abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 maart 2013 @ 19:51:07 #151
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_123629622
Ja, heb toch maar weer 1200 punten aangeschaft.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  maandag 4 maart 2013 @ 19:53:34 #152
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_123629768
Iemand hier geïnteresseerd in een gebruikt paard?
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
  maandag 4 maart 2013 @ 20:02:51 #153
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_123630374
Ja waarom niet. Heb hier net te weinig vlees voor een biefstuk.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_123630890
Ik wacht wel even af. Hoop eigenlijk een keer op een Biowarepoints/DLC sale, als straks alle DLC geweest is. Hoorde dat ze dat ook hebben gedaan na de laatste DLC van ME2. Vind ze toch wel erg duur allemaal.. Maar het ziet er wel tof uit :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_123633463
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit ziet er heel cool uit _O_
Idd, ziet er echt awesome uit _O_ Even mijn points opwadeeren en morgen mooi gaan spelen :D Ik ben wel benieuwd hoelang hij duurt, qua size is hij wel erg groot, 4GB dacht ik.
  maandag 4 maart 2013 @ 21:37:39 #156
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_123636679
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik wacht wel even af. Hoop eigenlijk een keer op een Biowarepoints/DLC sale, als straks alle DLC geweest is. Hoorde dat ze dat ook hebben gedaan na de laatste DLC van ME2. Vind ze toch wel erg duur allemaal.. Maar het ziet er wel tof uit :D
Een DLC-sale zou inderdaad wel fijn zijn. Vind de prijzen toch wel fors en waarschijnlijk speel ik ze toch maar 1x.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 5 maart 2013 @ 06:48:13 #157
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_123648548
Net even op m'n account gekeken en ik heb nog 1230 punten... net genoeg. Toch denk ik dat ik in elk geval nog even een dag, twee dagen wacht--toch even de kat uit de boom kijken. Hoe tof het allemaal ook klinkt, het is wel vijftien euro die je eraan kwijt bent.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 08:34:20 #158
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_123649381
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit ziet er heel cool uit _O_
Jup, en sucker die ik ben moet ik em dan ook echt hebben. Hij zou vandaag uit moeten komen, maar kan nog niks vinden...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_123649441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 08:34 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jup, en sucker die ik ben moet ik em dan ook echt hebben. Hij zou vandaag uit moeten komen, maar kan nog niks vinden...
Alle eerdere DLCs (SP & MP) kwamen pas ergens om 19:00 of 20:00 uit.
Get it and Bet it
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:57:35 #160
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_123650974
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 08:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Alle eerdere DLCs (SP & MP) kwamen pas ergens om 19:00 of 20:00 uit.
Dan moeten we nog even afwachten, thanks for the info, heb zelf alle dlc pas later gekocht ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_123661669
Extra Garrus content O+

Ben wel benieuwd hoe geweldig die nieuwe uitbreiding nou echt gaat worden, maar dat lees ik dan binnenkort wel :D reacties op andere DLC waren op het bioware forum altijd wisselend namelijk ;)

En dan hoop ik wel echt heel erg op een sale, want ik moet alle DLC van ME3 nog hebben. Die van 2 wel voor de volle prijs gekocht.. eentje zelfs dubbel moeten betalen, omdat ik de punten niet kreeg :(
Ging toen nog via BioWare zelf en die reageerden niet :')

en ik ben nog steeds niet zo blij met het einde dus mede daarom wil ik er niet teveel geld meer in stoppen :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Games dinsdag 5 maart 2013 @ 15:41:11 #162
206706 crew  Racerblade
pi_123662240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef VixenFromHell het volgende:
en ik ben nog steeds niet zo blij met het einde dus mede daarom wil ik er niet teveel geld meer in stoppen :o
Dus omdat het einde je niet aansprak twijfel je over de aankoop van een DLC-pack die helemaal niets met het einde te maken heeft?
pi_123662426
Tja, dat het einde zo slecht geschreven is heeft voor mij de hele serie verpest. Heb alle DLC van ME en ME2, maar sinds het einde ME3 kan ik het echt niet meer aanzien en die DLC gaat er dus niet meer komen. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_123662443
Yup, voor de normale prijs iig wel. Geen zin om er veel geld aan uit te geven, omdat dat einde na het spelen van die DLC toch elke keer tegen zal blijven vallen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Tja, dat het einde zo slecht geschreven is heeft voor mij de hele serie verpest. Heb alle DLC van ME en ME2, maar sinds het einde ME3 kan ik het echt niet meer aanzien en die DLC gaat er dus niet meer komen. :')
Mja dat had ik in eerste instantie ook, maar nu heb ik zoiets van.. de rest blijft tof en dat einde negeer ik wel een beetje :P extra content zou ik alsnog wel graag willen spelen nu, maar dus niet tegen het in mijn ogen vrij hoge bedrag dat ze ervoor willen vangen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Moderator dinsdag 5 maart 2013 @ 15:48:25 #165
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123662520
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef VixenFromHell het volgende:
...eentje zelfs dubbel moeten betalen, omdat ik de punten niet kreeg :(
Ging toen nog via BioWare zelf en die reageerden niet :')
Oh dat had ik ook een keer. Ben toen via paypal in actie gekomen en heb mijn geld teruggekregen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_123662623
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh dat had ik ook een keer. Ben toen via paypal in actie gekomen en heb mijn geld teruggekregen :9
Bij mij wilde paypal niets doen want het waren digitale goederen? :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Moderator dinsdag 5 maart 2013 @ 15:53:47 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123662755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Bij mij wilde paypal niets doen want het waren digitale goederen? :')
Wat is dat dan voor een bullshitargument van die lui? :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Games dinsdag 5 maart 2013 @ 15:54:24 #168
206706 crew  Racerblade
pi_123662789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Tja, dat het einde zo slecht geschreven is heeft voor mij de hele serie verpest. Heb alle DLC van ME en ME2, maar sinds het einde ME3 kan ik het echt niet meer aanzien en die DLC gaat er dus niet meer komen. :')
Maar komt dat echt alleen omdat je het einde slecht vond? Over het algemeen wordt ME3 als een waardig opvolger gevonden tot het laatste halfuur aanbreekt. Dan kan je toch nog wel plezier hebben van alles wat daarvoor komt, inclusief DLC-pakketten?
  Moderator dinsdag 5 maart 2013 @ 15:56:42 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123662897
Wat me nog meest tegenviel in ME3 waren de super vage sidequests. Je loopt een Volus en een Turian voorbij en vangt iets op over een object, waarna je het hele fucking heelal mag afspeuren naar dat ene ding :') Waarom kun je niet even met die Volus praten en vragen op welke planeet of ik welk stelsel je moet zijn? :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_123663052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor een bullshitargument van die lui? :')
Geloof dat ze inmiddels de voorwaarden etc wel wat aangepast hebben, zodat er nu wel iets mogelijk is bij digitaal spul. Maar het had geloof ik te maken met de bewijslast oid. Had toen screenshots en alles, maar die had ik ook gemaakt kunnen hebben nadat ik de punten op had gemaakt. Zoiets was het.. is alweer een hele tijd geleden :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Games dinsdag 5 maart 2013 @ 16:02:51 #171
206706 crew  Racerblade
pi_123663152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat me nog meest tegenviel in ME3 waren de super vage sidequests. Je loopt een Volus en een Turian voorbij en vangt iets op over een object, waarna je het hele fucking heelal mag afspeuren naar dat ene ding :') Waarom kun je niet even met die Volus praten en vragen op welke planeet of ik welk stelsel je moet zijn? :')
Er was ook een quest waarbij je elcors van hun thuisplaneet moet evacueren. Klinkt geweldig, maar zo'n probe schieten en je was klaar. :')

Maar dat is mijn punt juist. Ik vind ME3 het minste deel uit de serie, maar kan me niet zo opwinden om het einde. Veel anderen boycotten het hele spel alleen maar om het einde en dat vind ik een beetje overdreven.
  Moderator dinsdag 5 maart 2013 @ 16:04:29 #172
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_123663240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Er was ook een quest waarbij je elcors van hun thuisplaneet moet evacueren. Klinkt geweldig, maar zo'n probe schieten en je was klaar. :')

Maar dat is mijn punt juist. Ik vind ME3 het minste deel uit de serie, maar kan me niet zo opwinden om het einde. Veel anderen boycotten het hele spel alleen maar om het einde en dat vind ik een beetje overdreven.
En natuurlijk niet te horen krijgen om welke fucking planeet het gaat :')

Ik moest toen in de codex duiken om het uit te zoeken, stond het niet eens in... dan maar naar de mass effect wiki toe om te zien op welke planeet die lui ookalweer leven _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_123663542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Maar komt dat echt alleen omdat je het einde slecht vond? Over het algemeen wordt ME3 als een waardig opvolger gevonden tot het laatste halfuur aanbreekt. Dan kan je toch nog wel plezier hebben van alles wat daarvoor komt, inclusief DLC-pakketten?
Puur om het einde. De rest was geweldig. Snap nog steeds niet waarom ze het einde zo hebben kunnen verpesten. De uitvoering ervan is sinds de extra DLC ervoor wel verbeterd, maar het blijft ontzettend slecht geschreven. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_123663617
Ja echt het hele spel boycotten vind ik ook wel wat overdreven idd. Ik vond het hele spel juist supertof, tot aan dat einde.

Nou ja, op een aantal details na. De manier waarop ze Thane behandeld hebben, vond ik bijvoorbeeld bagger. Met een romance kreeg je 1 kort momentje samen, waar je niet eens die romance achievement voor kreeg, en dat was het. Of ie wel of niet gered had moeten worden is natuurlijk weer een hele andere discussie, maar de manier waarop zijn romance afgehandeld werd was klote. Degene die zijn content geschreven had, heeft toegegeven dat ie een beetje vergeten was dat Thane een romance optie was :o
En dan Jacob (niet dat veel die geromanced zullen hebben ;)), die is er gewoon met een ander vandoor gegaan in de tussentijd :')
Sowieso werden de meeste ME2 romances in deel 3 nogal benadeeld qua content. Willen ze met die nieuwe geloof ik weer een beeeeetje recht gaan trekken :)

Idd ook die sidequests, heb ook regelmatig die wiki moeten raadplegen :P

En ook geen fan van DLC op dag 1. Al kon je Javik wel met een trucje in je game krijgen.

Maar hoe ze de grotere verhaallijnen afgerond hebben vond ik wel heel erg goed gedaan. Zoals met de Krogan, Quarians. En momenten als met Grunt, die ineens toch weer tevoorschijn komt O+
De afscheidsberichtjes waren ook mooi. Zaten heel veel momenten in die ik als EPIC zou omschrijven :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_123663849
Het is niet dat ik het spel nu opzettelijk boycot, het is meer dat ik er zo door teleurgesteld ben dat ik het gewoon niet meer kan spelen.
Burning bridges gives you so much more
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')