik had ook maar wiskunde A, dat was wel vrij makkelijk.
Ik deed het op toetsenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had ik ookHaastig overgenomen, vlak voor de les.
Maar ik had ook maar wiskunde A, dat was wel vrij makkelijk.
Ben trots op u.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
KIJK DAN, NET GEDAAN
/agreequote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef Mender het volgende:
supercool is niks.
ik zei al, geen hele discussies meer
Rood vs blauw
wie in welk team bepalen we ingame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NEE JONGE DOMME KUTBRABANDER ALLES ANDERS GA JE LAPTOPS SCHROEVEN EN LAAT JE ONS NAMEN KIEZEN
WIJ ZIJN SUPERCOOL DUS WIJ ZIJN TEAM SUPERCOOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |