abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119220069
Terror Jaap en zijn vriendin Cora zijn uit elkaar. Dat melden diverse bronnen. Jaap Amesz (30) is bekend geworden door zijn deelname aan het reality tv programma De Gouden Kooi. Hij won met het programma meer dan 1 miljoen euro.

Later kwam Jaap in het nieuws omdat hij een groot gedeelte van zijn geld verloren was. Jaap parkeerde zijn geld namelijk bij Dirk Scheringa’s DSB Bank, die kort daarna failliet ging. Ook had hij enige tijd contact met Joran van der Sloot.

Jaap en Cora hadden bijna 7 jaar een relatie. Recent liet Terror Jaap nog weten dat hij juist door Cora weer op het rechte pad was gekomen na een periode van drank en drugs gebruik

bron ;showvandaag
pi_119220529
die goeie ouwe terror Jaap..... sprong een gat in de markt, en een gat in het zwembad. :)
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  woensdag 14 november 2012 @ 22:44:56 #3
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_119220771
What comes around goed around.
Shootout to karma. <3
  woensdag 14 november 2012 @ 23:31:14 #4
97111 ukga
Siewosie baas
pi_119222856
Dat hele dsb bank was allemaal gelul
pi_119223398
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef ukga het volgende:
Dat hele dsb bank was allemaal gelul
Precies, net als dat drank- en drugsverhaal. Als het verhaal van de relatiebreuk waar is, is het vooral weer een excuus om flink door te vreten.
  donderdag 15 november 2012 @ 11:27:26 #6
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_119232877
Vind dat ze het nog lang vol heeft gehouden met Jaap :o
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 15 november 2012 @ 19:16:28 #7
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_119248662
Hahaha, álles om maar in die Media te bliiven, zelfs zijn allerliefste Cora fucken is geen enkel probleem zoals we de Terror Jaap het best kennen! ^O^
pi_119266323
Ik vraag mij eigenlijk af waarom zo iemand nog überhaupt aandacht krijgt van de media.
pi_119278799
en ook hier geloof ik niks van,zijn hele leven bestaat uit liegen en bedriegen :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:18:44 #10
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_119286247
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:10 schreef Iwanius het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af waarom zo iemand nog überhaupt aandacht krijgt van de media.
Gebrek...het is crisis overal, ook in Medialand.. _O-
  zaterdag 17 november 2012 @ 11:05:06 #11
185670 Poezewoes
pi_119306634
Als ze veel dieren artikelen gaan plaatsen in de krant ja dan is het komkommertijd!!
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:42:03 #12
185670 Poezewoes
pi_119323336
Ymke Wieringa op stap met Terror Jaap
Van onze redactie
AMSTERDAM -

Ymke Wieringa en Jaap Amesz, beter bekend als Terror Jaap, hebben samen een dag op het strand doorgebracht. Tot de grote verbazing van vriendin Britt Dekker.
"Nee, krijg net een foto doorgestuurd. Sorry maar kan het niet geloven," schrijft Britt Dekker op haar Twitter. Ook plaatst ze de foto van Ymke en Terror Jaap samen op het strand.

Maar mocht de vonk tussen Ymke en Jaap daadwerkelijk overslaan, krijgt ze de goedkeuring van haar vriendin. Britt schrijft: "Gun het Ymke wel."
Waarom de twee een dag samen op het strand door hebben gebracht, is onduidelijk.

Telegraaf
  woensdag 12 december 2012 @ 17:28:48 #13
185670 Poezewoes
pi_120235834
Terror Jaap' hoeft niet meer bekend te zijn

'Terror Jaap' werd een beroemdheid in Nederland na zijn deelname aan de realityshow De Gouden Kooi. Tegenwoordig hoeft Jaap niet meer zo nodig in de schijnwerpers te staan, zegt hij in het RTL5-programma Britt & Ymke Stellen Vragen.
De nu 30-jarige Jaap Amesz was zo'n vijf jaar terug regelmatig het gesprek van de dag omdat hij de levens van zijn medebewoners terroriseerde. Hij won het programma door te doen alsof hij de helft van het prijzengeld aan een goed doel zou schenken. In werkelijkheid ging de ruim 1,3 miljoen euro naar de door hemzelf opgerichte Stichting Jaap.
Het leek er af en toe sterk op, maar Jaap was zeker geen gestoorde boeman. 'De mensen die het gevolgd hebben weten dat ik echt getergd ben die eerste drie maanden', vertelt de Sterren Springen op Zaterdag-deelnemer tijdens een date met Ymke. 'Dat hele 'Terror Jaap'-gebeuren, zo is het helemaal niet begonnen. Ik flipte gewoon echt in dat huis.'

Geraffineerd plan
'Toen merkte ik dat het werkte en dacht ik: dit ga ik vaker doen', legt Jaap zijn toenmalige strategie uit. 'Als ik voor mezelf spreek, kan ik alleen maar zeggen dat het een geraffineerd plan was om te winnen.' En dat lukte, alhoewel hij zijn fortuin al snel weer kwijtraakte door het faillissement van de DSB Bank van Dirk Scheringa.
Amesz denkt niet dat hij door zijn opzienbarende gedrag in de villa voor altijd gezien zal worden als 'Terror Jaap'. 'De meeste mensen kennen me nu niet eens meer. Ik ben een uitgerangeerd, oud realitysterretje.' Wakker kan hij daar niet van liggen. 'Ik heb juist heel veel programma's afgezegd de laatste tijd. Ik zit er niet meer op te wachten op dit moment in mijn leven.'
AD
  woensdag 12 december 2012 @ 17:49:43 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120236507
Tuurlijk Jaap.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')