Nice.quote:
N7 mastery ben ik ongeveer 2 maanden mee bezig geweest. Pas nadat ik die had besefte ik dat best of the best voor mij te bereiken was.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nice.Ik kan me er zelf niet toe zetten om al die promoties te doen en te solo'en. Dus ik zal hem wel nooit krijgen.
Ik heb alleen Solo Mastery en N7 Mastery nog nodig. Dus het is op zich binnen bereik, maar zoals ik al eerder zei heb ik totaal geen zin om dat te doen. Neemt niet weg dat ik het knap vind dat jij wel dat geduld kon opbrengen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
N7 mastery ben ik ongeveer 2 maanden mee bezig geweest. Pas nadat ik die had besefte ik dat best of the best voor mij te bereiken was.
quote:
quote:
Die SP DLC koop ik niet, ik heb Omega ook niet gekocht en Leviathan heb ik wel gekocht maar nooit gespeeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:22 schreef The_Substitute het volgende:
Wrex weer in je team dus.
Wel weer een prijskaartje van 12 euro.
Zou ik toch een keer doen dan; dan weet je pas zeker of het weggegooid geld is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:24 schreef PirE het volgende:
Leviathan heb ik wel gekocht maar nooit gespeeld
Turiannesquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:38 schreef Appelknaller het volgende:
Vrouwelijke turians in de MP DLC
[ afbeelding ]
Wat ene lelijke Quarianquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:50 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens achter de ammo-boxes
Idd, ziet er echt awesome uitquote:
Een DLC-sale zou inderdaad wel fijn zijn. Vind de prijzen toch wel fors en waarschijnlijk speel ik ze toch maar 1x.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik wacht wel even af. Hoop eigenlijk een keer op een Biowarepoints/DLC sale, als straks alle DLC geweest is. Hoorde dat ze dat ook hebben gedaan na de laatste DLC van ME2. Vind ze toch wel erg duur allemaal.. Maar het ziet er wel tof uit
Jup, en sucker die ik ben moet ik em dan ook echt hebben. Hij zou vandaag uit moeten komen, maar kan nog niks vinden...quote:
Alle eerdere DLCs (SP & MP) kwamen pas ergens om 19:00 of 20:00 uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jup, en sucker die ik ben moet ik em dan ook echt hebben. Hij zou vandaag uit moeten komen, maar kan nog niks vinden...
Dan moeten we nog even afwachten, thanks for the info, heb zelf alle dlc pas later gekochtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Alle eerdere DLCs (SP & MP) kwamen pas ergens om 19:00 of 20:00 uit.
Dus omdat het einde je niet aansprak twijfel je over de aankoop van een DLC-pack die helemaal niets met het einde te maken heeft?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef VixenFromHell het volgende:
en ik ben nog steeds niet zo blij met het einde dus mede daarom wil ik er niet teveel geld meer in stoppen
Mja dat had ik in eerste instantie ook, maar nu heb ik zoiets van.. de rest blijft tof en dat einde negeer ik wel een beetjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Tja, dat het einde zo slecht geschreven is heeft voor mij de hele serie verpest. Heb alle DLC van ME en ME2, maar sinds het einde ME3 kan ik het echt niet meer aanzien en die DLC gaat er dus niet meer komen.
Oh dat had ik ook een keer. Ben toen via paypal in actie gekomen en heb mijn geld teruggekregenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef VixenFromHell het volgende:
...eentje zelfs dubbel moeten betalen, omdat ik de punten niet kreeg![]()
Ging toen nog via BioWare zelf en die reageerden niet
Bij mij wilde paypal niets doen want het waren digitale goederen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook een keer. Ben toen via paypal in actie gekomen en heb mijn geld teruggekregen
Wat is dat dan voor een bullshitargument van die lui?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Bij mij wilde paypal niets doen want het waren digitale goederen?
Maar komt dat echt alleen omdat je het einde slecht vond? Over het algemeen wordt ME3 als een waardig opvolger gevonden tot het laatste halfuur aanbreekt. Dan kan je toch nog wel plezier hebben van alles wat daarvoor komt, inclusief DLC-pakketten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Tja, dat het einde zo slecht geschreven is heeft voor mij de hele serie verpest. Heb alle DLC van ME en ME2, maar sinds het einde ME3 kan ik het echt niet meer aanzien en die DLC gaat er dus niet meer komen.
