Naja ik denk dat ik niet duidelijk genoeg benquote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
En omdat ze dom is, doet ze zulke dingen. Als ik dat ga doen, ook al weet ik dat er meer in zit dan dit, ben ik toch dom bezig?
Je kunt trouwens zowel intelligent als dom zijn. Mijn broer is een excellent voorbeeld. Bezit intelligentie die hij niet benut, om vervolgens zijn leven weg te gooien en zijn dagen te slijten als werkloze junk. Dat is dom.
Rokje erin gezetquote:
Eerder dan jij?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Dat jij eerder was Vinniiee, wie had dat ooit gedacht.
Your thirt's lost its smell of you and the bathroom's still a messquote:
Vrijdagquote:
Oké, we hebben dus beiden een andere definitie van dom behandeld.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja ik denk dat ik niet duidelijk genoeg ben.
Je hebt domme handelingen en dom qua intelligentie.
Dat eerste kan iedereen.
Dat tweede heeft een selecte groep mensen.
Jouw broer is niet dom, hij maakt domme keuzes. HIj bezit zijn intelligentie nog steeds maar het feit dat hij die niet benut maakt hem nog niet dom. Het is eerder treurig dat hij voor dat pad heeft gekozen.
Barbie is gewoon dom, daardoor maakt ze geen weloverwogen keuzes en dat is niet gek want dat kan ze niet. Jij kan dat wel dus ook al zou jij domme keuzes maken, jij bezit de capaciteiten om goede keuzes te maken.
Hopelijk ben ik wat duidelijk.
You jellyquote:
Daar ben ik blij om, sorry voor de verwarringquote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, we hebben dus beiden een andere definitie van dom behandeld.Je bent inderdaad duidelijk nu.
neuh, ik hoef niet zo nodig iets in me geramd hebbenquote:
Geen probleem, het was nog steeds interessant.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, sorry voor de verwarring.
Oja, de menselijke psyche vind ik erg interessantquote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem, het was nog steeds interessant.
Zo cute en tastyquote:
Ik ook. Kan er uren over praten, ook al heb ik dan niet zoveel kennis in huis.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, de menselijke psyche vind ik erg interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je goed!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ojaa als ik iemand tegenkom die dat leuk vindquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Kan er uren over praten, ook al heb ik dan niet zoveel kennis in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |