Misschien moeten ze de inhoud van de post even met de foto vergelijkenquote:iBood Internet's Best offer Hi Sjoerd Janssen, de eigenaar heeft een linkje gepost op het forum zodat je naar de foto op Tweakers gaat inderdaad.
Jup, en de naam van de posterquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de inhoud van de post even met de foto vergelijken
Pakketbezorger helemaal blij, 2 boxen gescoord zonder ervoor wakker te blijvenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:26 schreef bambino het volgende:
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 16760 g
Gewicht: 6160 g
Pakketbezorger is onderweg.
Ben erg benieuwd wat in die zware zit! Mijn doos moet nog verstuurd worden je wilt niet weten hoe vreselijk dat is! Wat een plagerij ook, iets anders dat ik had gekocht met de hunt sturen ze wel even op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:26 schreef bambino het volgende:
Gewicht: 16760 g
Gewicht: 6160 g
Pakketbezorger is onderweg.
Ja het moet wel iets doms zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Pakketbezorger helemaal blij, 2 boxen gescoord zonder ervoor wakker te blijven
16kg trouwens, hallo luchtbed
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef Melleyn het volgende:
Goeie reclame trouwens wel dat ze op hun faceboek pleuren dat iets onder het 'gruis en vuil op de plakstrip' zit.. wat een droeftoeters daar ook
quote:
En dan daaronder die foto met compleet andere productenquote:iBood Internet's Best offer
KIJK NOU! Een unboxing foto van een geluksvogel die de iBOOD BOX ¤ 50,- heeft weten te bemachtigen..!
Wat zit er in:
- De Longhi grill
- Zyxel powerline adapter (1)
- Premier usb skype phone
- Kodak playsport zx 3 refurbished
- Quintezz 5 meter rgb led strip zonder verpakking (en gruis en vuil op de plakstrip)
- Altec lansing oordopjes
- Stapel tijdschriften
Wat zullen de andere geluksvogels in de box aantreffen??
Dat hebben ze bij die foto op facebook staan, dat er iets onder het 'gruis en vuil' zitquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef Melleyn het volgende:
Goeie reclame trouwens wel dat ze op hun faceboek pleuren dat iets onder het 'gruis en vuil op de plakstrip' zit.. wat een droeftoeters daar ook
Aaaah zo, ok thnksquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
En dan daaronder die foto met compleet andere producten
Stuur een bericht op hun facebook, jullie hebben mijn foto gebruikt zonder rechten! Ik wil een extra box!quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:32 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Zag het ook. Eventjes copyright eisen plus geldsom?
Kom nou laat me niet wachten in de spanning!quote:
gogoquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
Twee mails in mijn mailbox opeens, zouden ze me de dozen hebben toegestuurd?
Klopt geen zak van die statsquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:34 schreef bambino het volgende:
[..]
gogo
Had jij er ook 2?
Zijn er dan 4 mensen van de 6 op fok die er 2 hadden?
Waarom zouden ze er over liegen vraag ik me dan af?quote:
Ik denk dat ze oprecht niet doorhebben dat het niet klopt. Zie het niveau op facebookquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er over liegen vraag ik me dan af?
Als ze zouden zeggen er zijn 100 man met 2 boxen, of 6 met 2. Het zou voor mij niks uit maken.
Ja die 100 boxen zijn echt wel beterquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht niet doorhebben dat het niet klopt.
Iemand op tweakers met een nas van 500 euro in z'n doos van 100, nice
Wel voor de crybabies die te sloom zijnquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er over liegen vraag ik me dan af?
Als ze zouden zeggen er zijn 100 man met 2 boxen, of 6 met 2. Het zou voor mij niks uit maken.
Ik was niet te sloom, die site was te sloomquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Wel voor de crybabies die te sloom zijn.
Pff die van 100 waren niet te pakken. Maar ik hoop dat er in mijn van 50 gewoon iets in zit waar ik lol aan kan beleven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze oprecht niet doorhebben dat het niet klopt. Zie het niveau op facebook
Iemand op tweakers met een nas van 500 euro in z'n doos van 100, nice
Geluk hebben op welke server je beland, sommige zien hem eerder dan andere. En je wilt hem echt hebben voordat alle andere hem zien. Want als iedereen hem ziet gaat het mis.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik was niet te sloom, die site was te sloom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |