Ik vroeg me af hoe je je ads in een responsive design doet. Aangezien die natuurlijk niet meegroeien/schrinken. Dmv jQuery andere ads erin laten komen oid?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:56 schreef Drakire het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van responsive webdesign? dat is webdesign waarbij de website zich automatisch aanpast aan de breedte van het scherm misschien dat hier een wordpress plugin voor bestaat.
Als je goed bent in css3 kan je je thema zelf resposive maken.
Geen idee eigenlijk. Goeie vraag wel ik denk dat ze iig van positie veranderen ik ga het een keer testen heb nog wel wat resposive themes liggen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef Drawer het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe je je ads in een responsive design doet. Aangezien die natuurlijk niet meegroeien/schrinken. Dmv jQuery andere ads erin laten komen oid?
Haha ja toffe film, dat belletje heb ik vorig jaar een keer gedaan met autorefresh van adsense en een plugin dat zocht naar veranderingenquote:Op zondag 18 november 2012 13:37 schreef JDx het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die de film Middle Men (2009) - IMDb hebben gezien?
Had ooit op 14 jarige leeftijd ook xxx sites en verdiende daarmee aardig bij, echt een geweldige film als je geld verdient via internet!
PS. geen reviews lezen of trailers kijken, gewoon aanzetten! Zit eraan te denken om ook zo'n belletje te installeren. Ping... ping... ping... ping ping ping!
Nette link, thanks.quote:Op zondag 18 november 2012 11:19 schreef eaglejohn het volgende:
http://www.labnol.org/int(...)onsive-design/25252/
Zelf maak ik mijn websites max 960px breed. Responsive is ontzettend veel werk (als je het goed en mooi wilt doen) en vaak niet de moeite waard. Die breedte is ook beter voor de leesbaarheid (minder lange regels e.d.)
Handig, schrijf zelf alleen in het engels dus is voor mij niet echt bruikbaar.quote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef Blester het volgende:
Wellicht makkelijk voor jullie: http://goo.gl/fTz2a
Kun je heel snel een account aanmaken, een artikel schrijven van 250 woorden en twee links invoegen. Ideaal voor linkbuilding en geheel gratis. Artikels worden binnen enkele uren gecontroleerd en online geplaatst. Voor terugkomende accounts kun je direct een artikel plaatsen. Daarnaast mag je ook zelf een advertentie toevoegen aan al je berichten die je plaatst. Zo mag je bijvoorbeeld een Google AdSense code invoegen om er ook nog inkomsten uit te krijgen!
Het is toegestaan een artikel vanuit het Engels te herschrijven (als het maar uniek is uiteindelijk). Ook de NL zoekmachine heeft effect voor linkbuilding voor Engelse websitesquote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef Taciho het volgende:
[..]
Handig, schrijf zelf alleen in het engels dus is voor mij niet echt bruikbaar.
Toch Bedankt
Jetpack.quote:Op zondag 18 november 2012 20:58 schreef Drakire het volgende:
Weet iemand nog een goede widget (of plugin maar hij moet plaatsbaar zijn in een sidebar) voor wordpress met facebook like, twitter en g+ ?
Ik gebruik nu addthis maar ben de snelheid van mijn webpagina aan het optimalizeren addthis laadt css van haar eigen website en dat is focking sloom.
Die site is van jezelf zeker? Hij is net nieuw, heeft bijna geen goede content en waarschijnlijk ditto bezoekers.quote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef Blester het volgende:
Kun je heel snel een account aanmaken, een artikel schrijven van 250 woorden en twee links invoegen. Ideaal voor linkbuilding en geheel gratis. Artikels worden binnen enkele uren gecontroleerd en online geplaatst. Voor terugkomende accounts kun je direct een artikel plaatsen. Daarnaast mag je ook zelf een advertentie toevoegen aan al je berichten die je plaatst. Zo mag je bijvoorbeeld een Google AdSense code invoegen om er ook nog inkomsten uit te krijgen!
Omdat het voor verkopen van Marktplaats ook moet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef WebBeestje het volgende:
Ik vroeg me iets af, hier lees je regelmatig dat publishers projecten (willen) verkopen. Eigenlijk zou je hierover belasting moeten afdragen maar waarom? Volgens mij draagt ook niemand iets af van verkopen via bv. Marktplaats, waarom dan wel bij een website.
Ja, die is van Blester zelf idd.quote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Die site is van jezelf zeker? Hij is net nieuw, heeft bijna geen goede content en waarschijnlijk ditto bezoekers.
Het idee is best goed.quote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef Blester het volgende:
Dat zou ik laten vervallen.quote:7.De titel van het artikel moet tenminste 5 woorden bevatten
Objectief kan je aan regel 2 toevoegen.quote:14.De tekst moet objectief zijn en mag dus geen wervende vorm hebben
En dat het voor alle leeftijden geschikt moet zijn lijk me nou ook niet echt handig...quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het idee is best goed.
Alleen vraag ik mij af of het wel zo veilig is om je AdSense code in te voegen op jouw site.
Als je site foute content host, per ongeluk of expres, dan vraag ik me af of je daarmee geen risico loopt met je AdSense account.
Een AdSense account is als een hart.
Je krijgt er maar 1 in je gehele leven, tenzij je valsspeelt.
Oh ja, Blester:
[..]
Dat zou ik laten vervallen.
Een titel bestaande uit 1 of 2 woorden kan juist heel treffend zijn.
[..]
Objectief kan je aan regel 2 toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |