Ze is aaaal laaang geen baby meerquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef Phaidra het volgende:
Jaaa, meeten. Voor R. baby-af is? Moeten we opschieten
.
Dat ja, al plast mevrouw hier ook heel graag over mijn handquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en poepen.. jaaa dat kan mevrouw hier ook goedhad ik net de luier dichtgevouwen, kwam er nog een volley.. Zo over mn hand en op de commode, gelukkig niet op de vloer of tegen de kast
Om die reden komt er hier een vloer zonder naden beneden. Boven inderdaad ook een parketvloer met her en der wat ruimte, nooit bij nagedacht... Tandenborstel wil nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Op zich was het hier wel handig dat het over de vloer ging, zag ik meteen dat het laminaat toch niet zo goed gelegd was.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Op zich was het hier wel handig dat het over de vloer ging, zag ik meteen dat het laminaat toch niet zo goed gelegd was.
Whaha jaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat ja, al plast mevrouw hier ook heel graag over mijn hand;
Soemp, ik ben je nog steeds dankbaar voor jouw "alles zit onder"-ervaring, de herinnering aan dat verhaal heeft me al een paar keer gered
Yep, en als ze dan net gepoept heeft krijg je daar een hele gore bendequote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Whaha ja![]()
Als ze gaat plassen moet je ook snel haar benen weer omlaag doen, anders loopt het zo langs haar liezen het aankleedkussen op heb ik gemerkt
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, en als ze dan net gepoept heeft krijg je daar een hele gore bende![]()
Nou hier ruikt de bv poep echt niet naar caramelquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bitterend het volgende:
Die bv poep was bijna altijd een explosie maar oh oh wat rook het lekker!
Caramel achtigNu stinkt het ook niet zo heel erg want ze eet niet zo veel aan vaste voedsel en borst blijft favoriet
Ik lees altijd van onder naar boven, dus ik zat even van: 'huh?'quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Mineola het volgende:
Oh ik ben wel benieuwd naar de Soempie-ervaring trouwens!
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Hier begon ik al keihard te lachenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lees altijd van onder naar boven, dus ik zat even van: 'huh?'![]()
M. poepte niet in het begin (nadat we uit het ziekenhuis waren ontslagen). We kregen uiteindelijk het advies om een theelepeltje olie door de fles te doen. 's Nachts hoorde ik hem opeens poepen, dus ik helemaal blij m'n man wakker gemaakt. Vervolgens dachten we dat hij wel klaar was en ik ging hem verschonen.
ik moest huilen van het lachenquote:Omdat ik geen lenzen in had vroeg ik m'n man om even te controleren of ik alles wel goed schoon had. Hij haalt de luier aan de kant en M. poept zo in een straaltje over de luier heen. Vervolgens gooit m'n man z'n handen wanhopig in de lucht en precies op dat moment kwam er echt een mega poepstraal uit.Kast, vloerbedekking, gordijn, Maxi Cosi, echt alles zat onder.
M'n man zei al: tubgirl was er niks bij.![]()
Maar ik was wel een super trotse mama.En ik was erg blij dat ik met m'n kippigheid niet vlak voor z'n billen was gaan hangen om te zien of ik alles wel goed had schoongemaakt.
Nee hoor is niet gek, ik had het ook.....Nu nog steeds eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 16:03 schreef Kwisted het volgende:
Ben ik echt heel gek als ik het liefste nu alweer zwanger zou zijnik mis het zo!
Ik heb nog wasbare luiers maat s te koop!quote:Op donderdag 15 november 2012 15:17 schreef freecell het volgende:
Jawel
Mijn wasbare houden de meest vloeibare bv-poep ook nog tegen
Alleen jammer dat ik van het kleinste maatje maar 8 heb, ben ik in een dag doorheen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef vamperotica het volgende:
om er een uier onder te schuiven...
Je kan hem toch niet echt ongelijk geven? Überkinderhumorquote:Durft zoonlief ook nog kei hard te gaan lachen toen ik GETVER riep!
Ik heb hem iets in de trant van " het is heus niet leuk als je in je gezicht gescheten wordt" toegebeten![]()
![]()
Kijk.... Daar ging het fout! Uiers moeten natuurlijk in de mond en Luiers om den kont!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Je kan hem toch niet echt ongelijk geven? Überkinderhumor
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef Soempie het volgende:
En ik was erg blij dat ik met m'n kippigheid niet vlak voor z'n billen was gaan hangen om te zien of ik alles wel goed had schoongemaakt.
ik ben nogal visueel ingesteldquote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Deze opmerking maakt het helemaal af idd! Zo beeldend
Oeh, wat voor?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb nog wasbare luiers maat s te koop!
Er zit elastiek langs de rugquote:Op donderdag 15 november 2012 15:22 schreef Zoë23 het volgende:
Dat is handig Free, (wel minder dat je er snel doorheen bent)
Hoe kan het dat die alles tegenhouden? Ook met beentjes in de lucht etc?
Phaidra, is die weer lekker schoon voor het volgende kindquote:Op donderdag 15 november 2012 16:48 schreef Phaidra het volgende:
Gelukkig Kyara!
Tinu, tegen de tijd dat de zon weer gaat schijnen, past hij de romper vast niet meer.
Vamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |