1 2 3 4 5 6 7 8 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
Een oefenwedstrijd zegt ook zóveel..quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Shreyas het volgende:
België trouwens verloren van Roemenië![]()
Die rode duiveltjes zijn dus nu alweer op hun retour
1) Van Gaal heeft niet verlorenquote:
Ik las allerlei reacties dat het "maar een oefeninterland was".quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Shreyas het volgende:
België trouwens verloren van Roemenië![]()
Die rode duiveltjes zijn dus nu alweer op hun retour
Alsof België toppers heeftquote:Op woensdag 14 november 2012 22:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Een oefenwedstrijd zegt ook zóveel..
Denk dat veel Belgische toppers gewoon vrij hadden
België heeft een doellijn en verdediging waar Nederland alleen maar van kan dromen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof België toppers heeft![]()
![]()
Hun beste speler is verdediger Kompany. De slechte Ajax-aanvalslinie kon 5 keren scoren over twee wedstrijden tegen dat jochie. Zegt dus al genoeg over de rest van het team.
Hun beste verdediger Kompany krijgt er 5 tegen als ze tweemaal tegen Ajax spelen, daar dromen we echt van jaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
België heeft een doellijn en verdediging waar Nederland alleen maar van kan dromen.
Ben je écht zo simpel?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hun beste verdediger Kompany krijgt er 5 tegen als ze tweemaal tegen Ajax spelen, daar dromen we echt van ja
Verdediging oké, maar qua keepers hoeven wij ook niet te klagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
België heeft een doellijn en verdediging waar Nederland alleen maar van kan dromen.
Ja hun aanval is zeer matig, maar dat is onze verdediging.
Het zou me niet verbazen als al die ''top''spelers al weer op hun weg terug zijn. Ik zie België nog wel onder Kroatië eindigen en de play-off spelen (en verliezen) tegen Portugal of Spanjequote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ben je écht zo simpel?
Ik heb medelijden.
Hield van Gaal een pistool tegen je hoofd en je verplicht laten kijken?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Van Gaal, bedankt voor het verneuken van de avond!
Klopt, maar ik denk dat Courtois toch wel een tikje beter is, en beter toekomstpotentieel + jonger.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Verdediging oké, maar qua keepers hoeven wij ook niet te klagen.
Serieus man, als je echt nog hoge verwachtingen hebt bij een oefeninterland waarbij de topspelers niet eens meedoen ben je echt naïef. Dan ''verneuk'' je je avond gewoon zelf.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Van Gaal, bedankt voor het verneuken van de avond!
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:00 schreef graaierrr het volgende:
volgende week weer champions league, heerlijk.
quote:
Haha, lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hield Van Gaal een pistool tegen je hoofd en je verplicht laten kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |