quote:Op donderdag 15 november 2012 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Bakkes![]()
Ik had al een serieuze reactie er na gedaan en dan mij persoonlijk aanvallen
Ik moest ook een aantal testen maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maar je verteld maar de helft, je krijgt niet zomaar een wajongniet omdat je werk tempo onder gemiddeld ligt maargoed. Wel fijn voor je dat je een wajong krijgt, zitten ook wat voordelen aan.
Dan vind ik het opmerkelijk dat jij een wajong krijgtquote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moest ook een aantal testen maken.
Maar er is niets benoemd wat ik zou kunnen hebben.
In jouw geval heb je dan sollicitatie plicht.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga later ook maar een uitkering trekken.
ik ook,.werken verdient toch niet veel meer vanwege alles wat je erbij moet betalenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga later ook maar een uitkering trekken.
Nee bij die test had je taal en dat je puzzels en zo moest leggen rekenen en dat soort shit.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan vind ik het opmerkelijk dat jij een wajong krijgtdus je bent 100% in orde, mankeert niks behalve een vertraagd werktempo? Schandalig..
Ja.. maar dat betekent dus dat je minder goed bent of minder begaafd bent, tenzij je een IQ van onder de 70 of 80 hebt dan heb je wel recht er op volgens mij omdat je dan mentale retardatie hebt..quote:Op donderdag 15 november 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee bij die test had je taal en dat je puzzels en zo moest leggen rekenen en dat soort shit.
Bij taal was het goed woon goed en die andere was ik lager dan de gemiddelde Nederlander.
Uit die test kwam uit hoeveel procent dat ik in aanmerking kom voor een wajong.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. maar dat betekent dus dat je minder goed bent of minder begaafd bent, tenzij je een IQ van onder de 70 of 80 hebt dan heb je wel recht er op volgens mij omdat je dan mentale retardatie hebt..
Maar jij bent gewoon minder begaafd (op die gebieden), dan vind ik het raar dat je een wajong krijgt.
Dan kun je elke leerling met een mager opleidingsniveau wel een uitkering gaan geven omdat ze minder begaafd (kunnen) zijn.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef Beach het volgende:
Dien een klacht in bij de heer Rutte als het je niet bevalt Geo.
Beach heeft een punt.quote:
Hmm okequote:Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Uit die test kwam uit hoeveel procent dat ik in aanmerking kom voor een wajong.
Dus het gaat zeg maar om hoeveel procent dat laten ze dan kijken.
Snap ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar ben er op zich wel blij mee.
Ja inderdaad. Een bedrijf helpt mij met werk zoeken voor een geschikte werkplek voor mijquote:Op donderdag 15 november 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik.
Al moet je het als een vangnet zien, dat snap je zelf ook wel, het doel is natuurlijk om gewoon naar werk te gaan maar het is een mooi vangnet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |