abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119218194
Nja, ik ben nu 18 en had laatst een meisje leren kennen via fb. Ze bleek 15 te zijn, maar contact was gewoon vriendschappelijk. Ik vroeg of we iets leuks konden gaan doen en ze flipte hem helemaal en stuurt haar familie op me af en blabla.
pi_119218195
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef Re het volgende:
Het gaat om aanspreken, neuken kan met dit tempo nog wel een paar jaar duren
Als er eenmaal contact is kan het snel gaan hoor. Vaak die eerste stap is het moeilijks want je wil niet voor lul staan in een volle bus. :P
pi_119218257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke nee nou ja je moet ze niet altijd hebben nee als je er ook acties uit gaat ondernemen die fout zijn nee :P Ik zeg ook dat ik het ook iets te jong vind trouwens hoor. Maar goed het gaat over een gesprekje in de bus.. TS moet geen problemen krijgen nee maar ja ik zou wel zeggen dat het wel kan. Misschien blijkt ze ook wel echt 16 te zijn en dan is het alweer geaccepteerder :P
Ik heb als 25-jarige een relatie gehad met een 17-jarig meisje, dat was op zich op het randje, maar goed als zij een acceptabele leeftijd blijkt te hebben: go for it. *O*
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 14 november 2012 @ 21:59:18 #29
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119218290
Gewoon doen man, misschien kom je er dan wel achter dat je haar niks vindt, en mocht je haar dan nog steeds aantrekkelijk vinden, dan kan je altijd nog gaan nadenken over of het slim is. ^O^
pi_119219502
Ik zie hier al reacties voorbij komen waarin gesproken wordt over seks. Daar heb ik het nog helemaal niet over. Ik heb het in eerste instantie eens over een relatie tussen een 15-jarige en een 20-jarige.
pi_119219635
Toen ik 16 was had ik een vriend van 21.. we zijn nog 7 jaar samen geweest ook :)
Leeftijd is ook maar een getal, zoveel moet je je daar niet van aantrekken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 14 november 2012 @ 22:27:49 #32
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_119220022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik zie hier al reacties voorbij komen waarin gesproken wordt over seks. Daar heb ik het nog helemaal niet over. Ik heb het in eerste instantie eens over een relatie tussen een 15-jarige en een 20-jarige.
En er zijn situaties waarin dat prima kan. Of dat voor jullie geldt kunnen wij niet beoordelen, maar het is theoretisch mogelijk, dus doe je best :)

Ik zou zelf wel haar ouders hierbij betrekken, een relatie met zo'n leeftijdsverschil zonder hun goedkeuring gaat lastig worden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_119220468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef BMWyouknow het volgende:
Als 20-jarige wil je toch ook kunnen neuken in een relatie ofnie....
Ga eerst maar eens een praatje maken straks blijkt ze 19 te zijn :P
pi_119222904
Je moet rekening houden met de welbekende formule x=(0,5 x P)+7, waarbij x de minimumleeftijd is van de target (afronden in jouw voordeel mag), en P jouw eigen leeftijd. Hieruit valt af te leiden dat je moet wachten tot je 23 bent, dan kan het pas.
  donderdag 15 november 2012 @ 00:10:25 #35
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_119224626
Gewoon doen. Ik ben 23 en heb een hele tijd gedate met iemand van 16.
't Klikte gewoon goed tussen ons. Zij is erg volwassen voor haar leeftijd, ik zal nooit helemaal volwassen worden ;) .

Dat er een een verschil is in levenservaring is een ander verhaal, daar kan je alleen maar op letten en elkander laten inzien waar jij/de ander precies staat.

En al die reacties over seks :')
pi_119268728
Gewoon aanspreken man. Toen ik 22 was, kwam ik erachter dat dit gewoon legaal is om te doen, en dat meisjes van 15/16 eerder voor iemand van 20 vallen, dan van 16 ("..want die zijn nog zo kinds, hihi!").

Dus doe je voordeel :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_119269106
gewoon aanspreken :)

ik zou wel ff voorzichtig zijn mbt dingen als seks enzo, maar goed; dan ben je allang voorbij ff aanspreken :P persoonlijk vind ik 16-20 best kunnen trouwens, mits voorzichtig met dingen als seks, samenwonen en werk enzo. hou er gewoon rekening mee dat zij pas 16 is en jij al wat ouder.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_119269283
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef simmu het volgende:
hou er gewoon rekening mee dat zij pas 16 is en jij al wat ouder.
Sommige meiden van tegenwoordig zijn op die leeftijd al aan de 2e of 3e fuckbuddy bezig... :') Hoezo voorzichtig :D Wellicht moet zij eerder voorzichtig met HEM zijn :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_119269455
Kan werken, maar het verschil in levensfase is wel enorm. Dat kan conflicten veroorzaken. Bijv over een jaar of 4-5 blijkt dat zij wil studeren terwijl jij misschien al toe bent aan kinderen. Wie gaat dat allemaal betalen?

Maar als je daar uit kan komen of er geen reden is om je hier zorgen over te maken moet je het vooral proberen :)
pi_119273547
Zal je straks zien dat ze nog maar 14 is en dat TS haar ouder heeft geschat ook nog.
pi_119275776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Daboman het volgende:
Kan werken, maar het verschil in levensfase is wel enorm. Dat kan conflicten veroorzaken. Bijv over een jaar of 4-5 blijkt dat zij wil studeren terwijl jij misschien al toe bent aan kinderen. Wie gaat dat allemaal betalen?
:?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_119275990
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:47 schreef Godshand het volgende:
Gewoon aanspreken man. Toen ik 22 was, kwam ik erachter dat dit gewoon legaal is om te doen, en dat meisjes van 15/16 eerder voor iemand van 20 vallen, dan van 16 ("..want die zijn nog zo kinds, hihi!").

Dus doe je voordeel :)
Dit kan ik beamen :)
Op dinsdag 3 juni 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
Ben geen historisch wijf ofzo.
pi_119280586
Sommigen mensen zijn in hun gedrag ouder dan dat ze werkelijk zijn. Dus ik zou zeggen ga met haar praten/ af spreken om haar te leren kennen. dan kun je altijd nog beslissen of je iets met haar wilt.
pi_119280643
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal je straks zien dat ze nog maar 14 is en dat TS haar ouder heeft geschat ook nog.
lol
pi_119295091
Fijn om te lezen dat de meesten het toch niet als iets heel raars zien.
Niet om op te scheppen en ik wil ook niet arrogant overkomen, maar als je kijkt wat ik nu al bereikt als 20-jarige. Ik heb dus al een beroepsdiploma op zak en als bijbaan werk ik al sinds mijn 17e als autoverkoper. Het diploma wat ik op zak heb is ook commercieel. Ik zie het al voor me. Je zou als 15-jarig meisje maar de vraag krijgen wat je vriendje voor opleiding doet of wat voor (bij)baan hij heeft. Als je dan als 15-jarige zegt dat hij nog student is maar wel al een beroepsdiploma op zak heeft en daarbij ook nog als autoverkoper werkt dan zal je denk ik toch wel raar aangekeken worden of denken jullie daar anders over?
pi_119297878
Maak je niet druk joh. Zo zijn er wel tig dingen waar je een punt van kunt maken. Wanneer iemand wel dezelfde leeftijd heeft kunnen er ook grote verschillen zijn in opleiding, levens ervaring, milieu... jullie schelen wat jaartjes, maar zoveel nou ook weer niet dat mensen geschokt zullen zijn.
pi_119305023
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:11 schreef BMWyouknow het volgende:
Fijn om te lezen dat de meesten het toch niet als iets heel raars zien.
Niet om op te scheppen en ik wil ook niet arrogant overkomen, maar als je kijkt wat ik nu al bereikt als 20-jarige. Ik heb dus al een beroepsdiploma op zak en als bijbaan werk ik al sinds mijn 17e als autoverkoper. Het diploma wat ik op zak heb is ook commercieel. Ik zie het al voor me. Je zou als 15-jarig meisje maar de vraag krijgen wat je vriendje voor opleiding doet of wat voor (bij)baan hij heeft. Als je dan als 15-jarige zegt dat hij nog student is maar wel al een beroepsdiploma op zak heeft en daarbij ook nog als autoverkoper werkt dan zal je denk ik toch wel raar aangekeken worden of denken jullie daar anders over?
Het zal wel aan mij liggen maar zo bijzonder vind ik dat eigenlijk niet?

Je maakt druk om dingen die niet eens aan de orde zijn, wie weet wil ze helemaal geen vriend of heeft ze er al een en zit ze gewoon wat te flirten, of klikt het niet eens. Je gaat voorbij aan het feit dat je haar nog niet eens aangesproken hebt, je weet niet eens zeker of ze wel 15 is. Ik zou daar eens maar eens beginnen, met aanspreken. Of niet natuurlijk, hoef je je ook niet meer druk te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miracle_Drug op 17-11-2012 09:00:57 ]
pi_119305673
Tsja, uiterlijk kan tegenwoordig bedriegen. Mijn werk bestaat gedeeltelijk uit mensen goed inschatten en ook ik ga nog regelmatig de mist in.

Gewoon een keer een nonchalant babbeltje maken, want als je blijft zitten en niks doen kom je nergens. Klopt, het is misschien eng, maar niet geschoten is altijd mis en dames houden wel van wat spontaniteit en zelfvertrouwen in een jongen.
Ignorance is bliss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')