Oude prijs hè. Hunt is goeikoper.quote:Op donderdag 15 november 2012 03:24 schreef bambino het volgende:
Wat is dit voor faal?
599.95
100 euro cashback
579.95 na cashback
whut?
quote:Op donderdag 15 november 2012 03:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oude prijs hè. Hunt is goeikoper.
quote:Op donderdag 15 november 2012 03:24 schreef bambino het volgende:
[..]
In Enschede zit er ook een met winkelwagentjeszelfs de oude had dat al. Dacht dat dat normaal was.
Naja, de eerste action stond in Enkhuizen, midden in de stad (nu nog steeds maar in een ander pandje) en de actions daarna kwamen in omringende dorpen, en die waren allemaal niet zo grootquote:Op donderdag 15 november 2012 03:24 schreef Melleyn het volgende:
Ik ken ook alleen Actions met karretjes
Nee niet live althans. Misschien dat ze het opnemen en later uitzenden. Gast nam ook direct op. Wel grappig.quote:Op donderdag 15 november 2012 03:30 schreef Melleyn het volgende:
Je was toch niet weer in de uitzending hè
Ik ben een keer teruggebeld en toen was ik ook in de uitzending.. ging ook nergens over..quote:Op donderdag 15 november 2012 03:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee niet live althans. Misschien dat ze het opnemen en later uitzenden. Gast nam ook direct op. Wel grappig.
Ye dat was ik dus vorig jaar tijdens de hunt. Was ook de dag voor de radioring. Daarom belde ik nu weerquote:Op donderdag 15 november 2012 03:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een keer teruggebeld en toen was ik ook in de uitzending.. ging ook nergens over..
Zou wel vet zijn als je gewoon iedere keer midden in de nacht met de hunt op de radio zou komenquote:Op donderdag 15 november 2012 03:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Ye dat was ik dus vorig jaar tijdens de hunt. Was ook de dag voor de radioring. Daarom belde ik nu weerToen was ik wel live in uitzending en had ik uitgelegd wat de hunt was
Ja iddquote:Op donderdag 15 november 2012 03:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als je gewoon iedere keer midden in de nacht met de hunt op de radio zou komen
quote:
Die verwacht een box, en is van plan hem zo voor ons weg te kapenquote:Op donderdag 15 november 2012 03:36 schreef bambino het volgende:
Koelkast is wel stildie staat al in de startblokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |