Ze is aaaal laaang geen baby meerquote:Op donderdag 15 november 2012 11:45 schreef Phaidra het volgende:
Jaaa, meeten. Voor R. baby-af is? Moeten we opschieten
.
Dat ja, al plast mevrouw hier ook heel graag over mijn handquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef Enfermera het volgende:
Oh, en poepen.. jaaa dat kan mevrouw hier ook goedhad ik net de luier dichtgevouwen, kwam er nog een volley.. Zo over mn hand en op de commode, gelukkig niet op de vloer of tegen de kast
Om die reden komt er hier een vloer zonder naden beneden. Boven inderdaad ook een parketvloer met her en der wat ruimte, nooit bij nagedacht... Tandenborstel wil nog wel eens helpen...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Op zich was het hier wel handig dat het over de vloer ging, zag ik meteen dat het laminaat toch niet zo goed gelegd was.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Op zich was het hier wel handig dat het over de vloer ging, zag ik meteen dat het laminaat toch niet zo goed gelegd was.
Whaha jaquote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat ja, al plast mevrouw hier ook heel graag over mijn hand;
Soemp, ik ben je nog steeds dankbaar voor jouw "alles zit onder"-ervaring, de herinnering aan dat verhaal heeft me al een paar keer gered
Yep, en als ze dan net gepoept heeft krijg je daar een hele gore bendequote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
[..]
Whaha ja![]()
Als ze gaat plassen moet je ook snel haar benen weer omlaag doen, anders loopt het zo langs haar liezen het aankleedkussen op heb ik gemerkt
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, en als ze dan net gepoept heeft krijg je daar een hele gore bende![]()
Nou hier ruikt de bv poep echt niet naar caramelquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bitterend het volgende:
Die bv poep was bijna altijd een explosie maar oh oh wat rook het lekker!
Caramel achtigNu stinkt het ook niet zo heel erg want ze eet niet zo veel aan vaste voedsel en borst blijft favoriet
Ik lees altijd van onder naar boven, dus ik zat even van: 'huh?'quote:Op donderdag 15 november 2012 13:30 schreef Mineola het volgende:
Oh ik ben wel benieuwd naar de Soempie-ervaring trouwens!
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |