Cersei is de eerstgeborene, maakt Jaime dus een 'broertje'.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoveel kan dat niet schelen Jaime en Cersei zijn toch een tweeling ?
Kom je in WoW denk ik achter.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:12 schreef Kingleon het volgende:
Vraagje hoe kan je weten wie Robert Strong is? of is het een hoop dingen bij elkaar zoeken?
een Robert Jordantje noemen we dat. maar ik hoop het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:23 schreef Sloggi het volgende:
ik denk dat hij het loodje legt voor het nieuwe deel uitkomt.
Ohquote:
Het leest wel prettig thoughquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:52 schreef Sloggi het volgende:
Binnenkort lezen.
Prachtige site trouwens, die stijl kon al in 1999 écht niet meer.
Vond het verhaal in Dorne altijd wel interessant.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:54 schreef Nagil het volgende:
Lol, het is hetzelfde met die site als met de boeken. Hij roept al twee jaar dat ze druk bezig zijn met hem te vernieuwen.
Arianne![]()
![]()
![]()
Wat een onzin, kan best interessant zijn maar ik mag toch hopen dat die twee short stories en TWOW grotere prioriteit hebben dan deze zogenaamde "fake history." De inspiratie lijkt in ieder geval ver te zoeken.quote:and mine own contribution... well, it's some of that fake history I have been writing lo these many months, the true (mostly) story of the origins of the Dance of the Dragons.
Woehoe! Vanavond maar eens lezenquote:
Waarom schrijf je het niet gewoon zelf als je het allemaal zo goed weetquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:08 schreef Nagil het volgende:
En daar gaan we weer, behalve dat hij zijn Nicholas van Rijn short story dat hij in juni 2011 (!!!!!) had moeten inleveren nog steeds niet af heeft, is het beloofde vierde Dunk&Egg verhaal dat in "Dangerous Women" zou moeten verschijnen tot onbepaalde tijd opgeschort. In plaats van Dunk&Egg krijgen we nu dit voorgeschoteld:
[..]
Wat een onzin, kan best interessant zijn maar ik mag toch hopen dat die twee short stories en TWOW grotere prioriteit hebben dan deze zogenaamde "fake history." De inspiratie lijkt in ieder geval ver te zoeken.
GRRM mag best wel een beetje door schrijven. Ook z'n blog, hij is meer bezig met football en conventies/beurzen dan met schrijven. En wij maar wachtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Woehoe! Vanavond maar eens lezen
[..]
Waarom schrijf je het niet gewoon zelf als je het allemaal zo goed weet![]()
Ik laat enkel zien dat GRRM weer z'n honderdste belofte/deadline heeft gebroken en in mijn optiek de compleet verkeerde prioriteiten stelt. Hij mag van mij lekker doen wat hij zelf wil, gewoon lekker stoppen met schrijven wat mij betreft. Het enige wat je mag verlangen is dat hij eerlijk is, en hij heeft iedereen een jaar lang lekker gemaakt met een nieuw Dunk&Egg verhaal en hij heeft niet de inspiratie kunnen opbrengen om dit verhaal op tijd af te hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Woehoe! Vanavond maar eens lezen
[..]
Waarom schrijf je het niet gewoon zelf als je het allemaal zo goed weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |