quote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Kirov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
Oeh nu ben ik wel nieuwsgierig. Snel door boek 4 heen dan maar!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:45 schreef Franknfurter het volgende:
Benjen hebben we nog niks over gehoord, Theon krijgt een heel vette plottwist! Kreeg zelfs medelijden met hem
Hij mag van mij doen wat hij wil, en er zo lang over doen als hij wil. Als hij maar zorgt dat hij de serie voor blijft, en ik vermoed dat dat nog lastig wordt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 04:04 schreef Tweek het volgende:
http://www.deadline.com/2(...)ith-hbo/#more-422358
Maak die laatste twee boeken nou eens af voor je nog meer hooi op je vork neemt.
Lastig? Eerder onmogelijk, hij schrijft gewoon veel te langzaam.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij mag van mij doen wat hij wil, en er zo lang over doen als hij wil. Als hij maar zorgt dat hij de serie voor blijft, en ik vermoed dat dat nog lastig wordt.
als ik kijk wat er nou daadwerkelijk gebeurt is in het laatste boek qua tijdsverloop etc, dan vermoed ik inderdaad dat hij nog minstens 1 boek extra nodig heeft. En als ik de wiki quote:quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lastig? Eerder onmogelijk, hij schrijft gewoon veel te langzaam.
Voor de komende twee boeken zal hij nog een jaar of 6 nodig hebben. Daarnaast zal hij waarschijnlijk toch weer een extra boek nodig hebben.
Hij schat dat het boek 1500 pagina's krijgt, dus dan heeft hij ook voor dit boek zeker 6 jaar nodig. 200 paginas af duiden eerder op die 5 hoofdstukken die hij van het 5e boek naar het 6e wilt zetten. Het schiet gewoon niet op. Zelfs met 2 jaar / seizoen zoals nu, haalt de serie de boeken gemakkelijk in.quote:By October 2012, 400 pages of the sixth novel had been written, although Martin considers only the first 200 as "really finished", the rest still needing revisions
Het schijnt dat het verhaal nu op z'n wijdst is uitgewaaierd (aan het eind van DwD/begin van WoW dus), en dat het vanaf daar een kwestie wordt van eindjes aan elkaar vastknopen, naar het slot toewerken en versmallen tot de bitterzoete finale.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:40 schreef BlaZ het volgende:
Daarnaast schrijft hij steeds langzamer, omdat het verhaal steeds ingewikkelder is geworden. Meer en meer karakters en het verhaal komt steeds moeilijker vooruit.
Nja laten we hopen dat hij dit epos alsnog gaat kunnen schrijven.
mwah: http://edelweiss.abovethe(...).aspx?sku=0553805444quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:00 schreef neilpad het volgende:
Laat gaan joh. Dit is toch niks nieuws?
Eind van het jaar komt wel nog A World of Ice and Fire uit, prima zoethoudertje.
30 pagina's nieuwe achtergrond ja. De rest is gewoon reeds bestaande achtergrond info. Ik ben in ieder geval wel benieuwd. Bij amazon kun je em een stuk goedkoper pre-orderen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:12 schreef Nagil het volgende:
[..]
mwah: http://edelweiss.abovethe(...).aspx?sku=0553805444
30 pagina's maar van GRRM zelf, en de rest geschreven door twee fans (die ik persoonlijk niet kan uitstaan omdat ze iedereen die kritiek op de boeken of GRRM uit op hun forum onverbiddelijk bannen). Voor 40 dollar is dat het zeker niet waard.
Dat zal dan komen omdat jij misschien nooit kritisch bent geweest, probeer maar eens wat threads te vinden die enige kritiek uiten. Ik ben er zelf vanaf geschopt toen ik iets poste in een thread over het noemen van karakters naar fans simpelweg omdat de moderator het niet met mij eens was. Van mij mag een forum goed gemodereerd worden, zeker met zoveel leden maar wat ze daar doen is echt je reinste censuur.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef neilpad het volgende:
[..]
30 pagina's nieuwe achtergrond ja. De rest is gewoon reeds bestaande achtergrond info. Ik ben in ieder geval wel benieuwd. Bij amazon kun je em een stuk goedkoper pre-orderen.
Overigens heb ik nog nooit problemen gehad op dat forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |