Naja ik denk dat ik niet duidelijk genoeg benquote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
En omdat ze dom is, doet ze zulke dingen. Als ik dat ga doen, ook al weet ik dat er meer in zit dan dit, ben ik toch dom bezig?
Je kunt trouwens zowel intelligent als dom zijn. Mijn broer is een excellent voorbeeld. Bezit intelligentie die hij niet benut, om vervolgens zijn leven weg te gooien en zijn dagen te slijten als werkloze junk. Dat is dom.
Rokje erin gezetquote:
Eerder dan jij?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Dat jij eerder was Vinniiee, wie had dat ooit gedacht.
Your thirt's lost its smell of you and the bathroom's still a messquote:
Vrijdagquote:
Oké, we hebben dus beiden een andere definitie van dom behandeld.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja ik denk dat ik niet duidelijk genoeg ben.
Je hebt domme handelingen en dom qua intelligentie.
Dat eerste kan iedereen.
Dat tweede heeft een selecte groep mensen.
Jouw broer is niet dom, hij maakt domme keuzes. HIj bezit zijn intelligentie nog steeds maar het feit dat hij die niet benut maakt hem nog niet dom. Het is eerder treurig dat hij voor dat pad heeft gekozen.
Barbie is gewoon dom, daardoor maakt ze geen weloverwogen keuzes en dat is niet gek want dat kan ze niet. Jij kan dat wel dus ook al zou jij domme keuzes maken, jij bezit de capaciteiten om goede keuzes te maken.
Hopelijk ben ik wat duidelijk.
You jellyquote:
Daar ben ik blij om, sorry voor de verwarringquote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, we hebben dus beiden een andere definitie van dom behandeld.Je bent inderdaad duidelijk nu.
neuh, ik hoef niet zo nodig iets in me geramd hebbenquote:
Geen probleem, het was nog steeds interessant.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, sorry voor de verwarring.
Oja, de menselijke psyche vind ik erg interessantquote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem, het was nog steeds interessant.
Zo cute en tastyquote:
Ik ook. Kan er uren over praten, ook al heb ik dan niet zoveel kennis in huis.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, de menselijke psyche vind ik erg interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat je goed!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ojaa als ik iemand tegenkom die dat leuk vindquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Kan er uren over praten, ook al heb ik dan niet zoveel kennis in huis.
Ziet er mooi uit loka!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende meet lullen we wat af, goed?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ojaa als ik iemand tegenkom die dat leuk vind
staat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Haha vind ik goedquote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende meet lullen we wat af, goed?
Ik heb geen ingrediënten en geen geld om te maken nuquote:
Ow, dan een keer als je dat wel hebt?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb geen ingrediënten en geen geld om te maken nu.
Dit zou ik ook niet snel doenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef twi het volgende:
Op een meet praten over de menselijke psyche
Nee, beter over sex, voetbal en auto's he.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef twi het volgende:
Ik hoef je er niet bij te hebben hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef twi het volgende:
Oooooooooow die voelde ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef je er niet bij te hebben hoor.
Seks is sowieso een beter onderwerpquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, beter over sex, voetbal en auto's he.
Je gaat voor de sexy secretaresse look?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, want daar praat je nog niet genoeg over. :pquote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks is sowieso een beter onderwerp
Ik doe het liever dan erover te praten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want daar praat je nog niet genoeg over. :p
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat voor de sexy secretaresse look?Ja natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel tevreden, zolang ik niet met bril op in de spiegel kijk waar alle rode plekjes in mijn gezicht huge lijken![]()
Gitaarquote:
Flauwquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
Cupcake is geen koekiemonster. Wel een muggenlarfmonster
.
Erover praten duurt langer bij mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe het liever dan erover te praten.
Oeh Loka toch.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Ik ben wel tevreden, zolang ik niet met bril op in de spiegel kijk waar alle rode plekjes in mijn gezicht huge lijken
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Erover praten duurt langer bij mij.
+1,5 en -2,5.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erover praten duurt langer bij mij.
[..]
Oeh Loka toch.
Je hebt 2 verschillende sterktes las ik. Hoe sterk is het?
EKarper.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]
Hihiiii radioactieve goudvis.
Oeh, dat is nog best wel sterk. Als je straks aan je bril gewend bent, zal het wel een stuk minder zwaar zijn om te kijken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1,5 en -2,5.
Ik snap niet hoe het ooit zo is gekomen
Valt nog wel mee tochquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1,5 en -2,5.
Ik snap niet hoe het ooit zo is gekomen
Jij zou me overal pakken waar je me pakken kon, als ik je de kans gaf.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
Twi die klaagt dat we geen interessante onderwerpen aansnijden, ik zou hem nu zo bij zijn lurven pakken vuige trol
Ik zou 'm op de BBQ leggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]
Hihiiii radioactieve goudvis.
Precies, je oren, neus, mond en navel zijn NIET veilig. Je stoma trouwens ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Jij zou me overal pakken waar je me pakken kon, als ik je de kans gaf.
Zou dat lekker zijn denk je.quote:
Ik heb ook cylinders, naar is datquote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Raene het volgende:
Mijn sterkte is R:0 L:0
Maar ik heb cilinderrrrrrrs.
Ik schreef het zojuist goed, wat doe jequote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook cylinders, naar is dat
Dat is stomquote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Raene het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Raene het volgende:
Heiden. Vis is awesome om op te eten.quote:
QFT.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Heiden. Vis is awesome om op te eten.
Ik ben geen oogarts dus geen idee.quote:
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Heiden. Vis is awesome om op te eten.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is nog best wel sterk. Als je straks aan je bril gewend bent, zal het wel een stuk minder zwaar zijn om te kijken.
ik heb nog nooit iemand ontmoet die 0:0 had en toch een bil namelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben geen oogarts dus geen idee.
Ik zit te twijfelen tussen:quote:
enquote:Mensen die geen vis lusten
Wacht, dit komt me bekend voor...quote:Bef je ook niet?
Alweer dit?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen:
[..]
en
[..]
Wacht, dit komt me bekend voor...
Dejavuuuuuquote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
en
[..]
Je was tijdens je lunch in Engeland? if not. you did not have fish and chips good sir.quote:
Komt wel goed. Heeft te maken met compensatie van de oogspieren en dergelijke.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Het grootste verschil tot nu toe vind ik dat ik nu vet erg mijn best moet doen om tekst in een boek niet dubbel te zien, en dat ik ineens in mijn rechterooghoek ook dingen zie gebeuren.
Beffen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
en
[..]
Welke pil moest ik nou ook alweer nemen?quote:
Ik denk pijpen. Ik hoop pijpen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zou beter zijn qua smaak, pijpen of beffen?
Gezien ik alleen ervaring heb met beffen; beffen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
niet in Engeland inderdaad dus geen krantquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Je was tijdens je lunch in Engeland? if not. you did not have fish and chips good sir.
Ik moet beffen nog proberen. Maar de gedachte alleen al maakt misselijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Wil je een klein Guitaristje of niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke pil moest ik nou ook alweer nemen?
Mja, vooral op school denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt wel goed. Heeft te maken met compensatie van de oogspieren en dergelijke.
Je gaat je bril iedere dag op doen?
andere reactie was te gevaarlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezien ik alleen ervaring heb met beffen; beffen.
Microgynon.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke pil moest ik nou ook alweer nemen?
Dat heb ik nou met pijpen. Minus het eerste zinnetje, want dat ga ik gewoon nooit proberenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet beffen nog proberen. Maar de gedachte alleen al maakt misselijk.
Voorlopig nog niet. Maar die pil is des duivels.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je een klein Guitaristje of niet?
Acné. Dus nee.quote:
Oneens. Maarja, ik heb geen last van de bijwerkingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef Fera het volgende:
Voorlopig nog niet. Maar die pil is des duivels.
Ik denk ook niet dat ik beffen ga proberen. Just ... no. Maar niets is zeker in het leven.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met pijpen. Minus het eerste zinnetje, want dat ga ik gewoon nooit proberen
Ik denk het eigenlijk ook, er komt van alles naar buiten druipen bij beffen. Pijpen smaakt niet zo heel erg naar iets, of jawel, maar heel flauwtjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk pijpen. Ik hoop pijpen.
Tijdens roleplaying met Newb?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, vooral op school denk ik.
Ik had last van bijna alle bijwerkingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Oneens. Maarja, ik heb geen last van de bijwerkingen.
DevilsWhore of TheGirlNextDoor halen je nog wel over.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik beffen ga proberen. Just ... no. Maar niets is zeker in het leven.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik beffen ga proberen. Just ... no. Maar niets is zeker in het leven.
dat is zo, maar ik wet toch aardig zeker dat ik geen lul in m'n porum hoefquote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Er komt van alles naar buiten druipen, wut?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk ook, er komt van alles naar buiten druipen bij beffen. Pijpen smaakt niet zo heel erg naar iets, of jawel, maar heel flauwtjes.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
DevilsWhore of TheGirlNextDoor halen je nog wel over.
Diane of yazmin.quote:
Dat, en een pener ziet er beter uit.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk ook, er komt van alles naar buiten druipen bij beffen. Pijpen smaakt niet zo heel erg naar iets, of jawel, maar heel flauwtjes.
Beffen na het neuken lijkt me ook een stuk minder jaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er komt van alles naar buiten druipen, wut?
Lovette misschien? Valt ook mee met de puistjesquote:
Diane was te zwaar, Yasmin is een kutpil die m'n libido heeft vermoordt. Dus het wordt geen pil, maar waarschijnlijk een spiraaltje of zo. Nu nog het lef vinden hem te laten plaatsen.quote:
Tussen het neuken door kan nog, erna, hmm nee weet nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Beffen na het neuken lijkt me ook een stuk minder ja
Valt reuze meequote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Diane was te zwaar, Yasmin is een kutpil die m'n libido heeft vermoordt. Dus het wordt geen pil, maar waarschijnlijk een spiraaltje of zo. Nu nog het lef vinden hem te laten plaatsen.
Ik bij ethynyl-estradiol ook, vooral de gewichtstoename was onaangenaamquote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had last van bijna alle bijwerkingen.
Met mirena heb je evengoed nog hormonen die in je gepompt worden hequote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Diane was te zwaar, Yasmin is een kutpil die m'n libido heeft vermoordt. Dus het wordt geen pil, maar waarschijnlijk een spiraaltje of zo. Nu nog het lef vinden hem te laten plaatsen.
Sappen enzo toch, als het goed gedaan wordt?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er komt van alles naar buiten druipen, wut?
Nou, overdreven veel is me nooit opgevallen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sappen enzo toch, als het goed gedaan wordt?
Zo heerlijk onsmakelijk, ditquote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sappen enzo toch, als het goed gedaan wordt?
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
Ik val op een goed moment binnen zo te zien.
Hihi, jij hebt Samzz nooit gebeft.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, overdreven veel is me nooit opgevallen.
Spiraaltje?quote:
Ik heb er van die keren tussen zitten, dat het ineens losbarst verdommequote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, overdreven veel is me nooit opgevallen.
Vertel me allesquote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er van die keren tussen zitten, dat het ineens losbarst verdomme
Soort waterval?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er van die keren tussen zitten, dat het ineens losbarst verdomme
Ik durf niet meer aan de pil, want ik vind het wel fijn dat ik een libido heb.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bij ethynyl-estradiol ook, vooral de gewichtstoename was onaangenaam
Was na het testen van mijn hormoonspiegels voor een ander onderzoek ook een veel te zware pil.
Yasmin bevalt beter, maar geen pillen is toch altijd het best.
Ja vind jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Ik heb geen honger meer, kan ik weer op mijn gewicht gaan letten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo heerlijk onsmakelijk, dit
Weet ik. Toch kunnen dat soort hormonen net anders werken. Net als de Implanon trouwens.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Met mirena heb je evengoed nog hormonen die in je gepompt worden heof je moet een koperspiraaltje doen
.
ethynil estradiol is gewoon het huismerk microgynon, de een reageert er tof op en de ander nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bij ethynyl-estradiol ook, vooral de gewichtstoename was onaangenaam
Was na het testen van mijn hormoonspiegels voor een ander onderzoek ook een veel te zware pil.
Yasmin bevalt beter, maar geen pillen is toch altijd het best.
Ik hoor daar zoveel mensen over eh.. Ik heb dat niet..Of nauwelijks iig, mijn libido overheerst nog steeds mijn leven :$quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik durf niet meer aan de pil, want ik vind het wel fijn dat ik een libido heb.Don't wanna lose it again.
Whehehehe.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel eens geschrokken na die tijd wat ik voor een troep had gemaakt
Dit ja. Ik heb best honger, maar al best veel gegeten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen honger meer, kan ik weer op mijn gewicht gaan letten.
Gefeliciteerd je squirt.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen, maar goed ieder persoon is weer anders. Neem van te voren paracetamol in (2 stuks) en dat zal daarna misschien ook nog wel moeten ivm kramp.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja vind je?
Ik heb 2 bevallingen gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien viel het daarom mee?
![]()
Ja klopt, gewoon de goedkoopste was dat. Maar de dosis was te zwaar voor mijquote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Raene het volgende:
[..]
ethynil estradiol is gewoon het huismerk microgynon, de een reageert er tof op en de ander niet.
Lucky you. Het was echt niks meer bij mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik hoor daar zoveel mensen over eh.. Ik heb dat niet..Of nauwelijks iig, mijn libido overheerst nog steeds mijn leven :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb niet zoveel gegeten vandaag bordje pasta dat was het.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb best honger, maar al best veel gegeten.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had normaal gesproken marvelon, is een lichterequote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, gewoon de goedkoopste was dat. Maar de dosis was te zwaar voor mij
Je valt af?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel gegeten vandaag bordje pasta dat was het.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Lucky you. Het was echt niks meer bij mij.Nja, het is wel IETS minder geworeden merk ik, maar.. njaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dat is een orgasme jaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, dat komt tegelijk met een orgasme altijd toch?
Ik denk dat Google dit beter weet dan ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, dat komt tegelijk met een orgasme altijd toch?
Zo zag mijn bank er uit nadat Loka er op had gezeten.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zag mijn bank er uit nadat Loka er op had gezeten.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja, het is wel IETS minder geworeden merk ik, maar.. njaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
WAAJOOOOquote:
Stangen, doe ik goedquote:Op woensdag 14 november 2012 23:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik schreef het zojuist goed, wat doe je.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja soms zit ik er wel aan te denken om weer te stoppen en idd ook voor een spiraaltje ofzo te gaan.. Ik heb m voornamelijk voor de pijntjes en ben nogal bang dat t dan weer zo erg wordt
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Beffenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Neuh dat ook weer niet ik rolde om 4 uur mijn nest uit. Ging douchen, at een bord pasta en vertrok naar mijn werk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je valt af?
Tik hem aan broeder. Binnen afzienbare tijd zijn wij 2 versiermachines.
prima advies, paracetamol altijd goedquote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het meevallen, maar goed ieder persoon is weer anders. Neem van te voren paracetamol in (2 stuks) en dat zal daarna misschien ook nog wel moeten ivm kramp.
[..]
Ik heb 2 bevallingen gedaanmisschien viel het daarom mee?
Jij hebt gepijpt dus, hoe smaakt dat nou?quote:
Je disste zn mamsquote:
Nee dat is al jaren geleden afgesprokenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef twi het volgende:
Kan iemand me die "Je moeder" opmerking eens uitleggen? Of hebben jullie gewoon met z'n allen afgesproken dat dat grappig is?
Ik ookquote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh dat ook weer niet ik rolde om 4 uur mijn nest uit. Ging douchen, at een bord pasta en vertrok naar mijn werk.
Ik leef niet gezond. Eerder ongezonder dan ooit.
Hmmm ... Wat een gedoe toch, met ons vrouwen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mja soms zit ik er wel aan te denken om weer te stoppen en idd ook voor een spiraaltje ofzo te gaan.. Ik heb m voornamelijk voor de pijntjes en ben nogal bang dat t dan weer zo erg wordt
Zou kunnen... ik vond de 7 maanden erna eigenlijk ergerquote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Raene het volgende:
[..]
prima advies, paracetamol altijd goed.
En ik weet nietmisschien ben je gewoon een stoere vrouw
.
Ja, maar ik heb het over dit geval. Ik kan de oorsprong van de grap namelijk niet ontdekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is al jaren geleden afgesproken
Hè wat vervelend nou.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over dit geval. Ik kan de oorsprong van de grap namelijk niet ontdekken.
Ligt eraan. Het is niet altijd kwalitatief goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Raene het volgende:
Ben ik de enige die het niet erg/vies vind om zaad te slikken?
Hey KTquote:
Er zijn er vast genoeg hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Raene het volgende:
Is goed voor je, veel eiwitten.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Raene het volgende:
Nee hoor. Wat zaad is best te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Raene het volgende:
afaik jaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Raene het volgende:
In geval van bier, pijp ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het is niet altijd kwalitatief goed.
Brofistquote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Een krentenbol voor ik wegging en een gebietste kipcorn op mijn werk
heloef weer door de bocht.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt gepijpt dus, hoe smaakt dat nou?
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is goed voor je, veel eiwitten.
Mensen die mijn zaad niet hebben geproefd.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat zaad is best te doen. Maar om het nu lekker te noemen gaat ook wel ver
Wat, toon ik eens oprechte interesse in de soort humor die men hier schijnt te hebben, word ik nog afgesnauwdquote:
Zwaar leven ditdat allesquote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Wat een gedoe toch, met ons vrouwen.
Maar ik ga pitten menschjes. Weltrusten.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het is niet altijd kwalitatief goed.
Tsja je kan die twee niet vergelijken als je maar 1 van beide hebt gedaan he.quote:
Tjah, ik vond het niet erg om mijn vriendin te tongen als ze me had gepijpt (nee, ik kwam niet in haar mond). Derhalve kan ik wel concluderen dat beffen mij prettiger lijkt smaken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja je kan die twee niet vergelijken als je maar 1 van beide hebt gedaan he.
Slaap lekkerquote:
Oh dat is een film? Ik dacht een serie. Ik heb het begin gezien. Dat die vader wordt nee getrapt en vervolgens de moeder.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
Net law abiding citizen afgekeken...
Vond het niet een super film eigenlijk
Oh, daar heb ik ook geen problemen mee hoor, maar of je dat kunt vergelijken?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik vond het niet erg om mijn vriendin te tongen als ze me had gepijpt (nee, ik kwam niet in haar mond). Derhalve kan ik wel concluderen dat beffen mij prettiger lijkt smaken.
Mwoah ligt eraan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook geen problemen mee hoor, maar of je dat kunt vergelijken?
Ja okee.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ik vond het niet erg om mijn vriendin te tongen als ze me had gepijpt (nee, ik kwam niet in haar mond). Derhalve kan ik wel concluderen dat beffen mij prettiger lijkt smaken.
Je bent gewoon vies van jezelf, hypocriet hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah ligt eraan.
Dat en had ik al gezegd dat ik bitter echt goor vind
Waarom niet gelijk slaapkamer, smoothboy.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje, als je ooit een huiskamer + rokje muziek meet gaat doen dan wil ik wel een persoonlijke uitnodiging
Neuh want iedereen is anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee.
Maar voor een goede conclusie hebben we een biseksueel nodig denk ik.
Bakkus houwequote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent gewoon vies van jezelf, hypocriet hoor
Ja, dat kennen we onderhand welquote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk slaapkamer, smoothboy.
Heb je niet gelezen, er staat rokje.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk slaapkamer, smoothboy.
Je zaad is over datum Koen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef Koen66 het volgende:
zaad is vaak zo lobbig, ik zou acuut moeten kokken
"slaapkamer + rokje muziek meet"quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen, er staat rokje.
Geen bi, maar mijn conclusie is toch beffen > pijpenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee.
Maar voor een goede conclusie hebben we een biseksueel nodig denk ik.
Hehehequote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Rokje, als je ooit een huiskamer + rokje muziek meet gaat doen dan wil ik wel een persoonlijke uitnodiging
Kun je dat proeven dan, als je niet eens in haar mond bent gekomen?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah ligt eraan.
Dat en had ik al gezegd dat ik bitter echt goor vind
Wacht wat?!!!quote:
Ja, voorvocht. Het is weinig maar kan wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je dat proeven dan, als je niet eens in haar mond bent gekomen?
Okee 50 biseksuelen en daar het gemiddelde van.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh want iedereen is anders.
[..]
Bakkus houwe
Wie?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht wat?!!!WAT EEN SNOL :$
Dat stelt toch niets voorquote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, voorvocht. Het is weinig maar kan wel.
Ja? FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuu!quote:
Ik heb nooit een lesbische geneukt.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Voelt dat anders tijdens het neuken?
Is maar goed ook, ranzig kind is hetquote:
Alsof ik het toelaat dat ze dan niet voor Kaneelstokje kiestquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rokje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je weer hetero word dm me!
Ik moet altijd een beetje huilen van dat soort zinnetjes.. Dus nu heb je je kansen uberhaupt al verspeeldquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rokje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je weer hetero word dm me!
Ik hou van je he?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof ik het toelaat dat ze dan niet voor Kaneelstokje kiest
Meh, dat betwijfel ik hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is maar goed ook, ranzig kind is het
ik kan dit beamenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is maar goed ook, ranzig kind is het
Geeft niet kijk maar :quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van dat soort zinnetjes.. Dus nu heb je je kansen uberhaupt al verspeeld
Dat Loki meisje?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mannen toch leuker. Hoewel ik tegen een bepaald meisje dat ik ken echt geen nee zou zeggen
Luister maar naar de wijze BobbyB, die weet er alles vanquote:
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
nee, net als dat je getrouwd ook niet voeltquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Voelt dat anders tijdens het neuken?
Hmmzzz. Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Luister maar naar de wijze BobbyB, die weet er alles van
En daarom houden we van je. Niet letterlijk houden van maar je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van dat soort zinnetjes.. Dus nu heb je je kansen uberhaupt al verspeeld
Jawel hoor, ik heb weerhaakjes in 'n vajayjayquote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, net als dat je getrouwd ook niet voelt
Ik werd een beetje warm van binnenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
En daarom houden we van je. Niet letterlijk houden van maar je weet wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb weerhaakjes in 'n vajayjay
Weet je al of ze lesbisch of bi is?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ja
Ik heb een van mijn zeldzame meisjescrushes op dit moment
Tuurlijk, dat snap ik. Ik heb me laatst ook opzettelijk gefriendzoned.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
Alsof jullie niet doorhebben dat ik mezelf express buiten spel zet
Beetje jammer dat ik het moet toelichten, verpest alles weer.
Insgelijksquote:
Ze is lesbisch. En bezet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al of ze lesbisch of bi is?
Wat, bij wie?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik. Ik me laatst ook opzettelijk gefriendzoned.
Trustenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
Dames
Heren
Ik wens u een fijne nacht toe.. I'm out.
Het werkt supergemakkelijk joh terwijl gisteren de directe taktiek nog de juiste wasquote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik. Ik heb me laatst ook opzettelijk gefriendzoned.
Trustenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
Dames
Heren
Nee dat ga ik jou aan je grote neus hangen.quote:
trustequote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
Dames
Heren
Kom maar op, mijn neus is er klaar voor.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat ga ik jou aan je grote neus hangen.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:02 schreef twi het volgende:
[..]
Kom maar op, mijn neus is er klaar voor.
Best wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, balen voor jou en voor mij.
Een luitserend oor bieden, haar opfleuren als ze zich kut voelt, haar egostrelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het werkt supergemakkelijk joh terwijl gisteren de directe taktiek nog de juiste was
Ja, daar vlieg je met Mach 3 in met dat gedragquote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Een luitserend oor bieden, haar opfleuren als ze zich kut voelt, haar egostrelen.
Mijn gegarandeerd succesvolle route naar de friendzone.
Ik zou haar wel hard geven. Maarja, lesbischquote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best wel ja
Ze heeft veel leuke foto's
Pluspunt nu weet ik ook hoe ik er uit moet blijven. Handig.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daar vlieg je met Mach 3 in met dat gedrag
Ik voel jequote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Binnen 6 uur weer moeten opstaan is geen leuke gedachte om mee te gaan slapen
Uiteindelijk leer je ervanquote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Pluspunt nu weet ik ook hoe ik er uit moet blijven. Handig.
idd, mijn wekker gaat ook weer om 5:45quote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Binnen 6 uur weer moeten opstaan is geen leuke gedachte om mee te gaan slapen
Kun je altijd nog friends with benefits worden hequote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Een luitserend oor bieden, haar opfleuren als ze zich kut voelt, haar egostrelen.
Mijn gegarandeerd succesvolle route naar de friendzone.
Muahhaha, kom er maar in!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je altijd nog friends with benefits worden he
druk met koter I guess oidquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
Waar is jaleesajoia de laatste tijd?
Dat hoorde ik laatst ook ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je altijd nog friends with benefits worden he
Daar is toch niks negatiefs aanquote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh, niet zo negatief denken.
Wat? Ik zeg toch niks?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, je zou niks doorlullen
/kraskras
Trustenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bedje in, dikke doei bitches![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |