Je kan het altijd proberen. Toch als je kijkt naar de FOK! policy waar het gepost is. Heb je ben ik bang weinig auteursrecht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef xminator het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Op jullie facebook pagina heeft u 20 november 2012 omstreeks circa 16:00 een foto gepubliceerd waarop het auteursrecht bij mij rust. Het betreft een foto waarop producten staan die ik heb gekocht.
U heeft voor deze publicatie geen toestemming van mij verkregen. Hierdoor maakt u inbreuk op mijn auteursrecht. Door het ontbreken van naamsvermelding schendt u tevens mijn persoonlijkheidsrechten.
Indien u vooraf toestemming aan mij had gevraagd zou u voor ¤50,- (gebruikelijke licentievergoeding, exclusief BTW) toestemming hebben kunnen verkrijgen. Om deze kwestie snel af te handelen stel ik u hierbij in de gelegenheid het gebruik alsnog met mij te regelen. Indien u dit bedrag ad ¤50,-(gebruikelijke licentievergoeding) te vermeerderen met 21% BTW binnen tien dagen na dagtekening van deze brief overmaakt op mijn bankrekening .....) zie ik af van verdere aanspraken ten aanzien van de door u gepleegde inbreuk op mijn auteursrecht en schending van mijn persoonlijkheidsrechten.
Ik wijs u er nog op, dat u door betaling geen rechten ten aanzien van de genoemde foto(‘s) verkrijgt. Onder voorbehoud van alle rechten.
Mocht u niet volledig of niet op tijd zijn met de betaling van voornoemde schadevergoeding, dan zie ik mij genoodzaakt mij te wenden tot een advocaat.
Hoogachtend,
Xminator.
Sturen dan maar?
p.s. een box is ook goedquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef xminator het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Op jullie facebook pagina heeft u 20 november 2012 omstreeks circa 16:00 een foto gepubliceerd waarop het auteursrecht bij mij rust. Het betreft een foto waarop producten staan die ik heb gekocht.
U heeft voor deze publicatie geen toestemming van mij verkregen. Hierdoor maakt u inbreuk op mijn auteursrecht. Door het ontbreken van naamsvermelding schendt u tevens mijn persoonlijkheidsrechten.
Indien u vooraf toestemming aan mij had gevraagd zou u voor ¤50,- (gebruikelijke licentievergoeding, exclusief BTW) toestemming hebben kunnen verkrijgen. Om deze kwestie snel af te handelen stel ik u hierbij in de gelegenheid het gebruik alsnog met mij te regelen. Indien u dit bedrag ad ¤50,-(gebruikelijke licentievergoeding) te vermeerderen met 21% BTW binnen tien dagen na dagtekening van deze brief overmaakt op mijn bankrekening .....) zie ik af van verdere aanspraken ten aanzien van de door u gepleegde inbreuk op mijn auteursrecht en schending van mijn persoonlijkheidsrechten.
Ik wijs u er nog op, dat u door betaling geen rechten ten aanzien van de genoemde foto(‘s) verkrijgt. Onder voorbehoud van alle rechten.
Mocht u niet volledig of niet op tijd zijn met de betaling van voornoemde schadevergoeding, dan zie ik mij genoodzaakt mij te wenden tot een advocaat.
Hoogachtend,
Xminator.
Sturen dan maar?
Waarom 50 euro? Ik zou extra box vragenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:50 schreef xminator het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Hoogachtend,
Xminator.
Sturen dan maar?
quote:
Dan schijten ze eens allemaal in de doos, en krijgt ts stront aan de knikker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom 50 euro? Ik zou extra box vragen
Hoezo? Dan kun je dus een plaatje met auteursrecht hier plaatsen en vervolgens vanuit fok weer op je eigen website zonder problemen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. Toch als je kijkt naar de FOK! policy waar het gepost is. Heb je ben ik bang weinig auteursrecht.
Geen idee, maar als jij die hier post mag ik hem bv in R&P posten als ik het wil. Ik weet niet hoe auteursrecht precies werkt, maar er worden dagelijks zoveel plaatjes verstuurd. En ik heb nog nooit geld van google gekregen omdat ze een plaatje dat ik gemaakt hebben hosten. Verder host jij je plaatje ergens neem ik aan? Dan ben ik bang dat je al zeer weinig auteursrecht hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo? Dan kun je dus een plaatje met auteursrecht hier plaatsen en vervolgens vanuit fok weer op je eigen website zonder problemen?
Ik niet, maar iemand zei in dit topic ergens geen problemen te hebben gehad met deze site. Ik heb 3 dozen van daar besteld gewoon voor de fun-factor terug sturen kan altijd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:57 schreef nelisb het volgende:
Iemand ervaring met deze site?
http://www.clicktobuy.nl/(...)et-dag-op-clicktobuy
Ja, heb die ook besteldquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:57 schreef nelisb het volgende:
Iemand ervaring met deze site?
http://www.clicktobuy.nl/(...)et-dag-op-clicktobuy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:59 schreef OhNoes het volgende:
Best groot nog, kan iemand uitzoeken wat het in godsnaam waard is?Type nummer invullen op tweakersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:59 schreef OhNoes het volgende:
Best groot nog, kan iemand uitzoeken wat het in godsnaam waard is?50 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon verzonden, YOLOquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:54 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
dagelijks zoveel plaatjes verstuurd. En ik heb nog nooit geld van google gekregen omdat ze een plaatje dat ik gemaakt hebben hosten. Verder host jij je plaatje ergens neem ik aan? Dan ben ik bang dat je al zeer weinig auteursrecht he
Kan niet meer inloggen. Net een account aangemaakt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:58 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Ik niet, maar iemand zei in dit topic ergens geen problemen te hebben gehad met deze site. Ik heb 3 dozen van daar besteld gewoon voor de fun-factor terug sturen kan altijd.
Ah ben dus niet de enige met dat probleem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kan niet meer inloggen. Net een account aangemaakt.
Cookies verwijderen en het zal wel weer werken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
Vreemd, andere browser gebruiken?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:03 schreef nelisb het volgende:
[..]
Gisteren ging hij nog goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef skdevil het volgende:
[..]
Cookies verwijderen en het zal wel weer werken.
Die site van ze ligt meer plat dan dat hij het doet!
Andere browser werkt ook niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Vreemd, andere browser gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |