abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119257407
En nu vol spanning wachten op Neo :P
pi_119257418
same here ;p
  donderdag 15 november 2012 @ 22:28:31 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119257440
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:24 schreef glsf het volgende:
@RobertNL:
Ik heb je review van de G3 gelezen maar kun jij je menig eens geven over de NEO t.o.v. de G3 ?
Bevalt de NEO beter of minder dan de G3 en op welke punten?
(met name scherm, accu en foto's)
Neo nog niet binnen ;)

Maar als hij binnen is hoor je het wel!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119257449
Ben aan het twijfelen of ik morgen de Lumia 800 ga halen :P
pi_119257475
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef nodig het volgende:
Gewoon doen :P
pi_119257478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Neo nog niet binnen ;)

Ok sorry. Ik dacht dat je hem al had.
pi_119257575
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef nodig het volgende:
Als die dan niet uitverkocht of verhoogd is in prijs doe ik hetzelfde.
pi_119257593
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:29 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Gewoon doen :P
Ik heb niks met Windows Phone :P Ook (nog) niet met android maar dat terzijde. Ben van plan om een Nexus 4 te gaan halen maar die laat het op zich wachten. Zou deze ook mooi kunnen doorverkopen voor 150, heb ik 40 euro winst :P Maar aan de andere kant, zo'n cashback is ook weer zo'n heel gedoe en afwachten of dat allemaal doorgaat.
pi_119258640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:32 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik heb niks met Windows Phone :P Ook (nog) niet met android maar dat terzijde. Ben van plan om een Nexus 4 te gaan halen maar die laat het op zich wachten. Zou deze ook mooi kunnen doorverkopen voor 150, heb ik 40 euro winst :P Maar aan de andere kant, zo'n cashback is ook weer zo'n heel gedoe en afwachten of dat allemaal doorgaat.
Iedereen ziet opeens winst, door het verkopen van de Lumia..
maar dat ding daalt alleen maar meer in prijs :P.. en zeker als straks iedereen weet van cashback actie van belcompany :P
pi_119258792
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Iedereen ziet opeens winst, door het verkopen van de Lumia..
maar dat ding daalt alleen maar meer in prijs :P.. en zeker als straks iedereen weet van cashback actie van belcompany :P
Alleen is ie morgen overal al uitverkocht :P
En de prijs die er het dichtst bij in de buurt komt is 240 euro.
http://tweakers.net/pricewatch/294001/nokia-lumia-800-zwart.html
pi_119259232
Ik denk dat het "expected" vlaggetje bij de Newman N2 wel weg mag in de OP? Tenminste als ik het artikel op GC mag geloven http://www.gizchina.com/2(...)n-n2-hands-on-video/

Prijs van 240 dollar? Zou het?

Of krijgen we weer te maken met Jiayu taferelen?
pi_119259402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Neo nog niet binnen ;)

Net een uur aan de telefoon helpdesk gespeeld voor zusje Shiz. :P Die heeft 'em vandaag binnengekregen (parelwitte versie N02-M, ook ca. 2 wkn onderweg geweest, ook heffingloos afgegeven).

Ik zal 'em over een week of drie wel ff rooten voor d'r en mogelijk dat we dan een manier hebben gevonden om de Nederlandse taal toe te voegen, tot die tijd genoeg instructies gegeven om de phone startklaar te maken en de alternatieve markt te gebruiken. ;) Ze had nog geen ervaring met Android smartphones, kwam van een BlackBerry, maar vind het wel wat.

Ik heb nog ff gekeken naar waar die olieachtige golven als je onder een bepaalde hoek kijkt nou vandaan kwamen, maar er zit inderdaad een screenprotector op al (of dit bedoeld is als permanente of transport/leverprotector weet ik niet). Heel lastig te zien, want hij is wel heel precies geplaatst. Ik kon 'em bij de speaker lospeuteren en eraf halen! 'k Ga ff aankijken hoe het zo wil en anders zijn er toch al nieuwe screenprotectors onderweg. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef tharonny het volgende:
Ik denk dat het "expected" vlaggetje bij de Newman N2 wel weg mag in de OP? Tenminste als ik het artikel op GC mag geloven http://www.gizchina.com/2(...)n-n2-hands-on-video/

Prijs van 240 dollar? Zou het?

