abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119234704
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119234741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef Phaidra het volgende:
Jaaa, meeten O+. Voor R. baby-af is? Moeten we opschieten :P.
Ze is aaaal laaang geen baby meer :D maar officieel de 25ste! dus volgende week dinsdag kan nog net :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_119234904
Zou best kunnen Deepfreeze! Hoop dat ik de volgende sprongetjes dan niet zo labiel ben als bij deze ;-)

Begon echt aan mijn geestelijke gesteldheid te twijfelen ma en di.
Nu onderweg naar osteo.

Zoe gaat hard he! Dus tweede tandje volgt meestal snel ja? Goed om te onthouden.
pi_119235135
Tweede tandje kwam hier een week na de eerste door.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_119235214
Hier zat er ook maar een week tussen. En bij Chris ook.. Alleen Chris had braaf zijn 2 ondertanden. Daan zijn buitenste voortanden boven :P
  donderdag 15 november 2012 @ 13:02:19 #6
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119235731
Dank allemaal nog voor de steun, doet me goed :*

Hier gooi ik dingen ook gewoon in de droger, tenzij mooie opdruk of mooie kleertjes, dan niet. Maar met spruw heb je weinig keus :+

Oh, en poepen.. jaaa dat kan mevrouw hier ook goed :D had ik net de luier dichtgevouwen, kwam er nog een volley.. Zo over mn hand en op de commode, gelukkig niet op de vloer of tegen de kast :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119235801
Op zich was het hier wel handig dat het over de vloer ging, zag ik meteen dat het laminaat toch niet zo goed gelegd was. :X
pi_119235815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en poepen.. jaaa dat kan mevrouw hier ook goed :D had ik net de luier dichtgevouwen, kwam er nog een volley.. Zo over mn hand en op de commode, gelukkig niet op de vloer of tegen de kast :')
Dat ja, al plast mevrouw hier ook heel graag over mijn hand oO<;

Soemp, ik ben je nog steeds dankbaar voor jouw "alles zit onder"-ervaring, de herinnering aan dat verhaal heeft me al een paar keer gered :+
pi_119235884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Op zich was het hier wel handig dat het over de vloer ging, zag ik meteen dat het laminaat toch niet zo goed gelegd was. :X
Om die reden komt er hier een vloer zonder naden beneden. Boven inderdaad ook een parketvloer met her en der wat ruimte, nooit bij nagedacht... Tandenborstel wil nog wel eens helpen...
  donderdag 15 november 2012 @ 13:11:40 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119235982
quote:
:D _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat ja, al plast mevrouw hier ook heel graag over mijn hand oO<;

Soemp, ik ben je nog steeds dankbaar voor jouw "alles zit onder"-ervaring, de herinnering aan dat verhaal heeft me al een paar keer gered :+
Whaha ja :D :7
Als ze gaat plassen moet je ook snel haar benen weer omlaag doen, anders loopt het zo langs haar liezen het aankleedkussen op heb ik gemerkt :+
pi_119236103
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:D _O-

[..]

Whaha ja :D :7
Als ze gaat plassen moet je ook snel haar benen weer omlaag doen, anders loopt het zo langs haar liezen het aankleedkussen op heb ik gemerkt :+
Yep, en als ze dan net gepoept heeft krijg je daar een hele gore bende :Y) :9
  donderdag 15 november 2012 @ 13:18:20 #12
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119236198
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Yep, en als ze dan net gepoept heeft krijg je daar een hele gore bende :Y) :9
:') _O- ik zie het helemaal voor me ja.
Ook omdat ik het al eens voor me heb gezien :7
pi_119236396
Lol! :D

Hier vanmorgen ook helemaal ondergeplast :+ Altijd weer leuk ;)
pi_119236559
Volgens mij is het besmettelijk, ook hier net een groot poepfestijn :X er moest zelfs een nieuwe romper en broek aan te pas komen.
Ligt hier aan het merk luiers trouwens, AH is het duidelijk niet. Kruidvat is wel wat stug maar die lekken tenminste niet...
pi_119236577
Oh ik ben wel benieuwd naar de Soempie-ervaring trouwens!
pi_119236683
pi_119236749
Die bv poep was bijna altijd een explosie maar oh oh wat rook het lekker! :D
Caramel achtig :Y) Nu stinkt het ook niet zo heel erg want ze eet niet zo veel aan vaste voedsel en borst blijft favoriet
  donderdag 15 november 2012 @ 13:41:29 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119236910
Ik heb in het begin pampers & kruidvat luiers gebruikt, maar ik vind kruidvat prima :Y en lekt idd niet, ook al zitten ze soms bomvol..
  donderdag 15 november 2012 @ 13:56:27 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119237416
Mijn god. :') Waarom moet ik dat nou zeggen dat het bij mij nog niet verder was gekomen dan de commode? Net even een paar luiers verschoond. Heb er in totaal 4 nodig gehad.. _O- mevrouw spetterpoepte alles onder, het potje sudocreme ook :') Ze bleef maar bezig..
Nougoed, ik zal ophouden :+
pi_119237538
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bitterend het volgende:
Die bv poep was bijna altijd een explosie maar oh oh wat rook het lekker! :D
Caramel achtig :Y) Nu stinkt het ook niet zo heel erg want ze eet niet zo veel aan vaste voedsel en borst blijft favoriet
Nou hier ruikt de bv poep echt niet naar caramel :D _O-

Gisteravond zat de mini ook onder tot aan zijn nek :'). Gelukkig moest hij nog in bad. Het rompertje kan ik waarschijnlijk weggooien, na een uurtje inweken en boenen zijn de vlekken nog niet weg!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119237624
:D
Ok soms rook het naar rotten eieren :')

Ik heb veel rompers moeten weg gooien ook! niks hielp...
pi_119237735
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Mineola het volgende:
Oh ik ben wel benieuwd naar de Soempie-ervaring trouwens!
Ik lees altijd van onder naar boven, dus ik zat even van: 'huh?' :?

M. poepte niet in het begin (nadat we uit het ziekenhuis waren ontslagen). We kregen uiteindelijk het advies om een theelepeltje olie door de fles te doen. 's Nachts hoorde ik hem opeens poepen, dus ik helemaal blij m'n man wakker gemaakt. Vervolgens dachten we dat hij wel klaar was en ik ging hem verschonen. Omdat ik geen lenzen in had vroeg ik m'n man om even te controleren of ik alles wel goed schoon had. Hij haalt de luier aan de kant en M. poept zo in een straaltje over de luier heen. Vervolgens gooit m'n man z'n handen wanhopig in de lucht en precies op dat moment kwam er echt een mega poepstraal uit. _O- Kast, vloerbedekking, gordijn, Maxi Cosi, echt alles zat onder.

M'n man zei al: tubgirl was er niks bij. :')

Maar ik was wel een super trotse mama. *) En ik was erg blij dat ik met m'n kippigheid niet vlak voor z'n billen was gaan hangen om te zien of ik alles wel goed had schoongemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 15-11-2012 14:11:42 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119238448
quote:
:X _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119238648
Haha cool verhaal!

Zo te horen mogen we hier blij wezen! T ergste wat wij hebben gehad is dat ze liggend poepte en t er aan de achterkant uitliep tot aan haar nekje.

Ze heeft ook geen spetterpoep. Meer dikke plakkerige diarree. Smakelijk! Haha
pi_119239556
Hier is het ook plakkerig, en soms spuit het,maar niet ver.

Met hummel even weer wezen wegen. Bijna 6 pond nu en alleen gisteravond gekolfd. En nu stuwing :')
Welja,tweede ronde! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')