abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 november 2012 @ 14:00:29 #251
131603 Afwazig
Serious business
pi_119384265
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik word ook gepest ;(
Waarom?
Because you know i'm all about that ass
  maandag 19 november 2012 @ 14:49:47 #253
340341 Blester
Membre très utile
pi_119384443
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 10:43 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar stel die site van Blester voldoet niet aan de eisen om wat voor reden dan ook, kunnen ze mijn adsense natuurlijk ook blokkeren.
De basis van de website voldoet helemaal aan de richtlijnen van AdSense. Zoals je kunt zien is alles aanwezig. Natuurlijk draag je er altijd zelf zorg voor de website waar je de AdSense op plaatst eerst goed te bekijken en te bekijken of het aan de voorwaarden van AdSense voldoet, dit doe je tenslotte ook bij je eigen websites. De advertentie komt alleen op de pagina's met berichten die door jou, of door ingehuurde tekstschrijvers, zijn geschreven. Je bent hierdoor altijd zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit van de content die je plaatst. Natuurlijk zal ik ten alle tijden de berichten blijven bekijken. Voor nieuwe leden geldt eerst de procedure dat het account goedgekeurd moet worden. Dit gebeurd door het goedkeuren of afkeuren van het eerst geplaatst bericht. Zie ik dat het aan de regels voldoen, dan zal het geplaatst worden en mag je voortaan zonder controle plaatsen. Wanneer je dan toch een artikel plaatst dat niet aan de richtlijnen voldoet zal je account de status krijgen om elke keer gecontroleerd te worden bij het plaatsen van een nieuw bericht.

Als je geen AdSense wilt plaatsen kun je ook kiezen voor andere opties. Zo mag je een reclamebanner naar een van je eigen websites plaatsen (als het maar HTML is) of advertenties van Tradetrackers / Daisycon e.d.

Het is opzich al de moeite waard om een artikel te plaatsen. Voor zo'n artikel ben je enkele luttele minuten bezig en je hebt direct een backlink erbij die vrijwel direct in Google te vinden is.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 19 november 2012 @ 16:31:44 #254
340341 Blester
Membre très utile
pi_119388972
Ik heb nu de keuze uit een .BE en een .EU extentie voor een niche met lage concurrentie, welke kan ik volgens jullie hiervoor het beste kiezen? Ik denk zelf de .EU extentie aangezien veel van mijn andere websites goed ranken op .EU, maar ik heb nog geen ervaring met .BE.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119389681
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef Blester het volgende:
Ik heb nu de keuze uit een .BE en een .EU extentie voor een niche met lage concurrentie, welke kan ik volgens jullie hiervoor het beste kiezen? Ik denk zelf de .EU extentie aangezien veel van mijn andere websites goed ranken op .EU, maar ik heb nog geen ervaring met .BE.
jij bent toch de seo expert? do the math
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119389771
Ik heb een hekel aan die .eu .biz .org domeinnamen met allemaal adsense-spam-sites. Dat je geld wil verdienen oke, maar je kan toch wel een beetje nuttige site maken?
Facts don't care about your feelings
pi_119389919
Dat is ook gewoon de truc, maak een zinnige site, dan komen de bezoekers vanzelf, word je vanzelf gelinkt en stijg je vanzelf in Google.

Moet ik zeggen trouwens >:)
  maandag 19 november 2012 @ 16:55:12 #258
340341 Blester
Membre très utile
pi_119390155
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

jij bent toch de seo expert? do the math
Ah, dus ik mag verder niets meer ter discussie brengen? Zoals ik zei heb ik ervaring met .EU, maar .BE websites heb ik (nog) niet. De meeste mensen zijn negatief over .BE, daarom wil ik eens weten wat jullie hierover denken.

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb een hekel aan die .eu .biz .org domeinnamen met allemaal adsense-spam-sites. Dat je geld wil verdienen oke, maar je kan toch wel een beetje nuttige site maken?
Extentie zegt toch niet altijd wat over de website die erop staat? Zie genoeg prima websites met .org extenties in ieder geval. Jij zou voor de .BE gaan als ik deze reactie bekijk?

Als ik mijn eigen zoekgedrag op Google na ga zou ik véél eerder naar een .BE extentie gaan dan naar een .EU extentie website, gewoon een gevoelskwestie.

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:50 schreef JDx het volgende:
Dat is ook gewoon de truc, maak een zinnige site, dan komen de bezoekers vanzelf, word je vanzelf gelinkt en stijg je vanzelf in Google.

Moet ik zeggen trouwens >:)
Nouja, de meeste websites die ik heb zijn echt puur AdSense based websites, de meeste mensen zullen proberen deze websites zo veel mogelijk te mijden, ondanks dat je goede content hebt. Een beetje linkbuilding is wel nodig hiervoor dus :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119390221
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:55 schreef Blester het volgende:

[..]

Ah, dus ik mag verder niets meer ter discussie brengen? Zoals ik zei heb ik ervaring met .EU, maar .BE websites heb ik (nog) niet. De meeste mensen zijn negatief over .BE, daarom wil ik eens weten wat jullie hierover denken.

Mocht je de moeite nemen, lees mijn postgeschiedenis eens door, ik heb al diverse keren aangegeven wat in mijn geval het grote voordeel van een .eu domein is tov een .nl en een .be domein
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119390249
Ja ik zou zeker de domein nemen van het land :P nou is be en nl een beetje hetzelfde, maar heb toch altijd het gevoel dat google er wel naar kijkt bij de zoekresultaten. Bij .com domeinen die ik heb (terwijl nederlandstalige site) leek het moeizamer.
Facts don't care about your feelings
pi_119390381
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb een hekel aan die .eu .biz .org domeinnamen met allemaal adsense-spam-sites. Dat je geld wil verdienen oke, maar je kan toch wel een beetje nuttige site maken?
Of van die gratis domeinen :')
Because you know i'm all about that ass
  maandag 19 november 2012 @ 17:01:21 #262
340341 Blester
Membre très utile
pi_119390423
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik zou zeker de domein nemen van het land :P nou is be en nl een beetje hetzelfde, maar heb toch altijd het gevoel dat google er wel naar kijkt bij de zoekresultaten. Bij .com domeinen die ik heb (terwijl nederlandstalige site) leek het moeizamer.
Ik vind de zoekmachinewaarde van een .BE domein altijd heel moeilijk te bepalen. In heel veel mooie niches zijn vrijwel alle extenties bezet, behalve de .BE altijd. Dan moet daar wel een reden voor zijn. Heb weinig zin mijn tijd in een mislukt domein te steken in ieder geval.

De website zal moeten gaan ranken in de NL zoekmachine en wil graag Nederlandse bezoekers.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 19 november 2012 @ 17:02:08 #263
340341 Blester
Membre très utile
pi_119390453
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef blow... het volgende:

[..]

Of van die gratis domeinen :')
Heb jij ooit een AdSense website op een gratis domeinnaam gezien dan? Of laat ik het anders zeggen, heb jij ooit een gratis domeinaam op een redelijk keyword in de zoekmachines zien staan?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119390523
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik vind de zoekmachinewaarde van een .BE domein altijd heel moeilijk te bepalen. In heel veel mooie niches zijn vrijwel alle extenties bezet, behalve de .BE altijd. Dan moet daar wel een reden voor zijn. Heb weinig zin mijn tijd in een mislukt domein te steken in ieder geval.

De website zal moeten gaan ranken in de NL zoekmachine en wil graag Nederlandse bezoekers.
ik heb 4.eu domeinen, allen alleen geoptimaliseerd voor de nederlandse markt en ik krijg de belgische bezoekers en orders er gratis bij.. Rank ongeveer gelijk in google.nl vs google.be via de proxies..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119390577
Tja is ook lastig te bepalen of het wat uitmaakt. Natuurlijk kan je met goede backlinks en SEO een .cc domein ook gewoon hoog krijgen.
Facts don't care about your feelings
  maandag 19 november 2012 @ 17:07:41 #266
340341 Blester
Membre très utile
pi_119390689
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ik heb 4.eu domeinen, allen alleen geoptimaliseerd voor de nederlandse markt en ik krijg de belgische bezoekers en orders er gratis bij.. Rank ongeveer gelijk in google.nl vs google.be via de proxies..
Ik heb zelf ook positieve ervaringen met .EU domeinnamen. Maar de mooie niches hebben vaak alleen nog een .BE domeinnaam vrij. De vraag is dan of het de moeite waard is om ermee te starten.

Mijn basisgedachte is dat alle extenties goed kunnen ranken in de zoekmachine, voor de ene extentie is alleen meer moeite nodig dan de andere extentie. .BE vind ik altijd een twijfelachtige domeinnaam.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119390710
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef Blester het volgende:

[..]

Heb jij ooit een AdSense website op een gratis domeinnaam gezien dan? Of laat ik het anders zeggen, heb jij ooit een gratis domeinaam op een redelijk keyword in de zoekmachines zien staan?
http://geldverdienen.webklik.nl/page/geldverdienen
Because you know i'm all about that ass
  maandag 19 november 2012 @ 17:10:16 #268
340341 Blester
Membre très utile
pi_119390809
quote:
Ik zie geen AdSense op die website hoor. Maar waar zie jij deze website terug in Google? Ik zie hem in ieder geval niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119390842
Webklik :')
Facts don't care about your feelings
pi_119390981
in google niet nee.

zijn die advertenties niet van adsense?
Because you know i'm all about that ass
pi_119391025
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Webklik :')
dat bedoelde ik eigenlijk.

mag ik even opbiechten dat ik ooit zo'n domein heb gehad zodat ik altijd en overal kon werken aan mijn site :@ USB kan wel, maar die past niet in mijn ipad...
Because you know i'm all about that ass
  maandag 19 november 2012 @ 17:21:59 #272
340341 Blester
Membre très utile
pi_119391284
Hmmm, registrar gevonden voor .EU domeinen voor ¤2,- p/j. Dat is niet duur, denk dat ik er meteen een hele zooi vastleg daar.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119391293
Jaja we weten nu wel dat je een mislukkeling bent :')
Facts don't care about your feelings
  maandag 19 november 2012 @ 17:22:31 #274
131603 Afwazig
Serious business
pi_119391312
Ik heb zelf een .eu site. Die doet het prima. Ik denk niet dat een .be site optimaal is als je ook buiten België bezoekers zoekt. Verder geen ervaring me .be
pi_119391512
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 17:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaja we weten nu wel dat je een mislukkeling bent :')
dankje :)
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')