Of krijgen we weer te maken met Jiayu taferelen?
Waarom is
quote:
The Newman N2 should be on sale before the start of December
.. niet expected dan? :{
En het is leuk dat Andi iets zegt, maar hij zegt wel meer. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119259994
Ha indeed, die andi neemt ook maar nieuws klakeloos over van Chinese sites en soms vraag je af waar het op gebaseerd is.
  donderdag 15 november 2012 @ 23:27:46 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119260176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:24 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ha indeed, die andi neemt ook maar nieuws klakeloos over van Chinese sites en soms vraag je af waar het op gebaseerd is.
Vaak ook nog met translate :'). Ik kijk elke dag zelf wel even op wat van die sites. Dan weet je vaak even veel of meer. (zonder populair geroep).

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Net een uur aan de telefoon helpdesk gespeeld voor zusje Shiz. :P Die heeft 'em vandaag binnengekregen (parelwitte versie N02-M, ook ca. 2 wkn onderweg geweest, ook heffingloos afgegeven).

Ik zal 'em over een week of drie wel ff rooten voor d'r en mogelijk dat we dan een manier hebben gevonden om de Nederlandse taal toe te voegen, tot die tijd genoeg instructies gegeven om de phone startklaar te maken en de alternatieve markt te gebruiken. ;) Ze had nog geen ervaring met Android smartphones, kwam van een BlackBerry, maar vind het wel wat.
Fijn, wellicht morgen hier binnen dan :D
quote:
Ik heb nog ff gekeken naar waar die olieachtige golven als je onder een bepaalde hoek kijkt nou vandaan kwamen, maar er zit inderdaad een screenprotector op al (of dit bedoeld is als permanente of transport/leverprotector weet ik niet). Heel lastig te zien, want hij is wel heel precies geplaatst. Ik kon 'em bij de speaker lospeuteren en eraf halen! 'k Ga ff aankijken hoe het zo wil en anders zijn er toch al nieuwe screenprotectors onderweg. :P

[..]

Heb ik op de Xperia S ook. in de fabriek geplaatst :P Heb hem mooi laten zitten.

As we speak een batterij test op de Jiayu aan het doen met AnTuTu tester. Iemand die dat ook even op een ander toestel kan uitvoeren (vergelijkingsmateriaal).

Let op: De batterij moet hier voor op 100% zitten en je kan de telefoon een uurtje of 5 niet gebruiken.
pi_119261362
Even een nachtje slapen over de Lumia 800, heb igg heel wat informatie gelezen :D Maar twijfel nog omdat ik hem dan naast een Nexus 4 en een iPod touch ga gebruiken. Al is die iPod Touch al bijna afgeschreven :P
pi_119261378
Heb het volgende aan de OP toegevoegd:
De spoiler 'Community support (Rooting, tweaks & reviews)'.
Mocht iemand aanvulling hebben, zoals er staat a.u.b.:
quote:
Heb je een uitgebreide review en/of interessante links naar tweaks/roots/e.d. voor een bepaald model die in deze lijst missen voor je gevoel? Neem ff contact op met de topicstarter of een van de topic-hosts: shiznuts / RobertNL , zodat dit uitgebreid kan worden. Bedankt!
Had vandaag trouwens weer een collega die ik moest uitleggen hoe je nou precies tablets en phones koopt, hij was ook om. :P

En Lumia jongelui... da's ja heel niet chinashopping hè. O-) Ughe..

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 15-11-2012 23:59:54 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119262968
Echt spannend om nu te gaan slapen en morgenochtend te zien wat voor status er dan op staat. :o

quote:
vrijdag, November 16, 2012 Locatie Tijd Colli
5 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 00:11
1 Colli

donderdag, November 15, 2012 Locatie Tijd Colli
4 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:56
1 Colli

3 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:11
1 Colli

2 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 16:24
1 Colli

1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 12:48
1 Colli
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:46:36 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119263087
En om iedereen in de 'loop' te houden... je had wat/waar/hoeveel besteld precies? :@

Ah, Lightake N02-M met DHL begrijp ik hieruit dan maar:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[ Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef RedVultures het volgende:
Vandaag verzonden vanaf LighTake met DHL shipping. Ben er benieuwd, want is m'n eerste telefoon uit china. ]

same :)

Heb wel op me ouders adres laten bezorgen dus als ie maandag komt kan ik het weekend daarop er pas mee spelen :'(
pi_119263371
quote:
12s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:54 schreef shiznuts het volgende:
Heb het volgende aan de OP toegevoegd:
De spoiler 'Community support (Rooting, tweaks & reviews)'.
Mocht iemand aanvulling hebben, zoals er staat a.u.b.:
.....
Ik heb op XDA voor de G3 een Engelstalige CWM gevonden, zodat je een backup van je ROM kan maken en evt kan flashen. Hoeft dat tenminste niet meer in het Chinees.

JYG3 Root met Engelstalige recovery
Flash de recovery met SP_Flash_Tool_v3.1222.00

Bron XDA

mbt de Neo, Daarvoor heb ik vreemd genoeg wel Chinese CWM gevonden, maar had ergens op het Neo forum begrepen dat de Neo standaard is voorzien van een Engelstalige CWM. Echter nog geen bevestiging van gehad.

[ Bericht 3% gewijzigd door elinx op 16-11-2012 01:08:29 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:03:23 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119263463
Top! Staat erbij. :)

-edit- En ik kan bevestigen dat het Engelstalige recovery menu er op staat inderdaad.
Had het vanmiddag al geprobeerd (volume+ & power on), maar toen kwam ik niet verder dan een Android-mannetje met een open buik en een rood uitroeptekenbord, heb toen de batterij eruitgehaald om 'em weer normaal op te starten. Maar je moet dus de 'home' knop daarna gebruiken om in het menu te komen en met de volumeknoppen kun je dan omhoog en omlaag navigeren e.d. :Y Zou toffer zijn als ik zonder spul te installeren op m'n PC gewoon een root-map kan updaten inderdaad. En een gapps. En de latest ROM. Dat wordt een Tencent (QQ)-account aanmaken. :+

Maar ik ben twee dagen vrij, dus dat komt er vast wel van. _O_ Thanks i.i.g. voor dat topic nog, ik had 'em wel voorbij zien komen, maar was niet blijven hangen. :@

[ Bericht 43% gewijzigd door shiz op 16-11-2012 01:46:11 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:11:45 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119263585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:19 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als jullie willen weten hoe goed de batterij het echt doet installeer dan eens Antutu tester.

https://play.google.com/s(...).antutu.tester&hl=nl

Die test je batterij tot 20% ofzo.
As you wish (met de G3):
Antutu batterij test. Score: 938

Om dit even in perspectief te zetten:

Telefoon:
quote:
In the Antutu battery benchmark test, the Galaxy S3 scored 597
bron
quote:
As an alternative, I’ve also started using AnTuTu battery benchmark as an alternative. I’m still benchmarking my various devices so I’ll have more scores in a future review.

AnTuTu Battery test scores (higher is better)
Samsung Galaxy Note (LTE) 580
HTC One S 342
Samsung Galaxy S II HD LTE 332
bron
Tablets:
quote:
Qware tablet
Heb met AnTuTu tester even m'n batterij getest en kom uit op een score van 507 (tussen poor en normal) waarmee ik toch meer bovenaan dan onderaan sta.
bron
quote:
TF300
Autonomy side, it holds the road well, and seems in the upper middle of Android tablets. It provides an average score of 484 AnTuTu benchmark in performance mode, but an excellent 894 in energy saving mode.
bron
quote:
Pipo M3 tablet
Antutu battery test results 829 (I'll run again after a few charges).
bron
pi_119263816
Oew morgen nog ff langs de BelCompany voor die Lumia...
pi_119264911
LT kopers van neo, hebben jullie nog een lagere waarde op factuur laten zetten voor geval hy door douane moet. Zodat je hopelijk lagere bijteelling krijgt..graag jullie adviezen. Ben nu druk met aankoop aanbieding via LT en die willen weten wat ze op factuur moeten noteren.

@ shiznuts..klopt het dat je 2 weken hebt moeten wachten op gratis levering via LT??
zonee.. wie is bekend met tijsduur gratis leverings door lightake?
pi_119265311
Ik heb m'n Neo ook via LT besteld, maar laten verzenden via airmail. Dus hopelijk komt ie aan zonder heffingen. ;)
pi_119265344
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:03 schreef shiznuts het volgende:
Top! Staat erbij. :)

-edit- En ik kan bevestigen dat het Engelstalige recovery menu er op staat inderdaad.
Had het vanmiddag al geprobeerd (volume+ & power on), maar toen kwam ik niet verder dan een Android-mannetje met een open buik en een rood uitroeptekenbord, heb toen de batterij eruitgehaald om 'em weer normaal op te starten. Maar je moet dus de 'home' knop daarna gebruiken om in het menu te komen en met de volumeknoppen kun je dan omhoog en omlaag navigeren e.d. :Y Zou toffer zijn als ik zonder spul te installeren op m'n PC gewoon een root-map kan updaten inderdaad. En een gapps. En de latest ROM. Dat wordt een Tencent (QQ)-account aanmaken. :+

Maar ik ben twee dagen vrij, dus dat komt er vast wel van. _O_ Thanks i.i.g. voor dat topic nog, ik had 'em wel voorbij zien komen, maar was niet blijven hangen. :@
Ben het even kwijt maar heb je het nu over de Neo of de G3 ?
pi_119265508
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 07:47 schreef glsf het volgende:

[..]

Ben het even kwijt maar heb je het nu over de Neo of de G3 ?
Over de Neo :-)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119265513
Nou nu weten dat de Newman N2 1499 yuan gaat kosten, maar we weten niet hoe we hem kunnen krijgen en eerlijk gezegd ben ik een beetje huiverig bij dit merk over de bouwkwaliteit.

Dan geef ik liever 389 yuan meer uit en koop ik een merk waar je niet mee hoeft te doen in een lotterij en gerenomeerd merk zoals Huawei.
pi_119265782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:12 schreef vuurpaard66 het volgende:
LT kopers van neo, hebben jullie nog een lagere waarde op factuur laten zetten voor geval hy door douane moet. Zodat je hopelijk lagere bijteelling krijgt..graag jullie adviezen. Ben nu druk met aankoop aanbieding via LT en die willen weten wat ze op factuur moeten noteren.

@ shiznuts..klopt het dat je 2 weken hebt moeten wachten op gratis levering via LT??
Is reeds genoemd, maar soit.

Vanaf het moment van bestelling zo'n 3 weken ongeveer, maar kunnen er dus ook 2 of 4 zijn. Levertijd is nogal wispelturig als het op Chinashopping aankomt.
pi_119265899
dank voor de reactie..ditklopt en was ook myn verwarring ..ene keer lees je 2 dan weer 3-4 weken..vandaar.

kun je ook wat roepen over waarde op factuur..daar er heel veel kiezen voor versnelde dhl zending waarby je dus vrywel zeker toeslagen krygt van douane en postbedrijf(inklaringkosten).

Vandaag poging doen om Lumia800 te scoren voor 170,=
Dan heb binnen 1 maand LG L3, Lumia800 en Neo aangeschaft..wil dus niet te gekke extra kosten maken op Neo
pi_119266125
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 06:12 schreef vuurpaard66 het volgende:

Ik vind dat ze wel snel werken daar.
Zelf heb ik de 7e besteld, de 9e is deze op de post gegaan. Vervolgens is de telefoon de 14e naar nederland gestuurd. Vanaf daar is het niet meer te volgen (of ik moet met tnt gaan bellen) maar ik heb goede hoop dat deze volgende week wel eens aan kan komen. Zou dus een week of 2 zijn. Maar mocht de douane moeilijk gaan doen/gaan controleren ben je ook zo een week verder.
pi_119266257
helder..kan dus echt alle kanten op.

ik heb nogal wat problemen met afrekenen op lt site met paypal, paypal geeft aan dat dit komt omdat
lt geen paypalaccount heeft. vraag me dan af hoe jullie het hebben gedaan, allemaal betaald met creditcard???
pi_119266269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:06 schreef vuurpaard66 het volgende:
helder..kan dus echt alle kanten op.

ik heb nogal wat problemen met afrekenen op lt site met paypal, paypal geeft aan dat dit komt omdat
lt geen paypalaccount heeft. vraag me dan af hoe jullie het hebben gedaan, allemaal betaald met creditcard???
Vreemd. Gewoon met paypal betaald en ging in 1 keer goed.. :X
pi_119266351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nou nu weten dat de Newman N2 1499 yuan gaat kosten, maar we weten niet hoe we hem kunnen krijgen en eerlijk gezegd ben ik een beetje huiverig bij dit merk over de bouwkwaliteit.

Dan geef ik liever 389 yuan meer uit en koop ik een merk waar je niet mee hoeft te doen in een lotterij en gerenomeerd merk zoals Huawei.
Bouwkwaliteit bij Newman N1 is meer dan prima. Maar dan koop je toch lekker de Huawei? Als dat zorgt dat je niet blijft zeuren. Constant deze telefoon, dan weer die, dit kopen, dat kopen, elke keer melden dat je naar China gaat...
pi_119266414
heb jy gewoon in euro betaald of voor klein bedrag alles omgezet naar usd richting lt
pi_119266416
Mijn Neo is inmiddels in het dhl sorteercentrum Amsterdam. Mogelijk dus vandaag al in huis en dan ga ik hem gelijk rooten.

Ik ben van plan na het rooten gapps erin te flashen. Iemand die dit al gedaan heeft op zijn Neo? Hiermee zou ook de market geinstalleerd moeten worden.

@Downstar: was jij al verder gekomen met die roms die je had gevonden?
pi_119266463
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:14 schreef vuurpaard66 het volgende:
heb jy gewoon in euro betaald of voor klein bedrag alles omgezet naar usd richting lt
Paypal berekend alles netjes in euro. Dus voor je op de betaal knop klikt weet je exact wat het in euro kost! Als je bankrekening aan paypal gekoppeld is wordt dat bedrag dan ook afgehouden. Werkt perfect, normaal gezien...

Bij de bestelling was ik niet eens ingelogd bij lightake, maar doordat mijn emailadres overeenkwam staat deze wel netjes in mijn order lijst. Zeer tevreden over lt tot nu toe!
pi_119266500
Precies, PayPal rekent automatisch de bedragen in dollars om naar euro's (volgens de geldende PayPal koersen).
Heb hem inderdaad ook gekoppeld aan m'n bankrekening, geen problemen tot nu toe gehad met PayPal bij LT.
pi_119266767
helder...misschien komt het omdat dit mijn eerste paypal aankoop is en nog gescreend moet worden?? Mocht het te omslachtig worden dan laat ik het ff voor wat het is..grootste noodzaak is weg als ik lumia heb icm lg l3.

Jullie hebben my wel heel enthousiast en hebberig gemaakt na oa. de review(dank downstar)..misschien gaat de reeds scherpe prijs met feestdagen nog verder naar beneden. Heb in iedergeval heel wat uit te leggen aan moeders wat ik met 3 toestellen moet:)
pi_119267039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:30 schreef vuurpaard66 het volgende:
helder...misschien komt het omdat dit mijn eerste paypal aankoop is en nog gescreend moet worden?? Mocht het te omslachtig worden dan laat ik het ff voor wat het is..grootste noodzaak is weg als ik lumia heb icm lg l3.

Jullie hebben my wel heel enthousiast en hebberig gemaakt na oa. de review(dank downstar)..misschien gaat de reeds scherpe prijs met feestdagen nog verder naar beneden. Heb in iedergeval heel wat uit te leggen aan moeders wat ik met 3 toestellen moet:)
Als je PayPal aan je rekening koppelt moet het sowieso wel goed komen.
Toen ik m'n bankrekening koppelde was het zo dat PayPal 2 minieme bedragen op je rekening stortte binnen enkele dagen (1 en 4 cent ofzo), en dat je die als bevestiging bij PayPal moest invoeren (als bewijs dat die rekening van jou was).
Weet niet of dat nu ook zo is, maar het was toen iig zo gebeurd.
pi_119267357
heb ditzelfde traject ook bewandeld by paypal..snap daarom ook niet waarom alles zo rommelig gaat.
als ik op lt site voor betaling ga mag ik kiezen uit creditcard of via bankrekening..als ik op bankrekening klik krijg ik euro teken te zien en de tekst dat betaling van myn bankrekening naar paypal tussen de 4-6 werkdagen zal zijn. Als ik dan betaling wil overmaken aan lt vraagt paypal mij om paypal id van lt..dus bv een emailadres die bekend is by paypal...tja en die heeft lt niet.

de ander betaalopties van lt ga ik liever niet voor: Western Union and bank transfer

experimenteren ben ik niet bang voor maar er zyn grenzen wat betreft myn centjes
pi_119268282
Gisteren de NEO ook binnen gehad. Heb playstore erop en geroot. Echter Google Latitude wil niet werken. Kom niet ingechecked omdat de locatie niet gevonden kan worden. Heeft iemand dit al werkend? Hij blijft hangen op searching nearby.
Cirus the Virus
pi_119268941
Zo, even een berichtje gestuurd naar uredeal over een refund. Als ze echt een scam company zijn zullen ze dat vast niet honoreren en een slecht excuus geven zoals "is al verzonden" wat overduidelijk niet zo is maar dan kan je altijd nog een leuk gesprek hebben met Paypal.

//edit Iniedergeval, dan moet ik me weer oriënteren op een andere winkel waar je met Paypal kan betalen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Creqaw op 16-11-2012 11:10:12 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:57:05 #143
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_119268981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

As you wish (met de G3):
Antutu batterij test. Score: 938

Ik zat nog even te twijfelen om voor een Amoi 821 te gaan als de derde poging voor een G3 zou mislukken, maar met die score wil ik toch nog wel meer moeite doen om aan de G3 te komen. Dat ik dus precies wat ik zoek, een toestel dat het echt lang vol weet te houden (voor een smartphone).
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_119269506
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:53 schreef vuurpaard66 het volgende:
heb ditzelfde traject ook bewandeld by paypal..snap daarom ook niet waarom alles zo rommelig gaat.
als ik op lt site voor betaling ga mag ik kiezen uit creditcard of via bankrekening..als ik op bankrekening klik krijg ik euro teken te zien en de tekst dat betaling van myn bankrekening naar paypal tussen de 4-6 werkdagen zal zijn. Als ik dan betaling wil overmaken aan lt vraagt paypal mij om paypal id van lt..dus bv een emailadres die bekend is by paypal...tja en die heeft lt niet.

de ander betaalopties van lt ga ik liever niet voor: Western Union and bank transfer

experimenteren ben ik niet bang voor maar er zyn grenzen wat betreft myn centjes
wat vreemd! Ik kon bij lightake gewoon kiezen om met paypal te betalen, en werd dan doorverwezen naar de site van paypal zelf zoals het ok bij bvb ebay of amazon gebeurt. Daar dan moeten inloggen en betaling bevestigen, ging super gemakkelijker.

En ik had zelfs nog geen account, maar toen ik er achteraf één maakte herkenden ze het email adres en stonden mijn orders en direct in, vond ik heel mooi van hun :D
pi_119269511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:55 schreef Creqaw het volgende:
Zo, even een berichtje gestuurd naar uredeal over een refund. Als ze echt een scam company zijn zullen ze dat vast niet honoreren en een slecht excuus geven zoals "is al verzonden" wat overduidelijk niet zo is maar dan kan je altijd nog een leuk gesprek hebben met Paypal.

//edit Iniedergeval, dan moet ik me weer oriënteren op een andere winkel waar je met Paypal kan betalen.
Paypal helpt je daar niet mee, alleen met bekende sites als eBay. Ik heb ook ooit vergeefs een claim gedaan, en paypal vertelde me mooi dat het niet hun probleem was.
pi_119269538
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Paypal helpt je daar niet mee, alleen met bekende sites als eBay. Ik heb ook ooit vergeefs een claim gedaan, en paypal vertelde me mooi dat het niet hun probleem was.
Dat is vervelend =/
pi_119269668
Jup. Ging om twee defecte schermen voor de iPhone. Toch zo'n 75 euro.

Je moet dus bij paypal echt goed opletten welke sites onder hun buyers protection vallen, want anders ben je gewoon de lul.
pi_119269879
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

PayPal helpt je daar wel mee.
pi_119270228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:29 schreef Tsurany het volgende:

[..]

PayPal helpt je daar wel mee.
Niet dus. Dat dacht ik ook toen ik een claim opende.
pi_119270232
Je moet gewoon blijven doorzeuren.

Anyway zoals ik al zei heb ik al een aantal roms verzameld voor de neo. Clockworkmod zal niet werken dus probeer je standaard recovery daar niet mee te flashen, je gaat 'm bricken.

Wat ik van de Chinese sites heb gehaald qua tutorials is dat je met Sp flash tools moet werken om de nieuwe rom erop te pushen.

Dit is mijn eerste android smartphone, ja ja ik ben van de oude garde maar ik moest toch eens mee met de tijd, ben nog een beetje erg noob met android.

Ook stond er uitgelegd dat je officiële releases kunt flashen via de recovery, je nieuwe update.zip op je sd kaartje gooien en vanuit recovery een update doen.

Alleen ik ben een beetje huiverig, ik krijg de mtkusb drivers 6577 niet werkend op een windhoos 7 box. Met ADB drivers ging het wel alleen kon ik geen backup van mijn rom maken.

Ik weet niet wie meer ervaring heeft met android en hoe officiële updates normaliter gaan, gaan die via de recovery en sdkaart? Dus power en volume knop + ingedrukt houden en dan rom updaten via de sdkaart?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')