1 2 3 4 5 6 7 8 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
Justin Bieber hoeft van mij niet te scoren.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
GODVERDOMME SPEEL DIE BAL OP MARCO
Beste rechtse bek van de eredivisie.,quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Janmaat
Beste rechtsback van de eredivisie.
Nee, om Vermeerquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef alors het volgende:
Ze floten toch omdat de bal weer werd teruggespeeld?
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal door Kuyt, iedereen wil zijn kut kop raken ipv doel
You don't say?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef alors het volgende:
Ze floten toch omdat de bal weer werd teruggespeeld?
Als je 'm zo ziet zou je zeggen dat 't al een aantal keer gelukt is.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Allemaal door Kuyt, iedereen wil zijn kut kop raken ipv doel
Gratis ook nogquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
manjaat, beste transfer deze zomer in de Eredivisie.
PSV hoefde hem niet, want die hadden Hutchinsonquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Typisch het volgende:
manjaat, beste transfer deze zomer in de Eredivisie.
PSV staat eerste en Feyenoord?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PSV hoefde hem niet, want die hadden Hutchinson
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV staat eerste en Feyenoord?
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
Haha dr lag daar wat geels op de rand van het strafschopgebied, ik dacht even dat er zo'n kruisje stond waar de bal neer zou komen
Allesquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Of tuinieren.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Compliment het volgende:
[..]
Lesbie die van piemels houdt?
Joh, kijk eens naar de budgetten.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV staat eerste en Feyenoord?
dat laten ze je denkenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben er echt geen zin in vandaag.
Rai Uno misschien?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt er geen Italie - Frankrijk uitgezonden?
Doublepain krijgt nog karma.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh, kijk eens naar de budgetten.
Bij voetbal kan je er niet meer op.quote:
Dat zeiden ze ook over het bezetten van Nederland. En dat was ook zo gepiept.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben er echt geen zin in vandaag.
Geen zin in man, teveel werkquote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh, kijk eens naar de budgetten.
Van Ginkel speelt, dus nu is het een brug te ver.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over het bezetten van Nederland. En dat was ook zo gepiept.
Ik vond je rechtse bek grap beter.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fucking Bender komt erin. Nu alleen nog Leela en Fry
Vriendschappelikj?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef TLC het volgende:
Awww de Belgen hebben verloren in Roemenie
hihiquote:Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan was kuyt iig niet meer de lelijkste op 't veld.
Dit topic objectieve posters. Hoe kun je nu stellen dat De Jong geen wereldpartij speelt. Hij geeft zelfs no look passjes.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Compliment het volgende:
[..]
Lesbie die van piemels houdt?
Ik kan me anders prima voorstellen dat het merendeel van de toeschouwers aan het janken is geslagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Montelly het volgende:
Een wereld van verschil met een pot als bijv. Celtic-Barca
Omdat hij zwart isquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
Elia fucking prutser. Waarom wordt hij opgeroepen?
JA MAAR IK WIL WAT DRINKEN! EN ETEN! IK WIL NIET NAAR HUISquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Mandéra het volgende:
Nou, op naar de auto iedereen, 87ste minuut.
Hoe denk je anders dat we de finale kunnen halen?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, er wordt toch niet verlengd ofzo hé
Ff serieus, nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Elia had gewoon de bal voor het hoofd van Huntelaar moeten schieten.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef zoem het volgende:
Elia, had je maar niet egoistisch door meoten spelen
Deze wedstrijd is ter ere van de veteranen en wordt gezien als een toernooitje van 1 wedstrijd. Eigenlijk net als tegen Uruquay 2 jaar geleden, dus ja het wordt verlengen en een mogelijke strafschoppenserie.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
In dit soort wedstrijden vanaf minuut 1, graag.quote:
Jawel, met 5 minuten vanwege de vele wisselsquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Fair Play klassementquote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat we de finale kunnen halen?
betraptquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig is deze marteling bijna afgelopen..
Nu wordt het juist spannend, laatste minuten.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig is deze marteling bijna afgelopen..
Heel de voorhoede, alleen Schaken is Lahm een paar keer voorbij geweest. Vermeer/Vlaar doet het nog het beste, en qua invallers vallen van Ginkel en Janmaat niet tegen.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef graaierrr het volgende:
afschaffen dat vriendschappelijke landen-voetbal in het midden van het seizoen
nopequote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
is dat interlandgeneuk er ook dit weekend?
Nee dan gewoon voetbal.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
is dat interlandgeneuk er ook dit weekend?
hahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wat Feyenoorders wekelijks zien hahahahaha
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou dat ja, slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Nu nog invallen in een oefeninterland, dat zou ik echt verdommen.
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 14-11-2012 om 22:24:29Pff. Wat een straf, deze wedstrijd. Alsof ik een broodje heb gegeten met Estelle. Zo voel ik me. Bwegh. #neddui reageer retweet
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef KingRoland het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 14-11-2012 om 22:24:29Pff. Wat een straf, deze wedstrijd. Alsof ik een broodje heb gegeten met Estelle. Zo voel ik me. Bwegh. #neddui reageer retweet
Haha, als van Gaal nog ff Huntelaar voor een minuutje zou brengen ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Nu nog invallen in een oefeninterland, dat zou ik echt verdommen.
FIFA Ultimate Team?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
AHAHAHAHAHA WAT NEN GOEIquote:Op woensdag 14 november 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Een ieder die hier geld voor heeft betaald moet zijn geld terug krijgen.
je wilt toch mee kunnen praten op het werk hoe Kut het was.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Compliment het volgende:
Zon rukpartij maar iedereen kijkt het toch tot het eind,![]()
quote:
die proberen ze nu wakker te makenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef KingRoland het volgende:
WAAR is de reactie van Aad de mos?
the fuckquote:
gegegequote:Op woensdag 14 november 2012 22:31 schreef NLGooner het volgende:
Deze wedstrijd zouden ze moeten laten zien in guantanamo bay.
Wat een marteling
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef alors het volgende:
DirkJij zat nog ver onder het Eredivisieniveau
Pelle >>>>Kuytquote:Op woensdag 14 november 2012 22:33 schreef Montelly het volgende:
Dirk sukkel, was je maar met Kalou naar Feyenoord teruggegaan..
Maar toen ging hij er van uit dat hij zou spelen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Anonymousz het volgende:
huntelaar zei dat nl zou winnen met 1-0
liegenaar
GOUDquote:
Gebeurde meer dan bij Nederland - Duitsland.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef graaierrr het volgende:
http://www.goalsarena.org(...)and-friendly_en.html
Gebeurde meer als bij ned dui.
Van Ginkel is een groot talent hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
Van Ginkel laten spelen en dan een speler als De Guzman nooit een kans geven.![]()
op internet doen we niet aan spellingquote:Op woensdag 14 november 2012 22:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gebeurde meer dan bij Nederland - Duitsland.
Ik vraag me altijd af of Van Gaal wel weet dat hij beschikbaar is...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
Van Ginkel laten spelen en dan een speler als De Guzman nooit een kans geven.![]()
Basic fit in deze stad is 24 uur per dag openquote:
En niet aan hoofdletters. En niet aan leestekens. Blijkbaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:43 schreef graaierrr het volgende:
[..]
op internet doen we niet aan spelling
Nice!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Basic fit in deze stad is 24 uur per dag open
je bent gehersenspoeld op school, je hoeft je niet aan spellingsregels te houden.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En niet aan hoofdletters. En niet aan leestekens. Blijkbaar.
Nouen, De Guzman is 5 stappen verder.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Ginkel is een groot talent hoor
wow tjil nooit gewete je bent de eerste die t zeg tege mequote:Op woensdag 14 november 2012 22:46 schreef graaierrr het volgende:
[..]
je bent gehersenspoeld op school, je hoeft je niet aan spellingsregels te houden.
Mwah, zoveel speelt hij ook niet bij Swansea, terwijl van Ginkel tot de beste spelers van Vitesse hoort.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen, De Guzman is 5 stappen verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |