lol whut?quote:
Ja ik had ook dikke winst met de 90, dus ik had hem ook wel gewoon genomen. Maar toch heb je heel even zoiets van 'oh, da's wel prijzig'quote:Op donderdag 15 november 2012 02:44 schreef essnhills het volgende:
Ik had eerst alleen de tekst in beeld.. en toen de knop verscheen was ie al uitverkocht..![]()
had hem wel genomen, de vorige keer had ik een box van ¤90, daar zaten een dure smartphone en een dure popcornhour in..
Dat ik op Ik neem er een drukte kwam ik weer terug op dezelfde pagina..quote:Op donderdag 15 november 2012 02:44 schreef bambino het volgende:
Ik klikte te langzaam op rabobank, duurde net te lang.
Dus toen ik op bevestig klikte was het uitverkocht.
Deze waren er ook minder van denk ik.
Had er toen 1 van 25 euro. Die heb ik ook voor dik 70 euro kunnen verkopenquote:Op donderdag 15 november 2012 02:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik had ook dikke winst met de 90, dus ik had hem ook wel gewoon genomen. Maar toch heb je heel even zoiets van, 'oh, da's wel prijzig'
Ja inderdaad.. Is toch ineens best veel geld, vooral omdat je niet weet wat je krijgt..quote:Op donderdag 15 november 2012 02:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik had ook dikke winst met de 90, dus ik had hem ook wel gewoon genomen. Maar toch heb je heel even zoiets van 'oh, da's wel prijzig'
twee per keerquote:Op donderdag 15 november 2012 02:46 schreef Melleyn het volgende:
Ik denk ook dat ze er minder tegelijk doen dan normaal. Het is nog geen 3 uur en er zijn al 2 boxen geweest
Op Tweakers heeft er iemand al 2 boxen..quote:Op donderdag 15 november 2012 02:46 schreef Melleyn het volgende:
Ik denk ook dat ze er minder tegelijk doen dan normaal. Het is nog geen 3 uur en er zijn al 2 boxen geweest
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op Tweakers heeft er iemand al 2 boxen..
Dat ik ze toen alledrie had geloofde ook niemand dat..quote:
Trustequote:Op donderdag 15 november 2012 02:48 schreef RobertNL het volgende:
Nou ik kijk over een uurtje of twee/drie wel eens weer. Truste!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 november 2012 02:48 schreef RobertNL het volgende:
Nou ik kijk over een uurtje of twee/drie wel eens weer. Truste!
quote:
quote:
Thanksquote:
Welk plan?quote:Op donderdag 15 november 2012 02:49 schreef Melleyn het volgende:
M'n plan werkt
* Melleyn wrijft in handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |