abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119430964
Geachte heer/mevrouw,

Op jullie facebook pagina heeft u 20 november 2012 omstreeks circa 16:00 een foto gepubliceerd waarop het auteursrecht bij mij rust. Het betreft een foto waarop producten staan die ik heb gekocht.

U heeft voor deze publicatie geen toestemming van mij verkregen. Hierdoor maakt u inbreuk op mijn auteursrecht. Door het ontbreken van naamsvermelding schendt u tevens mijn persoonlijkheidsrechten.

Indien u vooraf toestemming aan mij had gevraagd zou u voor ¤50,- (gebruikelijke licentievergoeding, exclusief BTW) toestemming hebben kunnen verkrijgen. Om deze kwestie snel af te handelen stel ik u hierbij in de gelegenheid het gebruik alsnog met mij te regelen. Indien u dit bedrag ad ¤50,-(gebruikelijke licentievergoeding) te vermeerderen met 21% BTW binnen tien dagen na dagtekening van deze brief overmaakt op mijn bankrekening .....) zie ik af van verdere aanspraken ten aanzien van de door u gepleegde inbreuk op mijn auteursrecht en schending van mijn persoonlijkheidsrechten.

Ik wijs u er nog op, dat u door betaling geen rechten ten aanzien van de genoemde foto(‘s) verkrijgt. Onder voorbehoud van alle rechten.

Mocht u niet volledig of niet op tijd zijn met de betaling van voornoemde schadevergoeding, dan zie ik mij genoodzaakt mij te wenden tot een advocaat.

Hoogachtend,

Xminator.

Sturen dan maar :D?
pi_119430989
_O-
Ik wil hun reactie zien.
Wss verwijderen ze de foto dan gewoon hoor... _O-
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:51:33 #253
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119431021
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef xminator het volgende:
Geachte heer/mevrouw,

Op jullie facebook pagina heeft u 20 november 2012 omstreeks circa 16:00 een foto gepubliceerd waarop het auteursrecht bij mij rust. Het betreft een foto waarop producten staan die ik heb gekocht.

U heeft voor deze publicatie geen toestemming van mij verkregen. Hierdoor maakt u inbreuk op mijn auteursrecht. Door het ontbreken van naamsvermelding schendt u tevens mijn persoonlijkheidsrechten.

Indien u vooraf toestemming aan mij had gevraagd zou u voor ¤50,- (gebruikelijke licentievergoeding, exclusief BTW) toestemming hebben kunnen verkrijgen. Om deze kwestie snel af te handelen stel ik u hierbij in de gelegenheid het gebruik alsnog met mij te regelen. Indien u dit bedrag ad ¤50,-(gebruikelijke licentievergoeding) te vermeerderen met 21% BTW binnen tien dagen na dagtekening van deze brief overmaakt op mijn bankrekening .....) zie ik af van verdere aanspraken ten aanzien van de door u gepleegde inbreuk op mijn auteursrecht en schending van mijn persoonlijkheidsrechten.

Ik wijs u er nog op, dat u door betaling geen rechten ten aanzien van de genoemde foto(‘s) verkrijgt. Onder voorbehoud van alle rechten.

Mocht u niet volledig of niet op tijd zijn met de betaling van voornoemde schadevergoeding, dan zie ik mij genoodzaakt mij te wenden tot een advocaat.

Hoogachtend,

Xminator.

Je kan het altijd proberen. Toch als je kijkt naar de FOK! policy waar het gepost is. Heb je ben ik bang weinig auteursrecht.
Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?
pi_119431033
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Hoogachtend,

Xminator.

p.s. een box is ook goed
pi_119431041
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Hoogachtend,

Xminator.

Waarom 50 euro? Ik zou extra box vragen :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:52:05 #256
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119431044
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef Melleyn het volgende:

[..]

p.s. een box is ook goed
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef bambino het volgende:

[..]

Waarom 50 euro? Ik zou extra box vragen :P
Dan schijten ze eens allemaal in de doos, en krijgt ts stront aan de knikker. :D :+
Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?
pi_119431086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:

[..]

Je kan het altijd proberen. Toch als je kijkt naar de FOK! policy waar het gepost is. Heb je ben ik bang weinig auteursrecht.
Hoezo? Dan kun je dus een plaatje met auteursrecht hier plaatsen en vervolgens vanuit fok weer op je eigen website zonder problemen?
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:54:57 #258
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119431162
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoezo? Dan kun je dus een plaatje met auteursrecht hier plaatsen en vervolgens vanuit fok weer op je eigen website zonder problemen?
Geen idee, maar als jij die hier post mag ik hem bv in R&P posten als ik het wil. Ik weet niet hoe auteursrecht precies werkt, maar er worden dagelijks zoveel plaatjes verstuurd. En ik heb nog nooit geld van google gekregen omdat ze een plaatje dat ik gemaakt hebben hosten. Verder host jij je plaatje ergens neem ik aan? Dan ben ik bang dat je al zeer weinig auteursrecht hebt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:58:32 #260
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119431324
quote:
Ik niet, maar iemand zei in dit topic ergens geen problemen te hebben gehad met deze site. Ik heb 3 dozen van daar besteld gewoon voor de fun-factor terug sturen kan altijd.
pi_119431328
Had me daar net geregistreerd, maar bij het bestellen werd ik uitgelogd en kan ik niet meer inloggen nu.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:59:49 #262
371081 skdevil
from an otha motha
pi_119431370
quote:
Ja, heb die ook besteld :)
pi_119431374
Best groot nog, kan iemand uitzoeken wat het in godsnaam waard is? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119431385
Iemand die de box al gehad heeft, kun je eens kijken op de 3S code van postnl of er ook staat dat het afgeleverd is? Bij mij staat er namelijk nog onderweg, maar zou best kunnen dat het al bij de buren ligt.
pi_119431402
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:59 schreef OhNoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Type nummer invullen op tweakers ;)
pi_119431435
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:59 schreef OhNoes het volgende:
SPOILER
50 euro
pi_119431470
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:01 schreef Melleyn het volgende:

[..]

50 euro
Kopen? :')
pi_119431492
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
dagelijks zoveel plaatjes verstuurd. En ik heb nog nooit geld van google gekregen omdat ze een plaatje dat ik gemaakt hebben hosten. Verder host jij je plaatje ergens neem ik aan? Dan ben ik bang dat je al zeer weinig auteursrecht he
Gewoon verzonden, YOLO :').
pi_119431504
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:02 schreef OhNoes het volgende:

[..]

Kopen? :')
Heb er al een :')
pi_119431507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:

[..]

Ik niet, maar iemand zei in dit topic ergens geen problemen te hebben gehad met deze site. Ik heb 3 dozen van daar besteld gewoon voor de fun-factor terug sturen kan altijd.
Kan niet meer inloggen. Net een account aangemaakt. :(
pi_119431584
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Heb er al een :')
Waarom
pi_119431591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ah ben dus niet de enige met dat probleem.
Dacht probeer dan die chat eens, dus verbinding ermee. 16:58. U bent de 4e wachtende.

17:00 Er is geen medewerker beschikbaar, wij zijn beschikbaar van 0900 - 1700. Fuck it :{
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:05:32 #273
371081 skdevil
from an otha motha
pi_119431602
quote:

[..]

Cookies verwijderen en het zal wel weer werken.
Die site van ze ligt meer plat dan dat hij het doet!
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:05:39 #274
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119431606
quote:

[..]

Vreemd, andere browser gebruiken?

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef skdevil het volgende:

[..]

Cookies verwijderen en het zal wel weer werken.
Die site van ze ligt meer plat dan dat hij het doet!
Gisteren ging hij nog goed. :') Maar zijn ze wel te vertrouwen ik bedoel zou die doos wat zijn?
pi_119431627
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:

[..]

Vreemd, andere browser gebruiken?
Andere browser werkt ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')