Geloof dat ze inmiddels de voorwaarden etc wel wat aangepast hebben, zodat er nu wel iets mogelijk is bij digitaal spul. Maar het had geloof ik te maken met de bewijslast oid. Had toen screenshots en alles, maar die had ik ook gemaakt kunnen hebben nadat ik de punten op had gemaakt. Zoiets was het.. is alweer een hele tijd geledenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een bullshitargument van die lui?
Er was ook een quest waarbij je elcors van hun thuisplaneet moet evacueren. Klinkt geweldig, maar zo'n probe schieten en je was klaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat me nog meest tegenviel in ME3 waren de super vage sidequests. Je loopt een Volus en een Turian voorbij en vangt iets op over een object, waarna je het hele fucking heelal mag afspeuren naar dat ene dingWaarom kun je niet even met die Volus praten en vragen op welke planeet of ik welk stelsel je moet zijn?
En natuurlijk niet te horen krijgen om welke fucking planeet het gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Er was ook een quest waarbij je elcors van hun thuisplaneet moet evacueren. Klinkt geweldig, maar zo'n probe schieten en je was klaar.
Maar dat is mijn punt juist. Ik vind ME3 het minste deel uit de serie, maar kan me niet zo opwinden om het einde. Veel anderen boycotten het hele spel alleen maar om het einde en dat vind ik een beetje overdreven.
Puur om het einde. De rest was geweldig. Snap nog steeds niet waarom ze het einde zo hebben kunnen verpesten. De uitvoering ervan is sinds de extra DLC ervoor wel verbeterd, maar het blijft ontzettend slecht geschreven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Maar komt dat echt alleen omdat je het einde slecht vond? Over het algemeen wordt ME3 als een waardig opvolger gevonden tot het laatste halfuur aanbreekt. Dan kan je toch nog wel plezier hebben van alles wat daarvoor komt, inclusief DLC-pakketten?
Nee, snap ik. Maar een heleboel anderen gaan dus wel zo ver. Met name op de Bioware fora kom je die tegen.. maar daar gaan ze sowieso wel heel extreem tekeerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Het is niet dat ik het spel nu opzettelijk boycot, het is meer dat ik er zo door teleurgesteld ben dat ik het gewoon niet meer kan spelen.
Pffff das wel erg triest. Ik kan echt niet snappen dat mensen zo moeilijk kunnen doen over een einde van een game. Het is maar een game hoor jesusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar een heleboel anderen gaan dus wel zo ver. Met name op de Bioware fora kom je die tegen.. maar daar gaan ze sowieso wel heel extreem tekeer
Werden mensen van Bioware zelfs via PM etc lastig gevallen.. sneu.
Sowieso zijn de Bioware forums de grootste concentratie van nerdrage die je ooit gaat zienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar een heleboel anderen gaan dus wel zo ver. Met name op de Bioware fora kom je die tegen.. maar daar gaan ze sowieso wel heel extreem tekeer
Werden mensen van Bioware zelfs via PM etc lastig gevallen.. sneu.
Wat dan op zijn tijd wel weer erg goed entertainment is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sowieso zijn de Bioware forums de grootste concentratie van nerdrage die je ooit gaat zien
Dan heb je nog nog nooit de BSN gelezen. Er zijn gewoon personen die in een topic over bijvoorbeeld een SP DLC-trailer even komen melden dat ze het einde ruk vinden, het helemaal gehad hebben met Mass Effect, dat ze het niet gaan kopen etc. En dan heb je altijd nog de personen die het na hun klaagzang wel kopen en dan gaan zeiken dat het ruk is, want het einde is niet veranderd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Pffff das wel erg triest. Ik kan echt niet snappen dat mensen zo moeilijk kunnen doen over een einde van een game. Het is maar een game hoor jesus
Het probleem is dat het einde nog niet eens bij de middenmoot in de buurt weet te komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het einde zo keihard wordt bekritiseerd. Mass effect had een relatief grappig verhaal maar nergens weet het echt de middenmoot te ontstijgen. Toch verwachtte blijkbaar iedereen een return of the jedi bij deel 3
Eens, een typisch sci-fi einde, iets wat vele mensen niet waarderen. (ik wel)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:18 schreef DeeCruise het volgende:
Dat eeuwige gezeik om dat einde, royal sadness
Als je het verhaal op zichzelf neemt, is het misschien niet meteen erg origineel te noemen, maar dan bekijk je het toch echt op de verkeerde manier. Want als je het verhaal afzet tegen het realistische, geloofwaardige en goed vormgegeven universum, plus de presentatie en manier waarop het verhaal verteld wordt, dan is er voor mij niet snel iets beters te noemen. Plus het savegame-systeem, waardoor alles ook een wat persoonlijker tintje kreeg, droeg daar aan bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het einde zo keihard wordt bekritiseerd. Mass effect had een relatief grappig verhaal maar nergens weet het echt de middenmoot te ontstijgen.
Het enige wat beter was aan deel 1 was de keuzes t.o.v. de skills en wapens. Iets meer rpg wat dat betreft. Voor de rest is alles met elk deel verbeterd.quote:Ik vond deel 3 een leuke game die het niet haalt bij deel 1, maar wat verder een prima afsluiter is. Ik stoorde me eigenlijk geen moment aan het einde
Kan aan mij liggen, maar dan ìs ME3 toch een Return of the Jedi voor jou? Een minder deel dan voorgaanden?quote:Toch verwachtte blijkbaar iedereen een return of the jedi bij deel 3![]()
Hij is volgens mij wat laat, want op Origin staat ie nog niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:47 schreef bjorntju het volgende:
Heb hem nu al een stukje gespeeld en hij is tot nu toe echt heel erg tof. Stukken beter dan Omega iig!
Heb die Firefight pack. Geth SMG en Cerberus Harrier vond ik wel lekkere wapens. Ze zijn alleen wat sterk, zeker in 't begin. Wat ik wat jammer vind, want ME3 is al geen moeilijke game.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:11 schreef Gatenkaas het volgende:
Zit nu rond te kijken bij de DLC op de xbox-site. Heb 1560 punten, dus in principe genoeg punten voor Citadel + 2 wapen-packs. Zijn die wapen-packs een beetje de moeite waard (beetje zoals de wapen-pack voor ME2 best wel nice was)?
Bij sommige stukken in ME3 vond ik insanity toch best wel pittig. Bij die Rachni missie met Grunt heb ik toentertijd wel 4/5 reloads gedaan geloof ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wat laat, want op Origin staat ie nog niet.
[..]
Heb die Firefight pack. Geth SMG en Cerberus Harrier vond ik wel lekkere wapens. Ze zijn alleen wat sterk, zeker in 't begin. Wat ik wat jammer vind, want ME3 is al geen moeilijke game.
Ik heb toch meer 't gevoel dat ME zo moeilijk is als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Gatenkaas het volgende:
Bij sommige stukken in ME3 vond ik insanity toch best wel pittig. Bij die Rachni missie met Grunt heb ik toentertijd wel 4/5 reloads gedaan geloof ik.
Dat is dus het punt, je bent nooit evil met shepard, aangezien je nog steeds voor het grotere (goede) doel gaat. Het is meer een gevalletje of je subtiel of met de botte bijl bent qua karakter..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens, een typisch sci-fi einde, iets wat vele mensen niet waarderen. (ik wel)
Alleen vind ik het wel jammer dat zowel good als evil dezelfde einde hebben. Ik heb mijn eerste playtrough op good gespeeld maar wil niet weer vanaf deel 1 beginnen als evil character voor hetzelfde einde in deel 3.
Huh? Heb hem gewoon net gespeeld hoor. Erg vermakelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, je bent nooit evil met shepard, aangezien je nog steeds voor het grotere (goede) doel gaat. Het is meer een gevalletje of je subtiel of met de botte bijl bent qua karakter..
Anyhoo, de dlc is gvd nog steeds niet beschikbaar op Origin.. 5 maart my ass..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niks staan bij beschikbare dlc en in de store is ie ook onvindbaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh? Heb hem gewoon net gespeeld hoor. Erg vermakelijk
Heb je 'Mijn Games' al vernieuwd of Origin opnieuw opgestart?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb niks staan bij beschikbare dlc en in de store is ie ook onvindbaar?
In-game geprobeerd naar de DLC te gaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb niks staan bij beschikbare dlc en in de store is ie ook onvindbaar?
Dit deed het 'm voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuke DLC tot nu toe. Cheesy, maar het werkt. Sterker, nu speel ik het weliswaar achteraf, maar deze DLC zal in de toekomst een leuke afwisseling vormen van alle dood en verderf in de vrij donkere game die ME3 toch echt wel is.
Oh ja, en ik weet dat ik zei dat ik een dag zou wachten met downloaden, maar fuck dat. De reacties waren overwegend goed, zelfs op het BioWare forum--zeker als je het gebruikelijke gezeik over o.a. de eindes eruit filtert.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Dat was het dus, wat een faalclient is het tochquote:
Jesis wat tamquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Shit negerTali wordt nooit meer mijn waifu.
is dit serieus? niet een of andere hoax ofzo...quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Heel die DLC is volgens mij 1 hele grote grap. Zat wat videos te bekijken en damn man. Er komen echt vage dingen en conversaties voorbij.
Zo zit je op een moment samen met Wrex en Grunt, en heel de tijd hoor je dit;
Shepard, Shepard, Shepard, Shhhhhhheparrrd, Grunt?, Wrex? Commander Shepard en dat gaat echt nog een tijd door.
En er zijn nog meer vage dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Gatenkaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat stukje heb ik ook gezien, man man manquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Whehehequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Lol ging stuk toen ik Garrus hoorde zeggen: By the goddess![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2:13
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Heel die DLC is volgens mij 1 hele grote grap. Zat wat videos te bekijken en damn man. Er komen echt vage dingen en conversaties voorbij.
Zo zit je op een moment samen met Wrex en Grunt, en heel de tijd hoor je dit;
Shepard, Shepard, Shepard, Shhhhhhheparrrd, Grunt?, Wrex? Commander Shepard en dat gaat echt nog een tijd door.
Doe Leviathan ook maar meteen (achtergrondinfo over de Reapers!), en Omega is ook wel vetquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef All-out het volgende:
ik heb nu net toch ook From Ashes nog maar gekocht, en doe direct Citadel erachteraan, weer 20 euro lichter, maar goed, fan van het eerste uur dus ik wil het nu ook wel afmaken
Omega en Leviathan heb ik laatst al eens gekochtquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe Leviathan ook maar meteen (achtergrondinfo over de Reapers!), en Omega is ook wel vet
Ging helemaal stuk doen de Volus de pizza kwam brengen en Brooks het had over EDI de 'sex bot'
Die Volus pizzabezorger was geweldig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe Leviathan ook maar meteen (achtergrondinfo over de Reapers!), en Omega is ook wel vet
Ging helemaal stuk doen de Volus de pizza kwam brengen en Brooks het had over EDI de 'sex bot'
Tja, Amerikaans he, dus het is eigenlijk al heel wat dat er seks te 'zien' valt in de game. Met een sniper rifle iemands hoofd eraf schieten waarna het bloed eruit spuit is geen probleem, maar een tepel of een kont...quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef All-out het volgende:
[..]
Omega en Leviathan heb ik laatst al eens gekocht
Omega vond ik erg vet, al vind ik wel dat ME best wat meer sex mag bevatten. Onvermijdelijk bij Aria lijkt me namelijk
Leviathan viel mij erg tegen. Een beetje kille bedoening, zonder consequenties...
Het einde van die DLC is welquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zo enorm cheesy, maar wat maakt het uit. Ik heb net de hoofdmissie afgemaakt, moet bijna een traan laten om het laatste avontuur met de squad
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb net de party gehad, is het standaard dat:Ligt dan misschien aan de romances ofzo. Die video die ik keek daar zag ik ze alledrie gewoon voorbij komen. Miranda stond dan bij Tali, Liara, James en nog iemand. Jacob zat weer ergens te lullen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, heb de Citadel DLC vlak achter de Cerberus coup gedaan, dus heb ze niet gezien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ligt dan misschien aan de romances ofzo. Die video die ik keek daar zag ik ze alledrie gewoon voorbij komen. Miranda stond dan bij Tali, Liara, James en nog iemand. Jacob zat weer ergens te lullen volgens mij.
Hmmm, heb net Thessia gedaan en doe de party. Blijkbaar eerst doorspelen tot na Horizon? Maar ik dacht dat je daarna de Citadel niet meer inkan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Jammer, heb de Citadel DLC vlak achter de Cerberus coup gedaan, dus heb ze niet gezien.
Edit: blijkbaar komen ze er pas in als je ze ingame al hebt vrijgespeeld (Miranda na Horizon). Denk dat ik dus maar ga doorspelen en dan opnieuw de party ga doen.
Hoe krijg je Zaeed er dan bij? Of bedoel je bij de combat simulator?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb nu even met de savegame van voor de party doorsgepeeld en heb Zaeed er nu ook bij. Nu nog even Jacob, Miranda en Tali.
Je moet blijkbaar een Volus ambassador redden waar hij bij betrokken is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe krijg je Zaeed er dan bij? Of bedoel je bij de combat simulator?
Had ik al gedaan, zal er waarschijnlijk al bijzitten danquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar een Volus ambassador redden waar hij bij betrokken is.
BLASTO!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb net een missie gedaan en heb 5 invites gekregen voor de Citadel. Shepard en Blasto the Spectre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer mensen daar last van?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |