Ik heb ook al de nodige double en triple kills gemaakt... nog geen multi, maar tot nu pas 2 à 3 uurtjes gespeeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
Bouncing betty's zijn vrij goud in deze game!![]()
Tripple kill al binnen weten te halen en gisteren in 1 potje 14 kills mee
Drown en turbine? Nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:27 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wel erg vaak dezelfde maps online hoor![]()
Hier alleen maar carrier, hijacked, meltdown en yemen. Heel af en toe plaza/overflow. Maar levels als raid, turbine, drown en aftermath ben ik hooguit 1/2 keer tegen gekomen.
Dat zal best maar ik vind de mp7 prima spelen.quote:
MSMC hand down de beste subquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik vind de mp7 prima spelen.
Agreed, alhoewel ik nog op die skorpion wacht met rapid fire en laser.quote:
Die laser heb ik ook op de MP7 maar het lijkt wel alsof dat een soort equivalent van steady aim is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Agreed, alhoewel ik nog op die skorpion wacht met rapid fire en laser.
Lees maar fijn over "voor mijn gevoel" heen ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Groter?Speel jij wel hetzelfde spel?
Is het ook.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die laser heb ik ook op de MP7 maar het lijkt wel alsof dat een soort equivalent van steady aim is.
De attachments die ik gebruik zijn enkel de laser en de silencer, dus de rest heb ik niets aan. Maar de perk fast hands is toch ook sleight of hand of niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Is het ook.
SoH en stalker zijn ook attachments nu
Ik kan die kut filmpjes in het begin ook niet skippenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef bobbernaut het volgende:
Moeten jullie ook steeds in het begin alle beeldscherm settings instellen?
En ik kan die filmpjes niet skippen, terwijl ik alles had ingedrukt
Fast hands maakt het reloaden niet sneller geloof ik, seight of hands deed dit wel, voor de rest is het 't zelfde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
De attachments die ik gebruik zijn enkel de laser en de silencer, dus de rest heb ik niets aan. Maar de perk fast hands is toch ook sleight of hand of niet?
Dan gebruik je hem niet. Ik heb toch al meerdere mensen gehoord die hem wel lekker vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Ik vind die target finder trouwens een vreselijk achterlijke attachment
Dan ben je gewoon slecht. Als je uav aan zet heb je bijna nooit last van campers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:01 schreef mrazura het volgende:
Zoveel vieze campers ik word er gek van. Ik heb gewoon moeite om positieve score te krijgen
Ik word altijd in me rug geknalt door die blije kk kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |